Wersja archiwalna 2016-08-18 09:07:38
Brochów, dnia 18.08.2016r.
ZP 271.4.2016
OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dn. 29.01. 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 2164) niniejszym informuję , że w prowadzonym przez Gminę Brochów postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:
Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP Śladów
Wpłynęła 1 oferta firmy
1..Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „MOTO -TRUCK”
ul. Księdza Piotra Ściegiennego 270
25-116 Kielce
woj. swiętokrzyskie
Oferowana cena realizacji zamówienia 760 140,00 zł
Okres gwarancji 36 miesięcy
Liczba przyznanych punktów :
a) za kryterium cena - 90
b) za termin realizacji zamówienia - 10
Ogółem liczba przyznanych punktów - 100
Jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „MOTO -TRUCK” ul. Księdza Piotra Ściegiennego 270 25-116 Kielce
100 punktów z ceną 760 140,00 zł .
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie odrzucono żadnej oferty i z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy.
Umowa z wykonawcą podpisana zostanie w trybie art. 94 ust. 2 pkt 1) a) cyt. wyżej ustawy Prawo zamówień publicznych .
Wójt Gminy Brochów
Piotr Szymański
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nr sprawy: ZP.271.4.2016
Wykaz
otrzymanych ofert w przetargu na realizację zadania pn.:
Zakup średniego
samochodu
ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4
dla OSP Śladów
Lp.
|
Nazwa Wykonawcy |
Cena oferty
|
Deklarowany okres gwarancji |
1 |
Przedsiębiorstwo-
Usługowo –Handlowe MOTO-TRUCK Leszek
Chmiel |
760 140,00 |
36 miesięcy
|
Na realizację
zamówienia zamawiający przeznaczył kwotę
762 600,00 zł
Przewodniczący Komisji
Przetargowej
Artur Krawczyk
*****************************************************************
Brochów, dnia 08.08.2016r.
ZP.271.4.2016
Wszyscy oferenci zainteresowani przetargiem
Wójta gminy Brochów informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Zakup średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Śladów wpłynęło kolejne zapytanie o treści :
Pytanie nr 1
Dot.: pkt 1.4 załącznika nr 6
Zamawiający wymaga by samochód był fabrycznie nowy, rok produkcji 2016.
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie pojazdu fabrycznie nowego z roku produkcji 2016, zabudowanego na fabrycznie nowym podwoziu wyprodukowanym w 2015 roku?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody
Pytanie nr 2
Dot.: pkt 1.12 oraz 1.31 załącznika nr 6
Zamawiający wymaga by pojazd posiadał na osi przedniej i tylniej ogumienie pojedyncze oraz ogumienie terenowe.
Z wymagań wynika, że przedmiotem postępowania jest dostawa pojazdu w klasie 2 uterenowionej, który z definicji przeznaczony jest do poruszania się po drogach twardych i w ograniczonym zakresie poza nimi.
W związku z tym wnosimy o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawców oferujących pojazdy uterenowione z ogumieniem bliźniaczym tylnej osi z bieżnikiem uniwersalnym szosowo-terenowym.
Czy Zamawiający dopuści koła pojedyncze osi przedmiotowej i koła podwójne (bliźniacze) na osi tylnej z bieżnikiem uniwersalnym terenowo- szosowym?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody
Pytanie nr 3
Dot.: pkt 1.13 załącznika nr 6
Zamawiający wymaga by kabina pojazdu była zawieszona na poduszkach pneumatycznych z systemem samopoziomującym?
Pragniemy zwrócić uwagę, że jest to zapis uniemożliwiający złożenie ważnej oferty na podwoziu innym niż podwozie marki MAN. Wspomniany producent podwozi jest obecnie jedynym producentem na rynku oferującym kabinę zawieszoną na poduszkach pneumatycznych z systemem samopoziomującym.
Czy zatem zamawiający dopuści zaoferowanie pojazdu z innym rodzajem zawieszenia kabiny, np. mechanicznym zawieszeniem kabiny?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody
Pytanie nr 4
Dot.: pkt 1.24 załącznika nr 6
Zamawiający wymaga by wylot spalin był wyprowadzony na lewą stronę pojazdu na poziomie ramy.
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie pojazdu z wylotem spalin wyprowadzonym do góry wzdłuż tylnej ściany pojazdu?
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę.
Pytanie nr 5
Dot.: pkt 1.31 załącznika nr 6
Zamawiający wymaga by pojazd był wyposażony w hak kulowy do 3,5t.
Wymóg ten stoi w sprzeczności z Rozporządzeniem MSWiA dot. kątów zejścia dla samochodów uterenowionych. Żaden z producentów zaczepów holowniczych nie posiada rozwiązania, które umożliwiałby szybkie zamocowanie adaptera z hakiem kulowym, co wymusza montaż takiego rozwiązania na stałe, a to z kolei spowoduje iż zamiast wymaganego odrębnymi przepisami minimalnego kąta zejścia wynoszącego 23° uzyskamy wartość znacznie mniejszą, co stanowić będzie również dodatkowy – praktyczny problem przy poruszaniu się pojazdem po bezdrożach i będzie niezgodne z obowiązującymi przepisami.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami hak holowniczy kulowy powinien być zamontowany w odległości 450 mm od podłoża.
W przypadku przykręcanego do ramy głównej pojazdu haka kulowego (belki ze wspornikami z hakiem kulowym) każdorazowe jego odkręcenie będzie musiało być potwierdzone przez uprawnionego diagnostę na prawidłowość montażu haka.
Prosimy więc o wyjaśnienie jakie rozwiązanie należy zaproponować aby spełnić wymagania Zamawiającego, a jednocześnie aby nie stać w sprzeczności z obowiązującymi przepisami rozporządzenia MSWiA z dnia 27 kwietnia 2010 r. (Dz. U. Nr 85, poz. 553)?
Czy Zamawiający, mając na uwadze możliwości trakcyjne pojazdu w terenie, zrezygnuje z wymogu wyposażenia pojazdu w dodatkowy hak kulowy?
Odpowiedź:
Zamawiający rezygnuje z wymogu wyposażenia pojazdu w dodatkowy hak kulkowy.
Pytanie nr 6
Dot.: pkt 3.1 załącznika nr 6
Zamawiający wymaga by szkielet zabudowy był wykonany z profili stalowych nierdzewnych, a poszycia zewnętrzne z blachy aluminiowej lub kompozytów.
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie pojazdu ze szkieletem zabudowy wykonanym z profili nierdzewnych aluminiowych z poszyciem z blachy aluminiowej?
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę
Pytanie nr 7
Dot.: pkt 2.7 załącznika nr 6
Zamawiający wymaga by pojazd posiadał drabinkę do wejścia na dach umieszczoną po lewej stronie.
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie pojazdu z drabinką do wejścia na dach umieszczoną z tylu zabudowy po prawej stronie?
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę
Pytanie nr 8
Dot.: pkt 2.10 załącznika nr 6
Zamawiający wymaga by schodki były wyposażone w regał obrotowy na urządzenia ratownicze.
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie innego rozwiązania mocowania sprzętu ratowniczego zapewniającego właściwą ergonomie i bezpieczeństwo?
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę
Pytanie nr 9
Dot.: pkt 2.12 załącznika nr 6
Zamawiający wymaga by oświetlenie pola pracy składało się między innymi z: zewnętrznych listew LED, umieszczonych na każdym boku zabudowy.
Czy Zamawiający dopuści pojazd, który nie będzie wyposażony w zewnętrzne listwy LED, umieszczone bezpośrednio nad żaluzjami, ale z oświetleniem pola pracy zapewniającym zgodne z normą oświetlenie min. 5 luksów w odległości 1 m od zabudowy pojazdu?
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę
Pytanie nr 10
Dot.: pkt 2.16 załącznika nr 6
Zamawiający wymaga by pojemność zbiornika wody wynosiła min. 3000 litrów.
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie pojazdu ze zbiornikiem wody o pojemności min. 2500 litrów?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody
Pytanie nr 11
Dot.: pkt 2.16 załącznika nr 6
Zamawiający wymaga zamontowania autopompy dwuzakresowej z wydajnością na niskim ciśnieniu (0,8MPa) w przedziale min. 2800 l/min., a na wysokim ciśnieniu (4MPa) min. 450 l/min.
Tak określony wymóg wydaje się zupełnie niemożliwy do logicznego wyjaśnienia i, jak mniemamy , wynika wyłącznie z faktu chęci utrudnienia dostępu do uzyskania zamówienia innym podmiotom. Wedle normy autopompy klasyfikuje się jako A16, A24, lub A32, co w najprostszym tłumaczeniu oznacza nominalną wydajność na poziomie odpowiednio 1600, 2400 lub 3200 l/min, tak więc określenie wymogu na poziomie 2800 l/min wydaje się niczym innym jak celową manipulacją w celu utrudnienia uczciwej konkurencji. O bezzasadności wymogów świadczy również fakt, że Zamawiający wymaga zamontowania działka dachowego o wydajności jedynie 1600 l/min oraz jednej linii szybkiego natarcie.
Czy Zamawiający dopuści zatem zaproponowanie autopompy o wydajności wynoszącej odpowiednio min. 2400 l/min. oraz 400 l/min?
Zwracam uwagę na fakt, że zaproponowana wydajność z naddatkiem spełnia wymagania Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002) z późn. zmianami i w zupełności wystarcza do zasilania wymaganej przez Zamawiającego jednej linii szybkiego natarcie i skutecznego prowadzenia akcji gaśniczej.
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę
Pytanie nr 12
Dot.: pkt 2.28 załącznika nr 6
Zamawiający wymaga by przedziale autopompy były zamontowane włączniki do uruchamiania silnika pojazdu i wyłączenia silnika pojazdu.
Chcielibyśmy zwrócić uwagę, że włączanie i wyłączanie silnika pojazdu, ze względu na nagłe obciążenie mechanizmów pracujących, powinno odbywać się za pomocą stacyjki pojazdu, po uprzednim rozłączeniu elementów napędowych. O ile wyłączenie silnika pojazdu w przedziale obsługi autopompy tłumaczyć można koniecznością sytuacji nagłej (np. konieczność natychmiastowego zaprzestania podawania środków gaśniczych), o tyle ponowne jego uruchomienie z uwagi na obciążenie mechaniczne sprzęgniętych już ze sobą elementów napędowych pompy nie powinno się odbywać z tyłu. Umieszczenie w tylnym przedziale włącznika startu silnika powodować będzie, że obsługujący będą, zgodnie z założeniem, że skoro jest, używać go znacznie częściej niż wymagałaby tego sytuacja nagła, co skutkować może uszkodzeniem układu napędowego autopompy.
Czy wobec powyższego Zamawiający dopuści zaproponowanie pojazdu bez możliwości włączania silnika z przedziału autopompy?
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę
Pytanie nr 13
Dot.: pkt 2.30 załącznika nr 6
Zamawiający wymaga by układ wodno-pianowy był wyposażony w ręczny dozownik środka pianotwórczego umożliwiający uzyskiwanie stężeń w zakresie od 3%-6%, w całym zakresie pracy autopompy.
Czy Zamawiający dopuści wyposażenie układu wodno-pianowego w automatyczny dozownik środka pianotwórczego umożliwiający uzyskiwanie stężeń w zakresie 3% i 6% w całym zakresie pracy autopompy?
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę
Pytanie nr 14
Dot.: pkt 2.34 załącznika nr 6
Zamawiający wymaga by maszt oświetleniowy posiadał możliwość sterowania bezprzewodowego.
Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie pojazdu z masztem oświetleniowym sterowanym za pomocą pilota na przewodzie?
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę
Ponadto inny oferent wnosił, by udostępnić opis przedmiotu zamówienia w wersji edytowalnej
Odpowiedź:
Plik siwz wraz z załącznikami zapisany jest w programie WORD.
Po pobraniu dokumentów występuje możliwość ich edytowania.
Wójt Gminy Brochów
Piotr Szymański
****************************************************************************
Brochów, dnia 05.08.2016r.
ZP.271.4.2016
Wójt Gminy Brochów działający jako zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP Śladów prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego uprzejmie zawiadamia, że od oferenta wpłynęły następujące zapytania :
Pyt. 1 Czy zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie pojazdu z silnikiem o mocy 206 kW?
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.
Pyt. 2 Czy zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie pojazdu zabudowanego na fabrycznie
nowym i nieużywanym podwoziu dostarczonym końcem 2015r. i zabudowanym w
pierwszym kwartale 2016r. ?
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.
Pyt. 3 Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie pojazdu z ogumieniem pojedynczym osi
tylnej?
Odp. Zamawiający wyraża zgodę.
Pyt. 4 Czy zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie pojazdu ze zbiornikiem na środki gaśnicze
wykonanego z materiału kompozytowego ?
Odp. Zamawiający wyraża zgodę.
Pyt. 5 Czy zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie pojazdu z autopompą o wydajności 2723
dm3/min przy 8 bar i h gs = 1,5 m ?
Odp. Zamawiający wyraża zgodę.
Pyt. 6 Czy zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie pojazdu z zabudową wykonaną ze stali
nierdzewnej lub aluminium ?
Odp. Zamawiający wyraża zgodę.
Pyt. 7 Czy zamawiający wyrazi zgodę na dostawę pojazdu z mechanicznie sterowanymi lusterkami ?
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.
Pyt. 8 Czy zamawiający wyrazi zgodę na dostawę pojazdu bez podgrzewanych lusterek ?
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody.
Pyt. 9 Czy zamawiający wyrazi zgodę na dostawę pojazdu z najaśnicą o mocy 180 W generującą
strumień świetlny 18 000 Im każda
Odp. Zamawiający wyraża zgodę.
Wójt Gminy Brochów
Piotr Szymański
Brochów: Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP Śladów
Numer ogłoszenia: 163109 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brochów , Brochów 125, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 22 7257051, faks 22 7257051.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP Śladów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Śladów Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania : a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami, c) posiadać komplet dokumentacji technicznej - eksploatacyjnej, d) wymagany okres gwarancji na oferowany pojazd wraz z wyposażeniem co najmniej 24 miesiące liczone od daty odbioru sprzętu potwierdzonego protokołem odbioru Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 6 do siwz, a szczegółowe obowiązki Wykonawcy zawiera projekt umowy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie co najmniej jednego fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego (wozu strażackiego) z napędem 4 x 4 o wartości co najmniej 550 000 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i sporządzona będzie w formie aneksu w sposób określony w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany umowy mogą dotyczyć: zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonania płatności na rzecz Wykonawcy, zmiany sposobu spełnienia świadczenia spowodowane niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w SIWZ lub ofercie albo pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie czasu i kosztów wykonania lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy. Ewentualne zmiany w umowie nie mogą powodować pogorszenia jakości przedmiotu zamówienia i ograniczać jego funkcjonalności. Zmiany umowy nie mogą powodować podwyższenia ceny przedmiotu zamówienia, nawet w przypadku zmian w przepisach podatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brochow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brochów Brochów 125, 05-088 Brochów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Brochów Brochów 125, 05-088 Brochów sekretariat pokój Nr 36.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
- Data udostępnienia w BIP: 2016-08-18
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-08-18 09:07:38
- Liczba odsłon: 1935
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: