***************************
***************************
Nabór na
wolne stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy
Brochów
Ogłasza
nabór na urzędnicze stanowisko pracyPodinspektora ds. księgowości budżetowej
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów
II. Określenie stanowiska urzędniczego:
podinspektor ds. księgowości budżetowej
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem
urzędniczym:
1.
Wymagania niezbędne:
1)
Wykształcenie wyższe – ekonomiczne, rachunkowość,
administracja publiczna
2)
Posiada certyfikat księgowego według wymagań
określonych przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
3)
Posiada kwalifikacje w obrębie zawodu księgowy
budżetowy wg wymagań określonych przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
4)
Posiada doświadczenie w pracy w księgowości budżetowej
5)
Znajomość programów księgowych, programu besti@
6)
Umiejętność sporządzania i wysyłania plików JPK
7)
Znajomość:
przepisów o finansach publicznych, samorządzie gminnym, oraz w sprawie
szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kontowych dla budżetu państwa,
budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora
finansów publicznych.
8)
Ma obywatelstwo polskie
9)
Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta
z pełni praw publicznych
10)
Posiada nieposzlakowaną opinię
11)
Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na
stanowisku urzędniczym
12)
Spełnia jeden z poniższych warunków:
2.
Wymagania dodatkowe:
1)
znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania
samorządu terytorialnego, w szczególności ustawy o samorządzie gminnym.
2)
umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa.
3)
predyspozycje osobowościowe: samodzielność,
zaangażowanie, zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne, odporność
na stres.
IV. Informacja
o warunkach pracy na danym stanowisku:
1.
sposób zatrudnienia i wymiaru czasu – zatrudnienie na
podstawie umowy o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas
nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy,
2.
wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów
z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych
(tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1786)
Wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych - w lipcu 2017 r.
wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób
niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
V.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
:
a)
prowadzenie pełnej księgowości syntetycznej i analitycznej w zakresie
dochodów i wydatków budżetu
b)
kontrola rachunkowo- formalna dowodów księgowych
c)
nadawanie klasyfikacji budżetowej dowodom księgowym
d)
sporządzanie przelewów dotyczących zobowiązań urzędu
na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych dowodów źródłowych.
e)
Praca z programem Besti@ oraz innymi programami z
zakresu księgowości budżetowej
f)
Kompletowanie bieżących dowodów finansowo – księgowych
systematycznie i chronologicznie.
g)
sporządzanie sprawozdań z zadań budżetowych
h)
wykonywanie
zadań określonych w związku z centralizacją VAT – sporządzanie i wysyłanie JPK
i)
wykonywanie
innych zadań zleconych przez przełożonych
VI.
Wymagane dokumenty:
1.
list motywacyjny podpisany przez kandydata
2.
CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
podpisany przez kandydata.
3.
kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o
zatrudnienie
4.
kserokopie świadectw pracy ( poświadczone przez
kandydata za zgodność z oryginałem )
5.
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie ,
kwalifikacje zawodowe i praktykę w księgowości ( potwierdzone przez kandydata
za zgodność z oryginałem )
6.
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności
do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
7.
Oświadczenie, że kandydat nie był
karany za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko niemu
postępowanie karne oraz ze kandydat nie był karany za naruszenie dyscypliny
finansów publicznych
8.
inne dokumenty o posiadanych
kwalifikacjach i umiejętnościach (
poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata )
9.
oświadczenie kandydata, że wyraża
zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 922) w celu
przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze.
VII.
Informacje dodatkowe
Kandydat, który zamierza
skorzystać z uprawnienia przysługującemu osobom niepełnosprawnym, zobowiązany
jest do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność.
Wskazanie, czy o
stanowisko, poza obywatelami polskimi, mogą ubiegać się obywatele Unii
Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych
lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – nie
Dokumenty aplikacyjne: list
motywacyjny , CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej )
powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o
ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz
ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tekst
jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zmianą w Dz.U. z 2017r. poz. 60 )”.
VIII.
Miejsce i termin złożenia dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne
powinny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w sekretariacie Urzędu
Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów lub doręczone listownie w terminie
do dnia 21
sierpnia 2017 r. do godz:15:00 w zaklejonych kopertach z dopiskiem : „Nabór
na stanowisko podinspektora ds. księgowości budżetowej” . Aplikacje, które
wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
I.
Informacja
o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Brochów.Kandydaci o terminie
rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie.
II.
Wójt
Gminy Brochów jest upoważniony do unieważnienia przeprowadzonego naboru na stanowisko urzędnicze na każdym etapie
postępowania.
Wójt Gminy
Piotr Szymański
Brochów, 10.08.2017r.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
- Data udostępnienia w BIP: 2017-08-10 15:43:15
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-08-30 15:57:16
- Liczba odsłon: 2246
- Historia dokumentu: