Wersja archiwalna 2017-10-11 14:29:31
Gmina Brochów
Brochów 125
05-088 Brochów Brochów, dnia 11.10.2017r.
ZP.GN.271.4.2017
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając na podstawie art.92 ust.1 i 2 z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r. poz. 1579 ) zawiadamiam, że w przeprowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego pn.
Brochów, dnia 21.09.2017r.
Gmina Brochów
Brochów 125
05-088 Brochów
ZP.GN.271.4.2017
Wszyscy wykonawcy zainteresowani przetargiem
Dotyczy: Budowy
sieci wodociągowej w miejscowości
Śladów Przęsławice, Nowa Wieś Śladów
Gmina Brochów w
związku z zapytaniem oferenta o
treści:
1.
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na budowę
całej sieci wodociągowej metoda
przewiertu sterowanego rura PE RC 10 SDR
17 ?
2.
Czy w powyższym postępowaniu mamy uwzględnić również budowę przyłączy wodociągowych ?
3.
Czy
zamawiający pobiera opłaty za
zajecie pasa drogi gminnej ?
4.
Jeżeli wykonawca
wykona całość prac w
2017r. to rozliczenie finansowe nastąpi
w styczniu 2018r. ?
Udziela następujących
odpowiedzi :
Ad.1
Dokumentacja projektowa zawiera
zapis, że dopuszcza się realizację
z rur PERC PN 10
SDR
17.
Ad. 2 Wykonanie przyłączy
wodociągowych nie jest przedmiotem zamówienia . Do obowiązków
wykonawcy
należeć będzie wykonanie przewiertów
(rura osłonowa) w miejscach, gdzie jest
przejście
przez drogę gminną.
Ad.3 Za prowadzenie
robót w pasie drogi gminnej ustalona jest opłata w wys. za 1 m kw - 6 zł za
1 dzień .
Podstawa prawna Uchwała
Nr XVI/109/2016 Rady Gminy
Brochów z dnia 18 marca 2016r.
opublikowana
w Dzienniku Urzędowym Woj. Mazowieckiego poz. 2981 z dnia 31 marca
2016r.
Ad.4 Rozliczenie finansowe
nastąpi po zakończeniu i odebraniu
robót budowlanych.
Inwestor przygotowany jest finansowo
rozliczyć w 2017r. roboty o wartości 200 000 zł (netto)
Wynagrodzenie za pozostałe prace
rozliczone zostanie w 2017r.
zgodnie z uzgodnionym
harmonogramem rzeczowo - finansowym
przedstawionym przez wykonawcę
przed
podpisaniem
umowy.
Ponadto
Zamawiający informuje, że wprowadza
w projekcie umowy zmianę w § 5- realizacja umowy i
skreśla pkt 4.
Do załączników do przetargu
dodamy wycinki mapy topograficznej dla stanowisk
archeologicznych
wycinek_mapy_topograficznej_dla_stanowiska_archeologicznego_nr_7_przeslawice.pdf
wycinek_mapy_topograficznej_dla_stanowiska_archeologicznego_nr_8_przeslawice.pdf
wycinek_mapy_topograficznej_dla_stanowiska_archeologicznego_nr_9_przeslawice.pdf
wycinek_mapy_topograficznej_dla_stanowiska_archeologicznego_nr_12_przeslawice.pdf
Wójt
Gminy Brochów
Piotr Szymański
------------------------------------------------------------------------------------------
Brochów, dnia 19.09.2017r.
ZP.GN.271.4.2017r.
Wszyscy wykonawcy zainteresowani przetargiem
Dotyczy:
przetargu na „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Przęsławice,
Nowa
Wieś Śladów”
Zamawiający informuje, że wprowadził
zmianę w ogłoszeniu
o zamówieniu oraz siwz rozdział III pkt
1, gdzie zmieniono zapis dotyczący opisu przedmiotu zamówienia:
Zmieniona treść otrzymuje
brzmienie:
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w m.
Śladów, Przęsławice i
Nowa Wieś Śladów.
Dokumentacja projektowa obejmuje budowę sieci wodociągowej w miejscowościach
Nowa
Wieś Śladów, Przęsławice, Śladów
z rur PE Ø 110 na odcinku o
długości 6 805,5 mb w
tym, w pasie kolejowym 24 mb i w pasie drogi wojewódzkiej 816 mb
oraz
budowę sieci
wodociągowej w miejscowości Nowa Wieś Śladów z rur PVC Ø110 na odcinku o długości
290 mb. Łączna długość sieci do wykonania - 7 095,50 mb.
Wójt Gminy Brochów
Piotr Szymański
------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 500030754-N-2017 z dnia 19-09-2017 r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 11/09/2017
Adres strony internetowej (url):
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w m. Śladów, Przęsławice i Nowa Wieś Śladów. Dokumentacja projektowa obejmuje budowę sieci wodociągowej w miejscowościach Nowa Wieś Śladów, Przęsławice, Śladów z rur PE Ø 110 na odcinku o długości 6 805,5 mb w tym, w pasie kolejowym 24 mb i w pasie drogi wojewódzkiej 816 mb oraz budowę sieci wodociągowej w miejscowości Nowa Wieś Śladów z rur PE Ø110 na odcinku o długości 290 mb. Łączna długość sieci do wykonania - 7 095,50 mb.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w m. Śladów, Przęsławice i Nowa Wieś Śladów. Dokumentacja projektowa obejmuje budowę sieci wodociągowej w miejscowościach Nowa Wieś Śladów, Przęsławice, Śladów z rur PE Ø 110 na odcinku o długości 6 805,5 mb w tym, w pasie kolejowym 24 mb i w pasie drogi wojewódzkiej 816 mb oraz budowę sieci wodociągowej w miejscowości Nowa Wieś Śladów z rur PVC Ø110 na odcinku o długości 290 mb. Łączna długość sieci do wykonania - 7 095,50 mb.
-------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 500026268-N-2017 z dnia 11-09-2017 r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 08/09/2017
Adres strony internetowej (url):
Numer sekcji: II.
Punkt: II.1
W ogłoszeniu jest: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Śladów, Kromnów, Gorzewnica
W ogłoszeniu powinno być: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Śladów, Przęsławice, Nowa Wieś Śladów
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:2017-09-25, godzina: 11:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:2017-09-26, godzina: 11:00
-------------------------------------------------------------------------------------
Ogłoszenie nr 585782-N-2017 z dnia 2017-09-08 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot |
Nie |
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.brochow.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
TAK
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.brochow.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferte nalezy zlozyc w siedzibie zamawiającego
Adres:
Urzad Gminy Brochów Brochów 125, 05-088 Brochów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Śladów, Kromnów, Gorzewnica
Numer referencyjny: ZP.GN.271.4.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w m. Śladów, Przęsławice i Nowa Wieś Śladów. Dokumentacja projektowa obejmuje budowę sieci wodociągowej w miejscowościach Nowa Wieś Śladów, Przęsławice, Śladów z rur PE Ø 110 na odcinku o długości 6 805,5 mb w tym, w pasie kolejowym 24 mb i w pasie drogi wojewódzkiej 816 mb oraz budowę sieci wodociągowej w miejscowości Nowa Wieś Śladów z rur PE Ø110 na odcinku o długości 290 mb. Łączna długość sieci do wykonania - 7 095,50 mb.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: roboty związane z budową sieci wodociągowej - do 50%
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-08-31
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł. (słownie złotych: jeden milion złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że : 1. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej o długości łącznej nie mniejszej niż 6 km Do wskazanych robót wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia.: - przynajmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych wodociągowych bez ograniczeń, zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę określoną przez zamawiającego , Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu; W wypadku podania kwot w walutach obcych, w dokumentach składanych przez podmioty zagraniczne, Zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na PLN - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl) z dnia wystawienia dokumentu (informacja z banku lub SKOK). 2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie , w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. (formularz wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , uprawnień , doświadczenia i wyksztalcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywania przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. ( zał. nr 5 do siwz)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
30 000 PLN Formy wniesienia wadium opisano rozdziale VIII SIWZ
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena 60 | 60,00 |
Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art.144 ust.1 pkt 2-6 Prawa zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość zmian określonych w rozdziale XX SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-25, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Tarczyk
- Data udostępnienia w BIP: 2017-10-11
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-10-11 14:29:31
- Liczba odsłon: 3173
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: