*************************************
*****************************
*********************************************
Ogłoszenie nr 557879-N-2018 z dnia
2018-05-14 r.
Gmina
Brochów: "Przebudowa drogi gminnej
nr 380124W "Gruszowa" w miejscowości Brochów, Gmina Brochów"
III
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty
budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Postępowanie prowadzone
jest w ramach w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na
realizację operacji w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w
ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach
działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego
programem w zakresie „Budowa lub przebudowa publicznych dróg gminnych lub
powiatowych, które skracają dystans lub czas dojazdu do obiektów użyteczności
publicznej, w których są świadczone usługi społeczne, zdrowotne, opiekuńczo -
wychowawcze lub edukacyjne dla ludności
lokalnej”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy
podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub
więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż
30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich
jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat
podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez
zamawiających
Nie
Jeżeli
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie
oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do
kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I. 1) NAZWA I
ADRES: Gmina Brochów, krajowy
numer identyfikacyjny 54966000000, ul. Brochów 125 , 05088 Brochów, woj. mazowieckie,
państwo Polska,
tel. 227 257 051,
e-mailgmina@brochow.ug.gov.pl,
faks 227 257 051.
Adres
strony internetowej (URL): www.brochow.bip.org.pl
Adres
profilu nabywcy:
Adres strony
internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim
zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy
zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do
dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem
(URL)
Tak
www.brochow.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona
będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
Tak
www.brochow.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony -
więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie
Inny
sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny
sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z
narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
Nie
Nieograniczony,
pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: "Przebudowa drogi gminnej
nr 380124W "Gruszowa" w miejscowości Brochów, Gmina Brochów"
III
Numer
referencyjny: ZP.GN.271.7.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia
przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty
budowlane
II.3) Informacja o
możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest
na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu można składać w odniesieniu
do:
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może
zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu
zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w
przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa drogi gminnej nr
380124W "Gruszowa" w miejscowości Brochów Gmina Brochów o długości
935,00
m polegająca na wykonaniu: - podbudowy - wyrównanie
kruszywem łamanym 0-31,5mm stabilizowanym mechanicznie po zagęszczeniu o
grubości 5
cm, - nawierzchni z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca z
betonu asfaltowego AC16W dla KR2 o grubości 4 cm + warstwa ścieralna z betonu
asfaltowego AC11S dla KR2 grubości 4 cm - obustronnych poboczy szer.
0,75 m
utwardzonych klińcem 0/31,5 mm o grubości 10 cm - 3 mijanek na podbudowie z
kruszywa łamanego o grubości 20
cm i nawierzchni z betonu asfaltowego grubości
8 cm -
zjazdów na posesje Szczegółowy sposób wykonania robót budowlanych, objętych
zamówieniem należy wykonać w oparciu o: dokumentację, przedmiar robót, STWIORB
oraz zgodnie ze wzorem umowy, której projekt stanowi Załącznik nr 5 do
SIWZ.
II.5) Główny kod
CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody
CPV:
Kod CPV |
45233120-6 |
45100000-8 |
45111200-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu
zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania
umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy
Pzp: Nie
Określenie
przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3
ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie
lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-07-31
II.9) Informacje
dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje
lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków
w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub
ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są ubezpieczeni od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł. W
przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub
więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty mogą być dołączone do oferty w imieniu
wszystkich konsorcjantów (wspólnie). W przypadku gdy jakakolwiek wartość
dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę
wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania
Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu
publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w
tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs
średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania,
Informacje
dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub
zawodowa
Określenie warunków: o
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną
wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie,
przebudowie, rozbudowie, odbudowie lub remoncie obiektu drogowego o wartości
łącznej 400 000 zł brutto. - dysponują osobami zdolnymi do realizacji
zamówienia, Warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne
do wykonania zamówienia tj: ─ jedną osobą na stanowisku Kierownika Budowy,
posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, określone w rozporządzeniu
Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278)
oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -
Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, z późn. zm.), zamawiający uznaje
również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte
w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej,
państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) -
stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej,
na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(Dz. U. z 2016 r., poz. 65). - Zamawiający może, na każdym etapie postępowania,
uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie
zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze
wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. - Sprawdzenie w/w
warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych
przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie
spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje
dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy
wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy
na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający
przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów
selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.3.2 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY - na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca składa: a) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ); b) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ); c) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.3.1 W celu
potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: a) wykaz robót budowlanych
(Załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
inne dokumenty, b) Dowody określające czy roboty budowlane wskazane w Wykazie
robót budowlanych zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym
czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. c) wykaz osób (załącznik nr 7
do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, d) dokument potwierdzający
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez zamawiającego w rozdziale V punkt 5.2.b) siwz. Uwaga: W
przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć
zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VI pkt 6.1.4 siwz (wzór
zobowiązania – stanowi załącznik nr 4 do siwz)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW
SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1 Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2 Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp (Załącznik Nr 4 do SIWZ – przykładowy wzór). W sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz udowodnić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 3 Kosztorys ofertowy uproszczony. Kosztorys niniejszy będzie pełnił rolę pomocniczą, informacyjną, a ma na celu rozliczenie ewentualnych robót zamiennych, oraz zbadanie przez Zamawiającego czy zastosowane do wyceny materiały spełniają wymogi co do ich jakości postawione w SIWZ. 4 Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający
żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat
wadium
Zamawiający wymaga od
Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zł (Słownie złotych: trzy
tysiące 00/100) na zasadach określonych w SIWZ rozdział
VIII
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
Nie
Należy
podać informacje na temat udzielania
zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Dopuszcza
się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje
dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej:
Nie
Dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną
zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem,
dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana
minimalna liczba wykonawców
Maksymalna
liczba wykonawców
Kryteria
selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje
się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie
obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje
dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w
formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać
adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą
przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych
wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy
podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest
przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych
w zakresie połączeń:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje
o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich
trwania:
Czas trwania:
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art.
24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie
oferty:
Przewidziane jest
zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany
jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać
informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje
dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu
konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub
informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości
nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny
harmonogram postępowania:
Podział dialogu
na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
Informacje
dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa
innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące
minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na
etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia:
Informacje
dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres
strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji
elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które
zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego,
albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące
zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
DOPUSZCZALNE ZMIANY POSTANOWIEŃ
UMOWY 1. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach
zmian postanowień umowy w stosunku do treści zobowiązania Wykonawcy zawartego w
ofercie. 2. Zamawiający lub Wykonawca może wystąpić pisemnie z propozycją
(wnioskiem) zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących
przypadkach: a. zmiany uwarunkowań prawnych lub administracyjnych wykonywanej
umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; b. wystąpienia
sytuacji kryzysowej, o jakiej mowa w art. 2 pkt 8b ustawy Pzp, c. wystąpienia
zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu umowy, 3. Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian
postanowień Umowy uznać należy w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu
Stron, a także przyczyny uniemożliwiające realizację umowy w jej pierwotnej
treści, które nie powstały z winy Wykonawcy np. zmiana stawki podatku VAT 4.
Każda ze Stron może wystąpić z propozycją dokonania zmian postanowień niniejszej
umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie
zmian. 5. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie
aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 6. Zmiany nie
mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień
publicznych. 7. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika
budowy/robót jeżeli uzna, że dotychczasowy kierownik budowy/robót nie wykonuje
swoich obowiązków wynikających z Umowy tj. w przypadku wystąpienia trzech takich
zdarzeń. 8. W przypadku zmiany kierownika budowy/robót, nowy kierownik
budowy/robót musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego 9. Wykonawca
obowiązany jest zmienić kierownika budowy/robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego
w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego
IV.6) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.6.1)
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze
poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-29, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu
składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać
powody:
Język
lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane Nie
IV.6.6) Informacje
dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
14-05-2018_-_siwz_gruszowka_iii.docx14-05-2018_-_zalacznik_12_-_sytuacja_i_przekroje.pdf
14-05-2018_-_zalacznik_11_-_opis_techniczny_-masa.pdf
14-05-2018_-_zalacznik_10_-_szczegolowa_specyfikacja_techniczna.pdf
14-05-2018_-_zalacznik_9_-_przedmiar.pdf
14-05-2018_-_zalacznik_8_-_oswiadczenie_wykonawcy_pkt_6_3_2.docx
14-05-2018_-_zalacznik_7_-_wykaz_osob.docx
14-05-2018_-_zalacznik_6_-_wykaz_robot_budowlanych.docx
14-05-2018_-_zalacznik_5_-_projekt_umowy.doc
14-05-2018_-_zalacznik_4_-_zobowiazanie_do_udostepnienia_zasobow.docx
14-05-2018_-_zalacznik_1_-_formularz_ofertowy.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
- Data udostępnienia w BIP: 2022-10-05
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-06-04 13:03:58
- Liczba odsłon: 1741
- Historia dokumentu: