Wersja archiwalna 2017-10-17 13:59:44




Gmina Brochów

Brochów 125

05-088 Brochów                                                                                                    Brochów, dnia  17.10.2017r.

 

ZP.GN.271.5.2017

 

 

INFORMACJA  O  WYBORZE   NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

                Działając na podstawie  art.92  ust.1 i 2 z dnia  29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2017r. poz. 1579 )  zawiadamiam, że w przeprowadzonym postępowaniu  w trybie przetargu nieograniczonego   pn.

Budowa sieci wodociągowej w  miejscowości  Śladów, Kromnów, Gorzewnica, Górki

realizowanego  w ramach projektu pn. 

Budowa  sieci wodociągowej  w gminie Brochów w miejscowościach  Przęsławice,

Nowa Wieś  Śladów,  Śladów,  Kromnów, Gorzewnica, Górki 

 

wybrano jako   najkorzystniejszą  ofertę Nr 1  złożoną przez firmę  JR-SANBUD Jarosław Radgowski

05-825 Grodzisk  Mazowiecki  ul. Olsztyńska 3 

 

W/w  Wykonawca złożył ofertę nie podlegającą odrzuceniu, spełnił  warunki udziału w postępowaniu, złożył wszystkie oświadczenia  wymagane w siwz.

Ofercie najkorzystniejszej  przyznano  najwyższą ilość  100     punktów .

                 

Zestawienie  ofert oraz  streszczenie oceny  i porównania złożonych  ofert

 

 

l.p

 

Nazwa wykonawcy

 

Wartość  oferty

 

zł  brutto

Liczba punktów

przyznana

w kryterium cena

 

Okres gwarancji

Liczba punktów

przyznana

w kryterium

okres

gwarancji

 

Ogółem liczba punktów

 

1.

JR-SANBUD Jarosław Radgowski

05-825 Grodzisk  Mazowiecki

ul. Olsztyńska 3

 

 1 968 000,00

 

60,00

 

60 m-cy

 

40

 

100

2.

Przedsiębiorstwo  PUHB

CEWOGAZ  Jan Wolski

99-400 Łowicz 

ul. Partyzantów 17

 

2 518 228,24

 

46,89

 

60 m-cy

 

 

40

 

86,89

 

Informuję, że  w prowadzonym  postepowaniu  złożono 2 oferty nie podlegające wykluczeniu oraz odrzuceniu z postępowania przetargowego.

 

                Dziękuję za udział w przetargu  i zapraszam do dalszej współpracy.

 

                                                                     

                                                                                                               Wójt Gminy Brochów

                                                                                                                    Piotr Szymański

                                                                                                                     

                                                                                                                                                                                    Do umieszczenia:

- na stronie internetowej  zamawiającego (BIP)

- w miejscu publicznie dostępnym w  siedzibie zamawiającego



--------------------------------------------------------------------------------------


Gmina Brochów                                                                                                  Brochów, dnia  09.10.2017r.

05-088 Brochów

 

 

ZP.GN.271.5.2017

 

Informacje z otwarcia ofert

 w przetargu na :

Budowę sieci wodociągowej  w miejscowości  Śladów,  Kromnów, Gorzewnica, Górki

 

Zamawiający  - Gmina Brochów  na podstawie  art. 86  ust.5 ustawy  z dnia  29 stycznia  2004r.  Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2017r.  poz. 1579)  przekazuje poniżej informacje  z otwarcia ofert.

Otwarcia ofert w dniu  09.10.2017r.  o   godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego  dokonała komisja przetargowa powołana przez Wójta  Gminy Brochów w dniu    06.10.2017r.  Decyzją Nr  386.2017.

 

Przed otwarciem ofert zgodnie z art.  86 ust.3 ustawy  Prawa zamówień publicznych  podana została kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na  sfinansowanie zamówienia  tj.    1 877 338,31 zł brutto.

