Brochów, dnia 05.12.2017 r.
GMINA BROCHÓW
Brochów 125
05-088 Brochów
ZP.GN.273.10.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro.
1. Zamawiający:
Gmina Brochów
Brochów 125
05 – 088 Brochów
2. Opis przedmiotu zamówienia:
"Zakup i dostawa wyposażenia gabinetów profilaktyki zdrowotnej w sprzęt i aparaturę medyczną" dla trzech szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Brochów.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu przeznaczonego na wyposażenie gabinetów profilaktyki zdrowotnej do 3 Szkół Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Brochów.
Wykaz sprzętu dla poszczególnych szkół zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Zamówienie obejmuje:
- dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków, sprzętu dydaktycznego do gabinetów profilaktyki zdrowotnej szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Brochów, powiat sochaczewski, tj. Szkoła Podstawowa w Brochowie, Szkoła Podstawowa w Śladowie, Szkoła Podstawowa w Lasocinie;
- zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej szkoły - szczegółowe informacje w tym zakresie obejmuje - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Wyposażenie należy dostarczyć nowe oraz zmontowane nadające się do bezpośredniego użytku, mycia i dezynfekcji oraz wyraźnie oznaczone normą i posiadać instrukcję użytkowania.
Dostarczone przez Wykonawcę wyroby medyczne powinny posiadać deklaracje zgodności wytwórcy, spełniać przepisy prawa, normy jakości i bezpieczeństwa wyrobu.
Wykonawca do faktury w dniu dostawy musi dołączyć dokumenty potwierdzające wyżej opisane wymagania.
Dostawa, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2.
Dostawa sprzętu zostanie dokonana w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym do dnia 27 grudnia2017 r.
3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
a) termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 27.12.2017 r.
b) warunki płatności:
- Wykonawca za wyposażenie wystawi fakturę VAT i dostarczy ją wraz z wyposażeniem do danej szkoły.
- Zapłata faktury nastąpi przelewem w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury.
c) tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, 2018.)
4. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów
Pracownicy uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
Magdalena Cętkowska
e-mail: m.cetkowska@brochow.pl tel. 22 725 70 03 wew. 233
Marta Józwik
e-mail: m.jozwik@brochow.pl tel. 22 725 70 03 wew. 231
5. Kryterium wyboru ofert:
· Całkowita cena brutto - 80 pkt
Każda kolejna oferta zdobywać będzie 2 pkt mniej
· Termin dostawy - 20 pkt
Skrócenie terminu dostawy o 1 - 4 dni - 5 pkt
Skrócenie terminu dostawy o 5 - 6 dni - 15 pkt
6. Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:
Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym – dokumenty niezbędne.
Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń (np. Posiadanie koncesji, zezwolenia itp.)
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
1. posiadają prawo do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia
2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia
7. Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści (jeżeli wymagana jest forma pisemna umowy na podstawie odrębnych przepisów zamawiającego):
1. Zamawiający zastrzega sobie od Wykonawcy kary umowne:
a) za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,5 % wartości umowy określonej §3 ust. 1 Umowy za dane Zadanie za każdy dzień zwłoki po terminie określonym w §2 ust. 1 Umowy,
b)
za odstąpienie przez Zamawiającego od umowy z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy,
w wysokości 10% maksymalnego wynagrodzenia brutto za całość zamówienia, o
którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy za dane zadanie.,
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącania naliczonych kar umownych z przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia, na co Wykonawca wyraża zgodę.
3. Strony przewidują możliwość dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych, na zasadach ogólnych.
8. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem i umieścić w zabezpieczonej zamkniętej kopercie i opisanej w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją - Zapytanie ofertowe do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
Zakup i dostawa wyposażenia gabinetów profilaktyki zdrowotnej w sprzęt i aparaturę medyczną
Nie otwierać przed dniem 13.12.2017 r. godz. 09:15
9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego. W takim przypadku za termin złożenia oferty uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.
2. Oferty składane osobiście można złożyć w dni robocze: w godzinach pracy Urzędu Gminy Brochów w sekretariacie pokój Nr 36 na adres:
Urząd Gminy Brochów
Brochów 125, 05-088 Brochów
Godziny pracy Urzędu Gminy Brochów
Poniedziałek – Piątek godz. 8:00 – 16:00
Wtorek godz. 9:00 – 17:00
3. Termin składania ofert upływa w dniu 13.12.2017 r godz. 09:00
4. W przypadku przesłania oferty pocztą, należy umieścić ofertę w dwóch kopertach. Wskazane jest aby obydwie koperty były opisane nazwą i adresem Wykonawcy i adresowane na Zamawiającego.
5. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 13.12.2017 r. o godz. 09:15 w lokalu Zamawiającego znajdującym się adresem:
Urząd Gminy Brochów
Brochów 125
05-088 Brochów
pok. Nr 15 (sala konferencyjna), parter
6. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie zostaną zwrócone wykonawcy pocztą.
7. Wykonawcy mogą uczestniczyć w jawnym otwarciu ofert
8. Zamawiający poinformuje o wyborze najkorzystniejszej oferty oferentów biorących udział w postępowaniu.
9. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza o miejscu i terminie zawarcia umowy.
10. Pozostałe postanowienia i informacje
1. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, w szczególności w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.
2. Wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie podlega procedurze odwoławczej
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania, unieważnienia go w całości w każdym czasie bez podania przyczyny.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie postępowania.
7. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
8. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez ponownego ich badania i oceny.
11. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Załączniki:
1. Projekt umowy
2. Szczegółowy opis zamówienia
3. Formularz oferty
4. Oświadczenie o braku konfliktu interesów
Wójt Gminy Brochów
Piotr Szymański
zapytanie_ofertowe_z_dnia_5.12.2017.pdf
Załączniki do zapytania ofertowego
zalacznik_nr_1_projekt_umowy.pdfzalacznik_nr_2_szczegolowy_opis_zamowienia.doc
zalacznik_nr_3_formularz_ofertowy.doc
zalacznik_nr_4_oswiad_o_braku_konfliktu_interesow.doc
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marta Józwik
- Data udostępnienia w BIP: 2017-12-05 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-12-14 15:42:40
- Liczba odsłon: 2253
- Historia dokumentu: