Wersja archiwalna 2016-12-01 14:05:26


Brochów, dnia  01.12.2016r.


 

ZP.271.5.2016


 


 


                                                                                       Wszyscy wykonawcy zainteresowani przetargiem


 


 


Dotyczy: przetargu na „Udzielenie  i obsługa  kredytu długoterminowego w wysokości  1 000 000,00


                PLN z przeznaczeniem  na sfinansowanie deficytu budżetu  gminy w 2016r.


 


Informujemy, że do zamawiającego wpłynęły   2 zapytania  ofertowe tj:


 


 


zapytanie  nr 1 o treści :


  1. Czy zamawiający wyraża zgodę  na usuniecie  z SIWZ pkt 3.16 z rozdziału  II pkt 8 zapisu dotyczącego klauzuli społecznej wynikającej z przepisu art.29 ust.3a ustawy?  Powyższa klauzula  dotyczy usług lub robot budowlanych;


2..  Prosimy o określenie  terminu  składania ofert – w pkt 10 SIWZ  pkt 4)  w  tytule oferty    


       wpisano datę  05.12 2016r. natomiast w  pkt 11 SIWZ wpisano  datę  07.12.2016r.


  1. W związku z tym, ze  kwota kredytu  jest niepodzielna  przez 36 (liczba  rat), czy  Zamawiający wyraża zgodę , aby splata  kredytu następowała zgodnie  z harmonogramem :

    - 1 rata w wysokości 27 805,00 PLN płatna 31.03.2017r.,

    - 35 kolejnych  kwartalnych  rat w wysokości 27 777,00 PLN każda

    Ostateczna spłata  kredytu 31.12.2025 r.

  2. Prosimy o podanie wykazu posiadanych kredytów i pożyczek ze wskazaniem  nazwy banku, kwoty udzielonego kredytu lub pożyczki, aktualnego zadłużenia, terminu, terminu spłacenia  oraz harmonogram spłat.

     

    Jednocześnie prosimy  o udostepnienie następujących  dokumentów   niezbędnych  do przeprowadzenia oceny sytuacji Zamawiającego :


  1. Uchwałę Rady Gminy Brochów w sprawie  powołaniu Skarbnika Gminy Brochów,

  2. Sprawozdanie  z wykonania  budżetów za rok 2015 i II i III kw. 2016r.

    Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-28S

  3. Ostatnia  Uchwałę  Rady  Gminy  w sprawie  zmiany  budżetu  wraz z załącznikami -

  4. Uchwałę Rady Gminy w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na  2016r. wraz z

    załącznikami i arkuszem  prognozy oraz ostatnią zmianę  WPF

  5. Uchwała  Składu  Orzekającego RIO w sprawie  opinii dotyczącej  projektu uchwały budżetowej.

  6. Uchwała  Składu  Orzekającego Regionalnej  Izby Obrachunkowej  w sprawie opinii o projekcie  uchwały   o wieloletniej  prognozie finansowej.

  7. Uchwala Składu  Orzekającego  Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie  opinii

    O możliwości sfinansowania  deficytu  przedstawionego w projekcie  uchwały budżetowej

  8. Uchwała  Składu orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej  w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu  przedstawionego w Uchwale budżetowej

  9. Uchwala  Składu Orzekającego  Regionalnej  Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o prawidłowości  planowanej  kwoty długu

  10. Uchwały  Składu Orzekającego RIO w sprawie opinii o  sprawozdaniach z wykonania budżetów  za  2015r.

  11. Uchwała  Składu Orzekającego RIO w sprawie opinii o przedłożonej  informacji o przebiegu wykonania  budżetu za I półrocze 2016.

  12. Informacje  o stanie  mienia komunalnego na koniec 2015r.


 


 


Odpowiedzi  do zapytania  nr 1 :


 


AD. 1  Zapis zawarty   w art.  29 ust.3a  jest  zapisem  obligatoryjnym  dla usług i robót budowlanych, w tym usług finansowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia.


Zgodnie z zapisami siwz wykonawca jest zobowiązany  zatrudniać na podstawie  umowy o pracę osoby  wykonujące wskazane w siwz czynności w  zakresie realizacji zamówienia.


Wymóg  będzie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że osoby wykonujące wskazane w siwz  czynności w trakcie realizacji  zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy  o pracę .


Nie chodzi nam o zatrudnianie nowych pracowników.


 


Ad.2  Termin  składania ofert upływa  07.12.2016r.  W pkt 10  SIWZ  ppkt 4)  w tytule oferty  popełniono omyłkę pisarską. Niniejszym zapisem wprowadzam zmianę do  pkt.10  ppkt 4  siwz   dotyczącą tytułu oferty.   Właściwa treść  tytułu oferty po zmianie  otrzymuje brzmienie :


 


„OFERTA na Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu gminy w 2016 r.z adnotacją „Nie otwierać przed dniem 07.12.2016 r. przed godz. 11:15”


 


Ad.3  Zamawiający  akceptuje przestawione  propozycje harmonogramu


- 1 rata w wysokości 27 805,00 PLN płatna 31.03.2017r.,


- 35 kolejnych  kwartalnych  rat w wysokości 27 777,00 PLN każda


Ostateczna spłata  kredytu 31.12.2025 r.


 


Ad 4 W załączeniu   podajemy wykaz  posiadanych kredytów  i pożyczek  oraz  udostępniamy dokumenty wyszczególnione w ppkt.  1) - 12).


Odnośnie dokumentów dotyczących ppkt 7) i 8) zapytania wyjaśniamy że:


W projekcie uchwały budżetowej na rok 2016 oraz w Uchwale Budżetowej Gminy Brochów na rok 2016 różnica między dochodami a wydatkami stanowi nadwyżkę budżetu. W związku z tym nie było opinii o możliwości sfinansowania deficytu.


W Uchwale nr XVII/113/2016 Rady Gminy Brochów z dn. 25 maja 2016 r. zmieniającą Uchwałę Budżetową Gminy Brochów na rok 2016 oraz w Uchwale nr XVIII/133/2016 Rady Gminy Brochów z dn. 28 czerwca 2016r.  zmieniającą Uchwałę Budżetową Gminy Brochów na rok 2016 różnica między dochodami a wydatkami stanowi deficyt.


 


Zapytanie Nr 2  o treści :


 


Zwracam  się  o udzielenie informacji dotyczącej:


 


- uchwały organu stanowiącego w sprawie uchwalenia budżetu jednostki samorządowej na obecny rok budżetowy wraz z załącznikami i opinią RIO oraz projektu uchwały budżetowej na kolejny rok obrachunkowy wraz z opinią RIO


- Informacji organu wykonawczego z przebiegu wykonania budżetu za I półrocze obecnego roku budżetowego oraz informacji RIO na jej temat


- sprawozdania z wykonania budżetu za III kwartał


 


Odpowiedzi  do zapytania  nr 2 :


 


W załączeniu przedstawiamy następujące dokumenty :


-  uchwała organu stanowiącego w sprawie uchwalenia budżetu jednostki samorządowej na obecny rok budżetowy wraz z załącznikami,


Projekt uchwały budżetowej na kolejny rok obrachunkowy jest w trakcie badania przez Regionalną Izbę Obrachunkową. Aktualnie brak opinii.


- Informacja organu wykonawczego z przebiegu wykonania budżetu za I półrocze obecnego roku budżetowego oraz informacji RIO na jej temat,


-  Informacje   dotyczące sprawozdania z wykonania budżetu  za III kwartał  zawarte są w odpowiedziach (kopiach dokumentów) na zapytanie nr 1 .


 


 


                                                                                                                     Wójt Gminy Brochów


                                                                                                                           Piotr Szymański


rb_-28s_iii_kw_2016.pdf

rb-28s_ii_kw_2016.pdf



................................................................................................................................................................................

uchwalariostr2.pdfuchwalariostr1.pdf

Ogłoszenie nr 351999 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.
Brochów: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu gminy w 2016 r 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brochów, krajowy numer identyfikacyjny 54966000000, ul. Brochów  125, 05088   Brochów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 257 051, e-mail , faks 227 257 051. 
Adres strony internetowej (URL): www.brochow.pl

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.brochow.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak 
www.brochow.bip.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie 
www.brochow.bip.org.pl zakładka przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie 
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie 
adres 
nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie 
Adres: 

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu gminy w 2016 r 
Numer referencyjny: ZP.271.5.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: 
Nie
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa bankowego kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000,00 zł, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Brochów w 2016 r. Rada Gminy Uchwałą Nr XVIII/134/2016 z dnia 28.06.2016r. upoważniła Wójta do zaciągnięcia kredytu długoterminowego. Zamawiający dysponuje opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o możliwości spłaty kredytu zaciągniętego przez Gminę Brochów. 2. Waluta kredytu : PLN (złoty polski) 3. Zamawiający zabezpieczy kredyt w postaci weksla własnego in blanco z deklaracją wekslową . 4. Gotowość udzielenia kredytu- najpóźniej 5 dni od dnia podpisania umowy 5. Wykorzystanie kredytu – do dnia 25 grudnia 2016r. 6. Karencja w spłacie kredytu - do dnia 31.03.2017r. 7. Oprocentowanie obliczane w oparciu o WIBOR 1M – według średniej z notowań za okres 10 dni poprzedzający okres obrachunkowy. 8. Środki pieniężne przekazane będą na rachunek bieżący Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych od złożenia zapotrzebowania (zgodnie ze złożoną ofertą wykonawcy ) 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu – bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu 10. W przypadku niewykorzystania kwoty kredytu w całości – odsetki naliczane będą wyłącznie od kwoty faktycznie wykorzystanej, płatne do dnia 31 marca 2017r. 11. Wysokość prowizji winna zostać określona w % od kwoty kredytu jako wyodrębniona stawka. 12. Spłata kredytu w kwartalnych równych ratach kapitałowych , powiększonych o należne odsetki , określone każdorazowo przez Wykonawcę notą odsetkową . Raty płatne do ostatniego dnia każdego kwartału. Pierwsza rata spłaty określona na 31 marca 2017r. ostatnia na dzień 31 grudnia 2025 roku. 13. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za terminowe przekazywanie środków na rachunek zamawiającego. 14. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w siwz. 15. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości, bez ponoszenia dodatkowych opłat. Odsetki liczone będą od dnia spłaty kredytu, a nie od końca umowy 

II.5) Główny kod CPV: 66000000-0
Dodatkowe kody CPV:66113000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2025

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że - posiada uprawnienia do wykonywania działalności kredytowej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 128, z późn. zm.); 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie 
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak 
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 2.Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 128, z późn. zm.);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt. 6.1. siwz (załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.2) siwz (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
nie 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu



Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60
termin wypłaty kredytu40





IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu



Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 

Informacje dodatkowe: 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 07/12/2016, godzina: 11:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4289121]

przewiń do góry