 

W wyznaczonym terminie   wpłynęły 2 oferty następujących firm :

 

l.p

Nazwa wykonawcy

Wartość  oferty

 

brutto

Termin

wykonania

zamówienia

Warunki

(termin) płatności)

Okres gwarancji

 

1.

JR-SANBUD Jarosław Radgowski

05-825 Grodzisk  Mazowiecki

ul. Olsztyńska 3

 

 

 1 968 000,00

 

31.10.2018r.

 

30 dni

 

60 m-cy

2.

Przedsiębiorstwo  PUHB

CEWOGAZ  Jan Wolski

99-400 Łowicz,  ul. Partyzantów 17

 

 

 2 518 228,24

 

31.10.2018r.

 

30 dni

 

60 m-cy

 

 

 

Podczas otwarcia ofert  obecnych było    2   Wykonawców.

 

 

Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy  Pzp Wykonawca w terminie  3 dni  od dnia przekazania informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp ,  przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności  do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23  ustawy   zał. nr  3.

Wraz ze złożeniem  oświadczenia , wykonawca może przedstawić  dowody, że  powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą  do zakłócenia  konkurencji w postępowaniu o udzielenie  zamówienia.

 

 

Wójt Gminy Brochów

Piotr Szymański


----------------------------------------------------------------------------------


    Gmina Brochów                                                                                               Brochów, dnia   29.09.2017r.

      Brochów 125

  05-088 Brochów

 

ZP.GN.271.5.2017

 

                                                                                        Wszyscy  wykonawcy  zainteresowani przetargiem

 

 

 

 

Gmina Brochów działając jako Zamawiający  w postępowaniu o udzielenie zamówienia  publicznego na Budowę  sieci wodociągowej w miejscowości   Śladów,  Kromnów, Gorzewnica, Górki  prowadzonym w trybie   przetargu nieograniczonego , uprzejmie zawiadamia, że od oferentów wpłynęły  następujące zapytania

 

Zapytanie nr 1  o treści:

1.1   .  Czy  Zamawiający wyrazi zgodę  na budowę całej  sieci wodociągowej metoda przewiertu   

           sterowanego rura PE RC     PN 10 SDR 17?

1.2.  Czy w powyższym postepowaniu mamy uwzględnić również budowę przyłączy wodociągowych?

1.3.    W przedmiarze uwzględniono: 

           „Zasuwy żeliwne kielichowe z obudową  na rurociągach PE o śr.  nominalnej 32 mm”

           Czy mamy je wyceniać w  ofercie ?

 

Odpowiedź  Zamawiającego

Ad.  1.1. Zamawiający wyraża zgodę   na budowę  w większości  metodą  bezwykopową  przy  

               wykorzystaniu  rur, które są przeznaczone  do przewiertów np.  RC.  Jednak przejścia  pod   

               drogą wojewódzką  i rowami należy wykonywać  przewiertem , ale w rurze  osłonowej.

Ad.  1.2. Przyłącza  wodociągowe  budowane są do granicy działki właściciela prywatnego, jeśli sieć   

               jest w drodze  lub po  drugiej stronie drogi. Jeśli sieć prowadzona jest  po  działce prywatnej

               należy  wykonać  włączenie i zakończyć zasuwą .

Ad. 1.3.  Zasuwy  na przyłączach  wykazane w przedmiarze  należy wycenić w ofercie. Dodatkowo   

                należy  wycenić nawiertki NCS.

 

Zapytanie Nr  2 o treści :

2.1. Prosimy o  określenie  ilości  przyłączy do  posesji na sieci  wodociągowej  o średnicy fi 160

        oraz  fi 110 ?

2.2. Jakie nawiertki należy zastosować NWZ czy NCS, ponieważ w kosztorysie ujęto zasuwy bez

        nawiertek?

