****************************************
Wójt Gminy Brochów
Brochów 125, 05-088 Brochów
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektor do spraw kancelaryjnych z zadaniami sekretarki
w Urzędzie Gminy Brochów
I. WYMAGANIA ZWIĄZANE Z WYKONYWANIEM PRACY NA STANOWISKU URZĘDNICZYM – PODINSPEKTORA DO SPRAW KANCELARYJNYCH Z ZADANIAMI SEKRETARKI
- Wymagania niezbędne
· Obywatelstwo polskie
· Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
· Niekaralność za umyślne przestępstwa ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
· Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
· Nieposzlakowana opinia,
· Odpowiednie kwalifikacje: wykształcenie średnie, wyższe- w trakcie nauki w kierunku administracyjnym lub zarządzanie, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, stosownie do opisu stanowiska w pełnym wymiarze pracy , w godzinach pracy urzędu.
· Znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków w szczególności znajomość ustaw o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
· Umiejętność obsługi sprzętu biurowego oraz komputera
· Umiejętność obsługi pakietu biurowego (Microsoft Office)
· Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – potwierdzona ukończeniem odpowiedniego kursu
· Co najmniej trzyletnie doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze
· Doświadczenie w pracy z organizacjami pozarządowymi
· Doświadczenie w organizowaniu imprez i wydarzeń masowych
· Kurs kancelaryjny
- Inne wymagania
- Odpowiedzialność
- Samodzielność i kreatywność
- Umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku
- Zdolność skutecznego komunikowania się
- Zdolność analitycznego myślenia
- Odporność na stres
II. ZAKRES ZADAŃ NA STANOWISKU
URZĘDNICZYM – PODINSPEKTORA DO SPRAW KANCELARYJNYCH
Z ZADANIAMI SEKRETARKI
- Przyjmowanie korespondencji i przekazywanie do dekretacji Sekretarzowi lub Wójtowi
- Obieg dokumentacji w Urzędzie Gminy
- Prowadzenie kalendarza spotkań Wójta
- Udzielanie informacji Petentom Urzędu i kierowanie ich do właściwych Wydziałów
- Przygotowywanie pism Wójta
- Protokołowanie spotkań Wójta
- Zapewnienie komunikacji Wójta, Sekretarza z pracownikami Urzędu
- Przygotowywanie dokumentów stwierdzających własnoręczność podpisu
- Nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem pieczęci urzędowych i pieczątek
- Ewidencjonowanie kluczy Urzędu
- Prowadzenie ewidencji wyjść pracowników
- Obsługa centrali telefonicznej, faksu i urządzeń biurowych
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi z terenu gminy Brochów
- Organizacja imprez i wydarzeń masowych zleconych przez Wójta
- Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta
III. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU
URZĘDNICZYM – PODINSPEKTORA DO SPRAW KANCELARYJNYCH
Z ZADANIAMI SEKRETARKI
- Rodzaj pracy: praca umysłowa
- Czas pracy: limitowany, stałe godziny pracy
- Wynagrodzenie: stałe
- Stopień samodzielności: stanowisko w Wydziale Kadr i Organizacji
- Miejsce pracy: Urząd Gminy Brochów
- Rozpoczęcie wykonywania pracy od dnia 1 lipca 2019r.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY
- List motywacyjny
- życiorys z przebiegu nauki i pracy zawodowej
- Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy
- Zaświadczenia potwierdzające wymagane wykształcenie
- kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
- kopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia
- pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych”.
- Klauzula informacyjna wobec kandydata do pracy na stanowisko podinspektora.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi mniej niż 6%;
- Kandydat, który zamierza korzystać z uprawnienia, o których mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
V. TERMIN, MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Oferty należy składać w zamkniętych, opisanych kopertach.
- Na kopercie należy zamieścić opis: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor do spraw kancelaryjnych z zadaniami sekretarki w Urzędzie Gminy Brochów”.
- Oferty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Brochów: Brochów 125, 05-088 Brochów w sekretariacie
- Za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Gminy Brochów
Brochów 125
05-088 Brochów
Dopisek: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor do spraw kancelaryjnych z zadaniami sekretarki w Urzędzie Gminy Brochów”.
W terminie do 18 czerwca 2019 roku. ( decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Brochów oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Brochów.
- Dokumenty aplikacyjne będą przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Kopie dokumentów powinny być uwierzytelnione własnoręcznym podpisem z klauzulą „za zgodność z oryginałem”
- Osoby, spełniające wymagania formalne do drugiego etapu naboru będą zapraszane telefonicznie. Prosimy o podanie numerów kontaktowych.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10-05-2019 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2018 r. poz. 1000).
· Wiem , że Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy w Brochowie reprezentowany przez Wójta Gminy Brochów
· Inspektorem ochrony danych osobowych jest : Łukasz Kopka ochrona.danych@brochow.pl
· Dane osobowe są przetwarzane w związku ze złożoną ofertą dot. naboru na wolne stanowisko pracy,
· Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest ustawa Kodeks Pracy (Dz. 2018 poz. 917)
· Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa ,
· Dane osobowe będą przechowywane przez okres 7 dni w przypadku nie przyjęcia kandydata do pracy albo , w przypadku zatrudnienia przez okres 50 lat po ustaniu zatrudnienia,
· Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania ,
· Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych osobowych,
· Osoba przekazująca swoje dane ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych ,
· Podanie powyższych danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może być podstawą do odrzucenia oferty,
Urząd Gminy Brochów nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z naborem , lub zatrudnieniu.
konkurs_wolne_stanowisko_urzednicze_podinsektor.doc
Brochów, dnia 4 czerwca 2019r.
Wójt Gminy Brochów
/-/
Piotr Szymański
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
- Data udostępnienia w BIP: 2019-06-04 16:56:01
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-06-27 12:36:40
- Liczba odsłon: 2220
- Historia dokumentu: