Brochów, dnia  30.06.2016r.

 

ZP.271.2.2016

  

 

OGŁOSZENIE

O  UNIEWAŻNIENIU   POSTĘPOWANIA   O   UDZIELENIE    ZAMÓWIENIA

 

 

Na podstawie  art. 93 ust.1 pkt 4  ustawy z dnia  29.01.2004r.  – Prawo zamówień  publicznych   ( t.j.Dz.U. z 2015 r.  poz. 2164)  informuje, że  prowadzone przez Gminę Brochów postępowanie  o udzielenie zamówienia publicznego  na  :

Budowę Gminnego Centrum Medycznego w Brochowie

 

w trybie przetargu  nieograniczonego  zostało unieważnione

 

Uzasadnienie:

W przetargu  zostało złożone dziewięć ofert.

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie  zamówienia,  ponieważ  złożone oferty  przewyższają  kwotę, którą  zamawiający  zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.  Zamawiający nie może  zwiększyć kwoty  do ceny najkorzystniejszej  oferty.

 

Zgodnie z art. 93 ust.1  pkt 4  ustawy z dnia  29.01.2004r.  – Prawo zamówień  publicznych zamawiający  unieważnia   postępowanie  o  udzielenie  zamówienia ,  jeżeli   cena najkorzystniejszej  oferty  lub oferta  z najniższą ceną  przewyższa kwotę, którą zamawiający  zamierza przeznaczyć  na sfinansowanie zamówienia , chyba że  zamawiający  może  zwiększyć  te kwotę  do ceny najkorzystniejszej  oferty.

 

 

Wójt Gminy Brochów

Piotr Szymański

 Nr sprawy: ZP.271.2.2016

 

 

Wykaz otrzymanych ofert złożonych w przetargu na realizację zadania pn.: „Budowa gminnego centrum medycznego w Brochowie”

 

 

Lp.

 

 

Nazwa Wykonawcy

 

Adres Wykonawcy

 

Cena oferty
(zł brutto)

 

 

Okres gwarancji

 

1.

 

EASTWAY SP. Z O.O.

 

ul. Elewatorska 13/22

15-620 Białystok

 

 

1 545 415,05

 

72 miesiące

 

2.

 

Zakład Remontowo-Budowlany ELLA Bronisław Gawrylczyk

 

 

ul. Wróblewskiego 4

96-500 Sochaczew

 

1 523 875,63

 

60 miesięcy

 

3.

 

 

PPUH OKNO-BUD Krzysztof Białobrzeski

 

ul. Trojanowska 63

96-500 Sochaczew

 

 

1 336 897,75

 

72 miesiące

 

4.

 

RENAL BUD Adam Cebula

 

ul. Błońska 25A

Bieniewice

05-870 Błonie

 

 

1 394 568,42

 

48 miesięcy

 

5.

 

PPU HEGOR Sp. z o.o.

 

ul. Gwardyjska 12

96-500 Sochaczew

 

 

1 611 899,63

 

60 miesięcy

 

6.

 

Usługi Budowlane Kazimierz Jankowski

 

ul. Malczewskiego 12

05-820 Piastów

 

 

1 710 562,57

 

72 miesiące

 

7.

 

ARCUS Technologia

Sp. z o.o.

 

ul. Wincentego Witosa 17

05-430 Celestynów

 

 

1 425 315,49

 

60 miesięcy

 

8.

 

Moderndom s.c. Mariusz Rozpara, Krzysztof Górski

 

ul. Piłsudskiego 17/2

96-100 Skierniewice

 

 

1 389 867,86

 

60 miesięcy

 

9.

 

PPHU SOCHBUD s.c.

Grzeszczak Oktawian, Nowicki Krystian

 

ul. Polna 7

96-500 Sochaczew

 

1 443 444,77

 

72 miesiące

 

 

Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia 950 000,00 zł.

 

Wójt Gminy Brochów

    Piotr Szymański

 


---------------------------------------------------------------------


                                                                                                                                   Brochów, dnia  27.06.2016r.

ZP.271.2.2016

 

                                                                                                  Wszyscy oferenci  zainteresowani przetargiem

 

na budowę Gminnego Centrum Medycznego w Brochowie

 

 

Na podstawie art.  38 ust. 4   ustawy z dnia  29 stycznia 2004r  Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z  2015r.  poz. 2164) dokonuje się  następujące zmiany treści  siwz :

 

1) Rozdział VII   siwz    po pkt 11   część  opisująca   Podmioty  oddające do  dyspozycji Wykonawcy zasoby niezbędne  do realizacji  zamówienia  otrzymuje  nowe  brzmienie o treści :

 

Wykonawca może polegać na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego  łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić  zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami  w trakcie realizacji zamówienia , w szczególności  przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie  tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych   zasobów na  potrzeby wykonywaniu zamówienia ,

 

2) Rozdział   IX siwz  pkt 7 i pkt 8  otrzymuje nowe brzmienie o treści:

 

7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na  wezwanie, o  którym mowa w art. 26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub  oświadczeń, o których  mowa w art. 25 ust.1,  pełnomocnictw, listy  podmiotów należących do tego  samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5, lub informacji o tym, ze nie należy do  grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie  omyłki  o której mowa w art.  87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało  brak możliwości  wybrania oferty  złożonej przez wykonawcę  jako  najkorzystniejszej.

  8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta

       została wybrana:

       1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,

        2) nie wniósł  wymaganego zabezpieczenia  należytego wykonania umowy

   3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących   

       po stronie Wykonawcy.

 

Wójt Gminy Brochów

Piotr Szymański


--------------------------------------------------------------------------------------

Brochów, dnia 24.06.2016 r.

ZP.271.2.2016

 

 

Wszyscy Wykonawcy
zainteresowani przetargiem

 

 

Dotyczy: Budowy Gminnego Centrum Medycznego w Brochowie

 

Gmina Brochów w związku z zapytaniem oferenta o treści:

1.      Czy Zamawiający przewiduje płatności częściowe?

2.      Jeśli tak, prosimy o wskazanie przewidywanych terminów dokonywania płatności przez Zamawiającego.

3.      Prosimy o przesunięcie terminu składania ofert.

udziela następujących odpowiedzi:

Ad.1

Zamawiający przewiduje płatności częściowe.

            Ad. 2

Pierwsza płatność będzie uregulowana w terminie do 30 dni po zakończeniu I etapu prac. Druga płatność będzie uregulowana w terminie do 30 dni po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu umowy.

            Ad. 3

Zamawiający nie przewiduje przesunięcia terminu składania ofert.

 

Wójt Gminy Brochów

Piotr Szymański










---------------------------------------------------------------------------


Brochów: Budowa Gminnego Centrum Medycznego w Brochowie
Numer ogłoszenia: 85939 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

Vzamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brochów , Brochów 125, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 22 7257051, faks 22 7257051.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Gminnego Centrum Medycznego w Brochowie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : budowa budynku Gminnego Centrum Medycznego w miejscowości Brochów wraz z niezbędnymi przyłączami, zaprojektowanego jako budynek parterowy nie podpiwniczony ze strychem do późniejszej adaptacji na cele gospodarcze. W poziomie parteru znajduje się m.in 7 gabinetów lekarskich oraz 2 sale do kinezyterapii i fizykoterapii z pomieszczeniami towarzyszącymi , poczekalnie, pomieszczenia sanitarne dla pracowników i pacjentów , rejestracja, serwerownia, kotłownia gazowa. Powierzchnia zabudowy 488,30 m2 Powierzchnia użytkowa 413,36 m2 Kubatura 2880,00 m3 2) Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie Kod CPV 45200000-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne 45332000-3 - roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45333000-0 - roboty instalacyjne gazowe 45331000-6 - instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych.

    II.1.5)

    Vprzewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • do 30%

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.33.10.00-6.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2017.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: 25000

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie inwestycje polegające na budowie lub rozbudowie budynków o wartości nie mniejszej niż 650 000 zł brutto każda. Do wskazanych robót wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające , czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 -

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami: a)kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń. b) kierownik robót sanitarnych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych, c) kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych .

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że : a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600 000 zł b)posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości conajmniej 1 000 000 zł

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Dowód wniesienia wadium. Kosztorys ofertowy . Pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 90
    • 2 - Okres gwarancji - 10

    IV.2.2)

     przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1. Zmiana Czasu na Ukończenie Robót 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2) Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi. 3) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku nie wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy w umownym terminie b) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; c) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 4) Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 1) - 4) termin Czasu ukończenia Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 1) Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy b) Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ , a dla dokonania zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę. 3. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) zmiana obowiązującej stawki VAT; 3) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy, 4) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 5) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji. 6) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu cywilnego. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 3 ppkt 1),4) 5),6) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. W przypadku pkt. 3. ppkt 2) zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. W przypadku pkt. 3.ppkt 3) zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionych w umowie. W przypadku pkt. 3.ppkt 4) zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie Robót, z których Zamawiający rezygnuje. Wszystkie powyższe postanowienia w punktach 1, 2 i 3 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brochow.bip.org.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brochów Brochów 125 05-088 Brochów.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Brochów Brochów 125, 05-088 Brochów pokój Nr 28.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    siwz__osrodek_zdrowia.doc


    umowa_gminne_centrum_medyczne.doc

    strona_tytulowa_inst.sanit._.pdf

    strona_tytulowa_inst.gazowa_.pdf

    str_tyt_stwior_.pdf

    specyfikacja_centrum_med._.pdf

    przylacze_gazu_i_instalacja__zbiornikowa_osrodek_zdrowia_.pdf

    przedmiar.gaz._.pdf

    przedmiar.c.o._.pdf

    przedmiar_przylacza_wod-kan_.pdf

    przedmiar_iwod-kan_.pdf

    opis_inst.sanit.osr.zdrowia.pdf

    gcm_broch_instsanit_rys_6_.pdf

    gcm_broch_instsanit_rys_5_.pdf

    gcm_broch_instsanit_rys_4_.pdf

    gcm_broch_instsanit_rys_3_.pdf

    gcm_broch_instsanit_rys_2_.pdf

    gcm_broch_instsanit_rys_1_.pdf

    gcm_broch_instgaz_rys_2_.pdf

    gcm_broch_instgaz_rys_1_.pdf

    wizualizacje.pdf

    rys._a1_pzt.pdf

    gcm_specyfikacja.pdf

    opis_cz._budowlana_gcm_brochow.pdf

    przedmiar___gcm_-_utwardzenia.ath.pdf

    przedmiar_gcm-_budynek.ath.pdf

    rys._a2_rzut_parteru.pdf

    rys._a3_widok_dachu.pdf

    rys._a4_przekroj_c_c.pdf

    rys._a5_przekroj_a_a_b_b.pdf

    rys._a9_wykaz_stolarki.pdf

    rys.a6_elewacja_polnocna_i_wschodnia.pdf

    rys.a7_elewacja_poludniowa_i_zachodnia.pdf

    rys.a8_rzut_technologiczny.pdf

    rys.k1_rzut_fundamentow.pdf

    rys.k2_rzut_wiezby_dachowej.pdf

    rys.k3_uklad_stropu.pdf

    rys.k4_szczegoly_konstrukcyjne.pdf

    rys.k5_szczegoly_konstrukcyjne.pdf

    rys.k6_szczegoly_konstrukcyjne.pdf

    rys.k7_schody.pdf


    agat_clean_t5.pdf

    catalogue_page_-_rubin_clean_t5.pdf

    rubin_clean_t5_got.pdf

    agat_clean_t5a.pdf

    opis-projektu_gcm-brochow-elektryczny.pdf

    beryl_m22.pdf

    neptun_pc_t5.pdf

    rubin_clean_t5_23.12.2013.pdf

    agat_clean_t5_mprm.pdf

    agat_t5.pdf

    lovatop_karta.pdf

    rys-2-arkusz_a0.pdf

    ametyst_pc.pdflvpc_lvpo.pdf

    rys-5-arkusz_a0.pdf

    oprawa_oswietleniowa_awaryjna_lumax_s_led_ip40_firmy_lena_lighting.pdf

    przedmiar_osrodek_zdrowia.pdf

    rys-7-arkusz_a0.pdf

    rys-4-arkusz_a0.pdf

    karta-katalogowa-exit_ewakuacyjny_v15.2_h.pdf

    rys-12-arkusz_a3.pdf

    rys-9-arkusz_a1.pdf

    oprawa-awaryina-lovato-no_nc.pdf

    rys-3-arkusz_a2.pdf

    rys-8-arkusz_a2.pdf

    rys-10-arkusz_a1.pdf

    rys-6-arkusz_a3.pdf

    rubin_t5_4x15w.jpg

    rys-11-arkusz_a3.pdf

    podlaczenielvnc_lvno-luxiona.pdf

    rastry.jpg

    obliczenia-gcm_brochow_-_parter.pdf

    rys-1-arkusz_a2.pdf



    Informacje o dokumencie:

    [Liczba odsłon: 3820075]

    przewiń do góry