 

Odpowiedź Zamawiającego

Ad. 2.1. Określenie  ilości przyłączy   na sieci  wodociągowej  Śladów,  Kromnów,  Gorzewnica :

               na średnicy  160 mm – 58  szt  (52 szt PE  40,  5 szt PE 50,  1 szt PE 90)

               na  średnicy 110 mm – 47 szt – PE40

               Określenie    ilości  przyłączy  na sieci wodociągowej  Górki:

               na średnicy  110 mm  -   26 szt PE40

Ad. 2.2. Należy przyjąć   nawiertki NCS + dodatkowo  zasuwa odcinającą w obudowie ze skrzynką.

 

 

 

                                                                                                                                 Wójt Gminy Brochów

                                                                                                                                      Piotr Szymański


--------------------------------------------------------------------------------



Ogłoszenie nr 591998-N-2017 z dnia 2017-09-22 r.

Gmina Brochów: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Śladów, Kromnów, Gorzewnica , Górki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: NIE
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brochów, krajowy numer identyfikacyjny 54966000000, ul. Brochów  125 , 05088   Brochów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 257 051, e-mail gmina@brochow.ug.gov.pl, faks 227 257 051.
Adres strony internetowej (URL): www.brochow.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.brochow.bip.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.brochow.bip.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiajacego
Adres:
Urząd Gminy Brochów Brochów 125, 05-088 Brochów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Śladów, Kromnów, Gorzewnica , Górki
Numer referencyjny: ZP.GN.271.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Śladów, Kromnów, Gorzewnica, Górki. Dokumentacja projektowa obejmuje: 1) Budowę sieci wodociągowej w miejscowościach Śladów, Kromnów i Gorzewnica o długości 8823,0 mb z rur: - PVC-U PN10 Ø 160 x 6,2 mm - sieć główna długości 4 847,5 mb - PVC-U PN10 Ø 110 x 4,2 mm -sieć główna długości 3 218,5 mb - PE 100 Ø50 - odgałęzienia długości 9,0 mb - PE 100 Ø40 - odgałęzienia długości 52,0 mb - Żeliwo DN 80 mm 9 - odgałęzienia do hydrantów długości 51,5 mb - PE 100, SDR11 Ø160 x 14,6 mm (droga wojewódzka) długości 114,5 mb - PVC –U (PN10) Ø160x6,2mm (droga wojewódzka) długości 225,5 mb - PVC –U (PN10) Ø110x4,2mm (droga wojewódzka) długości 100,0 mb - PE 100, SDR17 Ø50x3,0 mm (droga wojewódzka) długości 92,0 mb - PE 100, SDR17 Ø40x2,4 mm (droga wojewódzka) długości 112,5 mb 2) Budowę sieci wodociągowej w miejscowości Górki o długości 2513,5 mb z rur : PVC –U, PN10, Ø110 x4,2 mm - siec główna długości 2406,0 mb PE100Ø40 długości 87,5 mb Żeliwo DN 80 mm długości 20,0 mb Łączna długość sieci wodociągowej stanowiącej przedmiot zamówienia - 11 336,5mb

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Roboty związane z budową sieci wodociągowej - do 50%
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł. (słownie złotych: jeden milion złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej o długości łącznej nie mniejszej niż 8 km Do wskazanych robót wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia.: - przynajmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych wodociągowych bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej: dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę określoną przez zamawiającego , Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu; W wypadku podania kwot w walutach obcych, w dokumentach składanych przez podmioty zagraniczne, Zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na PLN - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl) z dnia wystawienia dokumentu (informacja z banku lub SKOK). 2. Dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie , w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. (formularz wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , uprawnień , doświadczenia i wyksztalcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywania przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. ( zał. nr 5 do siwz)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
30000 PLN Formy wniesienia wadium opisano w rozdziale VIII siwz

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Prawa zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość zmian określonych w rozdziale XX SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-09, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:



Plik Projekt budowlany Kromnów, Gorzewnica do pobrania klikając w link poniżej:




Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4289007]

przewiń do góry