Wersja archiwalna 2018-03-05 14:35:57
05-088 Brochów
ZP.GN.271.1.2018
Informacje z otwarcia ofert
w przetargu na :
Wykonanie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy gminy Brochów,
Zamawiający - Gmina Brochów na podstawie art. 86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r. poz. 1579 ze zm. ) przekazuje poniżej informacje z otwarcia ofert.
Otwarcia ofert w dniu 05.03.2018r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego dokonała komisja przetargowa powołana przez Wójta Gminy Brochów w dniu 05.03.2018r. Decyzją Nr 84.2018
Przed otwarciem ofert zgodnie z art. 86 ust.3 ustawy Prawa zamówień publicznych podana została kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 491 040,00 zł brutto.
W wyznaczonym terminie wpłynęły 2 oferty następujących firm :
l.p |
Nazwa wykonawcy |
Wartość oferty
brutto |
Częstotliwość odbiorów odpadów wielkogabary- towych i elektroodpa dów
|
Warunki (termin) płatności) |
Termin wykonania od 01.04.2018r do 31.03 2018r. |
Okres gwarancji |
1. |
ENERIS Surowce S.A. Oddział w Tomaszowie Mazowieckim 97-200 Tomaszów Mazowiecki ul. Majowa 87/89 |
557 280,00 |
4 |
30 dni |
Akceptuje |
Nie dotyczy |
2. |
REMONDIS Sp. z o.o. Warszawa Oddział w Sochaczewie 96-500 Sochaczew ul. Żyrardowska 6
|
547 585,92 |
4 |
30 dni |
Akceptuje |
Nie dotyczy |
Podczas otwarcia ofert obecnych było 2 Wykonawców.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy zał. nr 3.
Wraz ze złożeniem oświadczenia , wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wójt Gminy Brochów Piotr Szymański
********************************************************
Brochów, dnia 01.03.2018r
ZP.GN.271.1.2018
……………………………………..
……………………………………..
Gmina Brochów działając jako Zamawiający w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy gminy Brochów,
Informuje, że od oferentów wpłynęły 2 zapytania:
Pytanie 1 .
Wykonawca wnosi o wyjaśnienie treści Opisu Przedmiotu zamówienia w jaki sposób została oszacowana ilość roczna odebranych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 jak i 15 01 06
Według Wykonawcy ilość odebranych odpadów powinna być wyższa.
Odpowiedź na zapytanie:
W opisie przedmiotu zamówienia pkt 1 w tabeli określającej ilość odpadów odbieranych od mieszkańców w okresie od 10.01.2017r. do 31.12.2017r. popełniono omyłkę opisując ilość odpadów o kodzie 20 03 01 oraz o kodzie 15 01 06.
Właściwa ilość odebranych od mieszkańców w/w odpadów:
- niesegregowanych (zmieszanych) komunalnych 20 03 01 to 485,16 Mg
- zmieszanych odpadów opakowaniowych 15 01 06 to 176,71 Mg
W związku z powyższym zamieszcza się w poprawionej tabeli właściwe ilości
odpadów odbieranych od mieszkańców w okresie od 10.01.2017r. do 31.12.2017r.
Pytanie 2
Zwracam się z prośbą o wyjaśnienie pewnej niezrozumiałej dla mnie kwestii:
W załączniku 1 do SIWZ w punkcie 1. jest zapis cyt:” ….zapisami Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2022 wraz załącznikami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 209/16 z dnia 19.12.2016 roku w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2022 wraz załącznikami oraz uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 210/16 z dnia 19.12.2016 roku w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2022, a także przepisami prawa miejscowego”
Jak to rozumieć w kontekście informacji z oficjalnej strony internetowej Samorządu Województwa mazowieckiego, o stwierdzeniu nieważności uchwały (podaję link).
https://www.mazovia.pl/samorzad/sejmik/uchwaly-sejmiku/uchwala,3223,20916.html
Odpowiedź na zapytanie
W opisie przedmiotu zamówienia popełniono omyłkę, podstawa prawna ( właściwa) podana została też w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w siwz rozdział III.
W związku z omyłką zamawiający dokonuje zmiany w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie wprowadzenia poprawnych cyt. wyżej zapisów w sprawie Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego oraz poprawnej ilości odebranych odpadów .
Po usunięcia omyłek z opisu przedmiotu zamówienia , zamawiający dokonuje wymiany załącznika nr 1 do siwz – opis przedmiotu zamówienia
Wójt Gminy Brochów
Piotr Szymański
***********************************************
Ogłoszenie nr 500040904-N-2018 z dnia 23-02-2018 r.
Brochów:
OGŁOSZENIE
O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer:
522341-N-2018
Data: 23/02/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina
Brochów, Krajowy numer identyfikacyjny 54966000000, ul. Brochów 125, 05088
Brochów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 257 051, e-mail
gmina@brochow.ug.gov.pl, faks 227 257 051.
Adres strony internetowej (url):
www.brochow.bip.org.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce,
w którym należy dodać tekst:
Numer
sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
Tekst, który należy dodać w
ogłoszeniu: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postepowaniu: Data 2018-03-05 godzina 11:00
Miejsce, w którym należy
dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.3)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Termin związania ofertą : do:
okres w dniach 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert)
******************************************************
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
- Data udostępnienia w BIP: 2018-03-05
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-03-05 14:35:57
- Liczba odsłon: 1887
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: