WÓJT GMINY BROCHÓW

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

KIEROWNIK KLUBU MALUCHA „ABRAKADABRA”

 

BROCHOWSKIE CENTRUM REWITALIZACJI SPOŁECZNEJ W BROCHOWIE

Brochów 126, 05-088 Brochów

 

Wymiar pracy: pełny etat

 

 

  1. Wymagania niezbędne
  • Obywatelstwo polskie
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
  • Nieposzlakowana opinia
  • Wykształcenie wyższe na kierunku, którego program obejmuje zagadnienia

związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi.

  • Rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi.
  • Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej, ani nie została jej zawieszona lub ograniczona.
  • Wypełnia obowiązek alimentacyjny lub oświadcza o jego braku.
  •  
  • Znajomość regulacji prawnych z zakresu funkcjonowania Klubu Malucha, prawa pracy, w tym w szczególności:
  • Ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3
  • ustawa z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich
  • Ochrony danych osobowych (RODO)
  • Kodeksu pracy

 

  1. Wymagania preferowane:
    • Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, kierowania zespołem,

      delegowania zadań, dobrej organizacji pracy i myślenia strategicznego

  • Samodzielność, komunikatywność, zdolność podejmowania decyzji, odporność na stres
  • Rzetelność, odpowiedzialność, systematyczność
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych
  • Umiejętność praktycznego stosowania przepisów
  • Umiejętność organizacji pracy w Klubie Malucha
  • Umiejętność układania planu zajęć i planu rozwoju dziecka do 3 lat
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Dyspozycyjność
  • Biegła znajomość sprzętu komputerowego
  • Aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności
  • Prawo jazdy kat. B

 

  1. Zakres podstawowych obowiązków

 

  • Nadzór nad opieką i wychowaniem:

 

  • Opracowywanie i wdrażanie procedur dotyczących opieki i wychowania dzieci w wieku do lat 3.
  • Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pobytu dla dzieci.
  • Tworzenie warunków do harmonijnego rozwoju psychofizycznego dzieci poprzez aktywne działania prozdrowotne.

 

  • Zarządzanie personelem:

 

  • Prowadzenie rekrutacji pracowników oraz ustalanie zakresu ich zadań, uprawnień i odpowiedzialności.
  • Sprawowanie nadzoru nad pracownikami i ocenę ich pracy.
  • Wykonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy.

 

  • Administracja i finanse:

 

  • Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji Klubu, w tym regulaminów, dokumentacji dzieci i pracowników.
  • Ustalanie i realizacja planu finansowego Klubu oraz zarządzanie powierzonym majątkiem.

 

  • Reprezentacja i współpraca:

 

  • Reprezentowanie Klubu na zewnątrz, w tym w kontaktach z organami prowadzącymi i instytucjami nadzorującymi.
  • Współpraca z rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci.
  • Współdziałanie z innymi instytucjami i jednostkami organizacyjnymi.

 

  1. Warunki pracy:
  • Wymiar czasu pracy: - pełny etat – średnio 40 godzin tygodniowo.
  • Praca na stanowisku kierowniczym, decyzyjnym, wymagającym odporności na stres, umiejętność pracy pod presją czasu oraz kształtowania dobrych relacji interpersonalnych
  • Praca o charakterze administracyjnym, wymagająca wyjazdów w teren, kontaktów z instytucjami i innymi jednostkami w zakresie realizacji zadań. Praca w siedzibie Brochowskiego Centrum Rewitalizacji Społecznej w Brochowie.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  • List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru
  • Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej wraz z zamieszczeniem informacji: „Na podstawie art.7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na ogłoszone stanowisko pracy. Zgoda została wyrażona dobrowolnie, zgodnie z art.4 pkt 11 RODO.
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • Oświadczenie o niekaralności
  • Zaświadczenie, że kandydat nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
  • Kopie dyplomów oraz świadectw potwierdzających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
  • Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Kierownik Klubu Malucha
  • Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).

 

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia

    osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i    

    społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

 

 

7. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych

 

  • Oferty należy składać w terminie do 23.10.2025 r. do godziny 10:00 w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko Kierownik Klubu Malucha „Abrakadabra” na adres Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu do Urzędu Gminy Brochów. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Wszystkie dokumenty znajdujące się w kopercie powinny być podpisane „za zgodność z oryginałem”przez kandydata.

 

8. Przebieg postępowania w sprawie naboru

 

  • Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
  • Powołanie Komisji Rekrutacyjnej
  • Przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych
  • Postępowanie sprawdzające
  • Rozmowa kwalifikacyjna
  • Sporządzenie protokołu z przeprowadzenia naboru
  • Podjęcie decyzji o zatrudnieniu i podpisanie umowy o pracę
  • Ogłoszenie wyników naboru

 

2025-10-09_konkurs_na_wolne_stanowsiko_pracy_klubu_malucha_.odt

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Stefaniak Natalia
  • Data udostępnienia w BIP: 2025-10-09 12:27:47
  • Informacja zaktualizowana przez: Stefaniak Natalia
  • Data ostatniej aktualizacji: 2025-10-09 12:32:07
  • Liczba odsłon: 111
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4921927]

przewiń do góry