URZĄD GMINY BROCHÓW,
05-088 BROCHÓW 125
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
- wymagania niezbędne :
- wykształcenie wyższe rolnicze lub wyższe w zakresie ochrony środowiska,
- umiejętność korzystania z przepisów prawnych,
- znajomość prawa z zakresu ochrony środowiska i ustawy o samorządzie gminnym,
- umiejętność posługiwania się komputerem
- znajomości możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na inwestycje i działania zakresu ochrony środowiska
- wymagania dodatkowe:
- 3 – letni staż pracy w branży rolniczej lub ochrony środowiska
- dobra znajomość realiów rolnictwa w gminie
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku.
1. Wydawanie decyzji zezwalających na usunięcie drzew.
2. Wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
3. Realizacja zadań z zakresu ochrony przed bezdomnymi zwierzętami.
4. Naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska.
5. Organizacja zbiórki odpadów segregowanych, a w szczególności: odpadów opakowaniowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów niebezpiecznych
6. Aktualizacja Gminnego Planu Gospodarki Odpadami i Programu Ochrony
Środowiska
7. Opiniowanie programów gospodarki odpadami niebezpiecznymi.
8. Edukacja ekologiczna w gminie.
9. Realizacja obowiązków i uprawnień gminy wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
10. Opracowanie Programu usuwania azbestu w gminie oraz koordynacja realizacji
programu usuwania azbestu
11. Realizacja zadań wynikających z Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych dla wyznaczonej aglomeracji BROCHOW
12. Objęcie wszystkich mieszkańców gminy zorganizowanym systemem odbierania wszystkich rodzajów odpadów komunalnych.
13. Prowadzenie doraźnych interwencji z zakresu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
14. Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
15. Załatwianie spraw w rolnictwie zgodnie z ustawą samorządową i zadaniami zleconymi.
4. Wymagane dokumenty:
· list motywacyjny,
· CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
· oryginał kwestionariusza osobowego,
· kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe, inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z 2002 roku Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (t.j. z 2001 roku Dz. U. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 23.01.2009 r. godz.15:00
pod adresem: Urząd Gminy Brochów
05-088 Brochów 125
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Stanowisko ds. ochrony środowiska i rolnictwa”.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Brochów w dniu 26.01.2009 r. o godz. 09:00
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w terminie do dnia 26.01.2009 r.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kopka Łukasz
- Data udostępnienia w BIP: 2009-01-12 10:40:12
- Informacja zaktualizowana przez: Kopka Łukasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-01-12 10:40:12
- Liczba odsłon: 1797
- Historia dokumentu: