Brochów, dnia 31.01.2014r.
OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dn. 29.01. 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) niniejszym informuję ,
że w prowadzonym przez Ochotniczą Straż Pożarną w Brochowie postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na
Remont wozu bojowego marki STAR
wpłynęły następujące oferty :
1. ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY „BONEX”
MIROSŁAW NOWOWIEJSKI
ul. M. Konopnickiej 259
42-260 Kamienica Polska
Oferowana cena brutto 147 477,00 zł
Liczba przyznanych punktów 99,14
2. ZAKŁAD KONSERWACJI
I NAPRAWY SPRZĘTU POŻARNICZEGO
„ERGAŚ” RYSZARD GAJEWSKI
Budziska 75
07-130 Łochów
Oferowana cena brutto 146 210,10 zł
Liczba przyznanych punktów 100
Jako najkorzystniejsza wybrana została oferta Nr 2 firmy ZAKŁAD KONSERWACJI I NAPRAWY SPRZĘTU POŻARNICZEGO „ERGAŚ” RYSZARD GAJEWSKI Budziska 75, 07-130 Łochów, która uzyskała najwyższą ilość 100 punktów z ceną brutto 146 210,10 zł .
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie odrzucono żadnej oferty i z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy.
Umowa z wykonawcą zawarta zostanie w dniu 06.02.2014r..
Prezes Zarządu OSP
Zdzisław Chrzanowski
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Brochów: Remont wozu bojowego marki STAR
Numer ogłoszenia: 22614 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Brochowie , Brochów 25 B/N, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 661 954 124, 22 725 70 03 w.13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wozu bojowego marki STAR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont wozu bojowego marki STAR. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w załączniku nr 3 do siwz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.10.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1 do oferty
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał/skarosował pełną zabudowę nie mniej niż 5-ciu średnich samochodów pożarniczych. Do wskazanych usług wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające , czy usługi te zostały wykonane należycie
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1 do oferty
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1 do oferty
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1 do oferty
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik Do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadkach określonych w § 11 projektu umowy załączonego do siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brochow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brochów pokój Nr 29 Brochów 125 05-088 Brochów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Brochów pokój Nr 36 Brochów 125 05-088 Brochów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
zalacznik_nr_3__opis_przedmiotu_zamowienia.rtf
zalacznik_nr_3.1_wyposazenie_sprzetu.rtf
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Tarczyk
- Data udostępnienia w BIP: 2014-01-20 15:23:06
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Tarczyk
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-01-31 13:59:22
- Liczba odsłon: 2097
- Historia dokumentu: