W szczególności do zadań Sekretarza należy:
  1. zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
  2. organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne,
  3. opracowywanie projektów zmian Statutu Gminy i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu,
  4. nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady i uchwał Zarządu wnoszonych pod obrady Rady i na posiedzenia Zarządu Gminy,
  5. zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy,
  6. organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy,
  7. nadzorowanie przestrzegania terminowości załatwiania spraw obywateli przez Urząd Gminy,
  8. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu,
  9. prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami,
  10. wykonywanie innych spraw zleconych przez Wójta w zakresie ustalonym przez Zarząd Gminy,
  11. sprawowanie bezpośredniego nadzoru,
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2006-05-17 09:19:00
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-05-17 09:19:00
  • Liczba odsłon: 3056
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4244003]

przewiń do góry