INFORMACJA WÓJTA GMINY BROCHÓW O WYNIKACH NABORU
NA STANOWISKO URZĘDNICZE DO SPRAW GOSPODARKI ODPADAMI
W URZĘDZIE GMINY BROCHÓW
Wójt Gminy Brochów informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko do spraw gospodarki odpadami w Urzędzie Gminy Brochów został wybrany:
p. Michał Zarzycki
INFORMACJA PRAWNA
Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) informacja o wynikach naboru jest upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej i na stronie BIP.
(-) Andrzej Fijołek
Wójt Gminy Brochów
Brochów, dnia 27.06.2013r.
-------------------------------------------------------------------
LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNIA
lista_kandydatow_spelniajacych_wymagania_formalne_-_specjalista_ds_gospodarki_odpadami.pdf
----------------------------------------------------------------------------------
Wójt Gminy Brochów
ogłasza nabór na stanowisko
ds. gospodarki odpadami w Urzędzie Gminy Brochów
- 
Wymagania niezbędne: na stanowisku ds. gospodarki odpadami może być osoba, która: a) posiada obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. O pracownikach samorządowych (Dz. U. Z 2008r. Nr 223 poz. 1458, z późn. zm.) b) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d) posiada wykształcenie wyższe, preferowane kierunki- ochrona środowiska, ekonomiczne, politechniczne, e) cieszy się nieposzlakowaną opinią, f) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku. 
- 
Wymagania dodatkowe: a) umiejętność pracy w zespole, b) biegła obsługa komputera w tym programów MS Office i Internetu oraz innych programów dotyczących ochrony środowiska, c) znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji publicznej oraz przepisów regulujących zakres ochrony środowiska ( ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy- Prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach) d) minimum 2-letnie doświadczenie w pracy o podobnym charakterze e) samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, kreatywność i komunikatywność. 
- 
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: a) opracowywanie i aktualizowanie dokumentów strategicznych ochrony środowiska na terenie gminy b)przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi i korzystania ze środowiska. c) współudział w opracowaniu dokumentów, uchwał i aktów prawa miejscowego wynikającego z ustawy o utrzymania czystości i porządku w gminach, d) aktualizacja bazy danych nieruchomości położonych na terenie gminy, służącej do ustalenia wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, e) przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, f) współudział w przygotowaniu przedsięwzięć z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami prowadzonych przez Gminę, g) przygotowanie i przedkładanie odpowiednim organom, przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dot. gospodarowania odpadami, h) sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów Prawa ochrony środowiska i ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, i) weryfikacja wysokości należności i ich ściąganie. 
- 
Wymagane dokumenty: a) życiorys(CV), b) list motywacyjny, c) kserokopie świadectw pracy lub dokumenty potwierdzające staż pracy, d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach , szkoleniach, f) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o pracę, g) kserokopia dowodu osobistego poświadczona za zgodność z oryginałem, h) oświadczenie, że osoba ubiegająca się o zatrudnienie na ww. stanowisku nie była skazana prawomocny wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, i) oświadczenie, że osoba ubiegająca się o zatrudnienie na ww. stanowisku ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, j) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 18 grudnia 2008r. O pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urząd Gminy Brochów , 05-088 Brochów, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki odpadami w terminie do dnia 19 czerwca 2013r do godziny 15 .00 Zgłoszenie kandydatów po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym . Otwarcie złożonych aplikacji nastąpi dnia 20 czerwca 2013r o godz. 10.00 O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie: telefonicznie lub na podany adres poczty elektronicznej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.brochow.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Brochów. 
(-) Andrzej Fijołek
Wójt Gminy Brochów
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Tarczyk
- Data udostępnienia w BIP: 2013-06-06 11:29:25
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Tarczyk
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-06-27 12:45:47
- Liczba odsłon: 2718
- Historia dokumentu:
