Elektroniczna Skrzynka Podawcza - Urząd Gminy Brochów  

 

Szanowni Państwo!

Aby złożyć wniosek do Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Gminy Brochów należy utworzyć konto użytkownika na platformie ePUAP.gov.pl  - utworzenie i utrzymanie konta jest bezpłatne.

Link do Elektronicznej Skrzynki Podawczej umieszczony powyżej skieruje Państwa do formularza wniosku, który umożliwia złożenie korespondencji na ESP Urzędu Gminy Brochów.

 

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach (8:00 – 15:00) do Sekretariatu Urzędu mieszczącego się w pokoju nr 36 na następujących nośnikach danych:
    1. Dyskietka 1,44 MB
    2. Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
    3. Płyta CD-RW

Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
  2. Akceptowalne formaty załączników to:
    1. DOC, RTF
    2. XLS
    3. CSV
    4. TXT
    5. GIF, TIF, BMP, JPG
    6. PDF
    7. ZIP
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
  4. dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Michał Jakubowski
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-05-26 10:29:41
  • Informacja zaktualizowana przez: Michał Jakubowski
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-26 10:53:12
  • Liczba odsłon: 4282
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3734440]

przewiń do góry