Wersja archiwalna 2013-09-24 14:56:18
Brochów, dnia 24.09.2013r.
ZP. 271.8.2013
Wszyscy wykonawcy zainteresowani przetargiem
Dotyczy: Budowy sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Wólka Smolana , Brochocin, Olszowiec w gminie Brochów
Gmina Brochów w związku z zapytaniem oferenta o treści :
1. Czy Gmina posiada uzgodnienia z Mazowieckim Zarządem Dróg Wojewódzkich , jeżeli
tak to prosimy o zamieszczenie na stronie internetowej.
2. Czy Gmina posiada uzgodnienie z PKP, jeżeli tak to prosimy o zamieszczenie na stronie
internetowej.
3. Czy Gmina będzie pobierać opłaty za zajęcie pasa drogowego, jeżeli tak to prosimy o
podanie stawek.
4. Czy Gmina posiada projekt stałej organizacji ruchu?
5. W kosztorysie i zestawieniu materiałowym ujęto :
Przydomowe przepompownie ścieków z armaturą , pompą wysokociśnieniową
Q = 0,7 l/s, H=
H=2,5 –
które zostały dodane , ponieważ nie możemy ich odnaleźć na mapach?
6. Czy gmina posiada rysunki przepompowni ścieków i studni odpowietrzająco -
napowietrzającej wraz z opisem armatury ?
Udziela następujące odpowiedzi :
Ad.1 Gmina posiada uzgodnienia z Mazowieckim Zarządem Dróg Wojewódzkich
i zamieszcza je na stronie internetowej.
Ad.2 Gmina posiada uzgodnienie z PKP zamieszcza je na stronie internetowej.
Ad.3 Gmina nie będzie pobierać opłaty za zajęcie pasa drogowego.
Ad.4 Gmina nie posiada projektu stałej organizacji ruchu. Projekt organizacji ruchu należy
ująć w kosztach robót, sporządza go Wykonawca.
Ad.5 Wg projektu i kosztorysu należy wykonać 71 kpl przepompowni w tym jedna
z zestawem dwupompowym , 6 zbiorników przepompowni bez zestawów pompowych,
1 przepompownię z zestawem dwupompowym z wykorzystaniem istn. zbiornika
(zaadoptowanego ) oraz zakupić 2 zapasowe kompletne przepompownie.
Ad.6 Rysunki w załączeniu.
Ponadto załączamy pozostałe uzgodnienia w celu zapoznania się z ich warunkami.
Uzgodnienia:
uzgodnienie_mzd_kanalizacja_wolka_2013.pdf
uzgodnienie_pkp_kanalizacja_wolka_2013.pdf
uzgodnienia_konserwator_zabytkow_kanalizacja_wolka_2013.pdf
uzgodnienia_pge_kanalizacja_wolka_2013.pdf
uzgodnienia_pzd_kanalizacja_wolka_2013.pdf
uzgodnienia_tp_kanalizacja_wolka_2013.pdf
uzgodnienia_wzmiuw_kanalizacja_wolka_2013.pdf
Rysunki:
Wójt Gminy Brochów
Andrzej Fijołek
----------------------------------------------------------------------
Brochów: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Wólka Smolana , Brochocin, Olszowiec w gminie Brochów
Numer ogłoszenia: 376318 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brochów , Brochów 125, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 22 7257051, faks 22 7257051.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Wólka Smolana , Brochocin, Olszowiec w gminie Brochów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsiach Wolka Smolana, Brochocin, Olszowiec, Konary Łęg, Malanowo gmina Brochów z rur PE 100 polegająca na wykonaniu: 1) Sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o łącznej długości 7 289 mb w tym: - 1 523 mb z rur PN10 śr 110 mm - 969,5 mb z rur PN 10 śr 90 mm - 2724 mb z rur PN 10 śr 75 mm - 1401 mb z rur PN 10 śr 63 mm - 671,5 mb z rur PN 10 śr 50 mm 2) Odgałęzień od sieci głównej do przepompowni o łącznej długości 2 569 mb w tym : - 1 797,5 mb z rur PN10 śr 40 mm - 771,5 mb z rur PN 10 śr 50 mm 3) Przydomowych przepompowni ścieków - 72 szt.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 20%
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 50000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum 2 zamówienia polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 500.000 brutto każda. Do wskazanych robót wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody dotyczące najważniejszych robót , określających , czy roboty te zostały wykonane należycie oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że kierownik budowy posiada uprawnienia w specjalności instalacji sanitarnych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 800 000,00 PLN b) posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości sumy ubezpieczenia nie niższej niż 1 000 000,00 PLN,
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik. Do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Formularz ofertowy. Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony umowy zastrzegają sobie prawo do zmiany postanowień umowy w przypadkach : 1. Zmian w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów. 2. Zajścia okoliczności, na które strony nie miały wpływu a, dotyczące zaniechaniem działania a) osób trzecich b) organów w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń stron umowy w sposób określony pierwotnie w niniejszej umowie 3. W przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających , ze względów technologicznych prowadzenie robót, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań , aby roboty mogły zostać zrealizowane zgodnie z terminem określonym w § 5 niniejszej umowy - strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji , z zastrzeżeniem, że okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres trwania warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzenia prac.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brochow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brochów, Brochów 125 , 05-088 Brochów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Brochów, Brochów 125 , 05-088 Brochów pokój nr 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środkówe unii europejskiej w ramach programu PROW na lata 2007-2013 działanie: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
specyfikacja_wykonaniia_i_odbioru_robot_budowlanych.pdf
czesc_a-projekt_zagospodarowania.zip
czesc_b-projekt_architektoniczno_budowlany.zip
Pojedyncze pliki dokumentacji znajdują się poniżej
str._tytulowa_kanalizacja_2013.pdf
zawartosc_opracowania_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_2a_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_3a_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_4a_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_5a_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_6a_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_7a_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_8a_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_9a_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_10a_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_11a_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_12a_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_13a_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_14a_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_15a_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_16a_kanalizacja_2013.pdf
plan__bezpieczenstwa_kanalizacja_2013.pdf
wolka_projekt_zagospodarowania_kanalizacja_2013.pdf
zestawienie_dzialek_siec_kanalizacja_2013.pdf
zestawienie_przylaczy_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_1b_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_2b_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_3b_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_4b_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_5b_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_6b_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_7b_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_8b_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_9b_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_10b_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_11b_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_12b_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_13b_kanalizacja_2013.pdf
rys.nr_14b_kanalizacja_2013.pdf
wolka_opis_czesc_b_kanalizacja_2013.pdf
zestawienie_materialow_kanalizacja_2013.pdf
str._tytulowa_pkp_kanalizacja_2013.pdf
pkp_zawartosc_opracowania_kanalizacja_2013.pdf
rys._nr_2a_kanalizacja_2013.pdf
pkp_projekt_zagospodarowania_kanalizacja_2013.pdf
pkp_plan__bezpieczenstwa_kanalizacja_2013.pdf
str._tytulowa_droga_wojew_kanalizacja_2013.pdf
zawartosc_opracowania_droga_wojew_kanalizacja_2013.pdf
rtys._nr_2a_droga_wojew_kanalizacja_2013.pdf
wolka_projekt_zagospodarowania_droga_wojew_kanalizacja_2013.pdf
plan__bezpieczenstwa_droga_wojew_kanalizacja_2013.pdf
rys._nr_1b_droga_wojew_kanalizacja_2013.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Tarczyk
- Data udostępnienia w BIP: 2013-09-24
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Tarczyk
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-09-24 14:56:18
- Liczba odsłon: 2498
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: