I. ZAMAWIAJĄCY: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brochowie, Brochów 125, 05-088 Brochów, tel. 22 725 71 82, gops.br@hot.pl
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Zamawiający zaprasza do składania ofert na świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dziecka z zaburzeniami psychicznymi w miejscu jego zamieszkania.
III. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dziecka z zaburzeniami psychicznymi, z autyzmem dziecięcym
Zamówienie obejmuje:
- zajęcia z psychologiem dla dziecka z rozpoznaniem zaburzeń psychicznych, autyzm dziecięcy w wymiarze 2 godziny w tygodniu, w miejscu zamieszkania, tj. na terenie Gminy Brochów,
- zajęcia z fizjoterapeutą dla dziecka z rozpoznaniem zaburzeń psychicznych, autyzm dziecięcy w wymiarze 2 godziny w tygodniu, w miejscu zamieszkania, tj. na terenie Gminy Brochów,
- zajęcia z neurologopedą dla dziecka z rozpoznaniem zaburzeń psychicznych, autyzm dziecięcy w wymiarze 2 godziny w tygodniu, w miejscu zamieszkania, tj. na terenie Gminy Brochów,
- zajęcia z terapeutą IS dla dziecka z rozpoznaniem zaburzeń psychicznych, autyzm dziecięcy w wymiarze 1 godzina w tygodniu, w miejscu zamieszkania, tj. na terenie Gminy Brochów,
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. Szczegółowa liczba godzin oraz terminy i godziny świadczenia usługi ustalone będą w terminie późniejszym na podstawie wydanej decyzji z OPS.
Charakter umowy: Umowa zlecenie
V. Kryterium wyboru ofert :
- cena brutto jednej godziny ( 60 min) świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi – 100%.
Podana cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj. faktycznego jej wykonywania na rzecz podopiecznego i nie obejmuje czasu niezbędnego na dojazd lub dojście do miejsca zamieszkania podopiecznego. W cenę jednej godziny należy wliczyć koszty dojazdu oraz niezbędnych materiałów koniecznych do prowadzenia terapii.
Wykonawca może złożyć jedną lub więcej ofert w zależności od rodzaju świadczonych usług, przy czym należy podać cenę każdej z proponowanych usług w formularzu ofertowym osobno dla każdego rodzaju usługi. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
VI. OGÓLNY ZAKRES WYKONYWANYCH CZYNNOŚCI:
Zakres usług, zgodnie z § 2 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U.2005r. Nr 189 poz. 1598 z późn. zm.), z ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (Dz. U. z 2023r. poz. 901)
VII. KWALIFIKACJE OSOBY ŚWIADCZĄCEJ SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE (zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych):
1. Zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych, osoby świadczące specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą:
1/posiadać kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.
2/ legitymować się co najmniej półrocznym stażem w jednej z następujących instytucji:
- szpitalu psychiatrycznym,
- jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
- placówce terapii lub placówce oświatowej do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym,
- ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
- zakładzie rehabilitacji,
- innej jednostce niż wymienione powyżej świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
2. W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w ust.1 , posiadają co najmniej roczny staż w jednostkach o których mowa w ust.1 i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje.
3. Posiadanie udokumentowanego przeszkolenia w zakresie prowadzenia treningów umiejętności społecznych przewidywanych w zakresie specjalistycznych usług.
VIII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1.Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „Formularz ofertowy” wraz z wymaganymi
załącznikami tj.:
a/ życiorys (CV),
b/ dokument potwierdzający wykształcenie (dyplom, świadectwa)
c/ inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
d/ udokumentowany staż pracy w jednostkach wymienionych w § 3 wyżej wymienionego rozporządzenia,
e/ oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
f/ klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
2) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną.
3) W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą - na kopercie należy umieścić napis: „Zapytanie ofertowe na wykonywanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi”.
Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia do wglądu oryginałów wymaganych dokumentów.
IX. Warunki płatności i kryterium wyboru:
1. Zapłata za wykonane zadanie następować będzie na podstawie miesięcznych rachunków/faktur wystawionych przez Wykonawcę w terminie 10 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionego rachunku/faktury Zamawiającemu.
2. Cena oferty obejmuje wszystkie elementy oraz koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
3. Cena podana przez wykonawcę jest obowiązująca przez okres zawarcia umowy i nie podlega negocjacji w okresie jej trwania.
4. Ustala, się, że zapłata Wykonawcy wynagrodzenia następować będzie w formie przelewu na konto bankowe wskazane przez Wykonawcę, na podstawie dokumentów potwierdzających wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych.
5. Za najkorzystniejsza ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto – Cena 100%
X. INFORMACJE DODATKOWE:
-niniejsze zapytanie nie obliguje zamawiającego do zawarcia umowy
-otwarcie ofert cenowych nie ma charakteru publicznego
-po wybraniu najkorzystniejszych -ej ofert-y zamawiający skontaktuje się wyłącznie z wybranym oferentem/wykonawcą
-umowa będzie podpisana z chwilą otrzymania środków finansowych na realizację w/w usług.
-przez wykonawcę należy rozumieć: osobę fizyczną, osobę fizyczną prowadzącą samodzielnie działalność gospodarczą, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia
- zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny, pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zadania.
XI. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
1) Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego, e-mail na adres gops.br@hot.pl lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brochowie.
2) Ofertę złożyć należy do dnia: 2.01.2024 r.
3) Osoba do kontaktów w przedmiocie zamówienia: Ilona Kubera tel. 22 725 71 82
W przypadku wybrania oferty zgłoszonej mailowo Ośrodek Pomocy Społecznej będzie żądał dodatkowo złożonej dokumentacji w oryginale.
X. Obowiązek informacyjny na podstawie RODO:
TOŻSAMOŚĆ I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brochowie z siedzibą w Brochów 125, 05-088 Brochów. Z administratorem mogą się Państwo skontaktować poprzez: adresem e-mail: ochrona.danych@brochow.pl , numerem telefonu 48 221 002 582,
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się: pisemnie – ochrona.danych@brochow.pl
CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brochowie
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – ochrona.danych@brochow.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych lub podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia, umowy.
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 5 lat lub w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora do momentu ustania przyczyny przewarzania
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brochowie
2023-12-12_zalacznik_nr_1_do_zapytania_ofertowego.odt
2023-12-12_zalaczniik_nr_2_oswiadczenie-o-spelnieniu-warunkow-udzialu-w-postepowaniu-1673252606.docx
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
- Data udostępnienia w BIP: 2023-12-12 11:57:02
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-12-12 11:59:32
- Liczba odsłon: 445
- Historia dokumentu: