Nr sprawy: ZP.271.1.2016

 

Wykaz otrzymanych ofert złożonych w przetargu na  realizację  zadania pn.: „Wykonanie  przebudowy  drogi gminnej w miejscowości  Nowa Wieś  Śladów – Śladów  od km 0+000 do 1+018 o długości 1018mb”

 

 

 

Lp.

 

 

Nazwa Wykonawcy

 

Adres Wykonawcy

 

Cena oferty
(zł brutto)

 

 

Termin wykonania

1

MAZDROG

Piotr Dymański

05-850 Ożarów Mazowiecki

ul. Jaśminowa 9, Koprki

 

204 637,56

31.08.2016

2

Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Obrotu „POLHILD I” Paweł Piotrowski, Zygmunt Piotrowski Spółka Jawna

 

05-230 Kobyłka
ul. Sienkiewicza 13

257 186,96

31.07.2016

3

ZWK Józef Siekierski

96-500 Sochaczew
ul. Plantowa 11

 

283 834,19

31.08.2016

4

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RYDMAR Ryszard Chłystek

 

96-512 Młodzieszyn
Julipol 96

147 528,61

30.06.2016

5

P.H.U. PRIMA Bogdan Głuchowski

96-500 Sochaczew Karwowo 8

194 768,88

31.08.2016

 

 

 

 

Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia 230 000,00 zł

 

Wójt Gminy Brochów

Piotr Szymański






-----------------------------------------------------------------------------------

Brochów, dnia  18.04.2016r.

 

 

ZP.271.1.2016r.

 

Wszyscy oferenci zainteresowani przetargiem na  wykonanie Przebudowy drogi gminnej w miejscowości  Nowa Wieś  Śladów – Śladów  od km 0+000 do 1+018 o długości   1018mb

 

 

Informuje , ze wprowadzono zmiany do ogłoszenia  w/w przetargu  dotyczące  zamówień uzupełniających do 50% oraz  długości nawierzchni  z klińca kamiennego  711,5 mb + 306,5 mb.

 

W/w zmiany  opublikowane zostały w Biuletynie Zamówień Publicznych.




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Numer ogłoszenia: 95708 - 2016; data zamieszczenia: 18.04.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 93970 - 2016 data 15.04.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 22 7257051, fax. 22 7257051.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
  • W ogłoszeniu jest: Przebudowa drogi gminnej nr 380105W w miejscowości Nowa Wieś Śladów i Śladów składającej się z dwóch odcinków o łącznej długości 1018 mb, z czego : odcinek o dł. 711,50 mb na dz. nr ew. 15 w Nowej Wsi Śladów i dz.nr ew. 328 w msc. Śladów oraz odcinek o dł. 306,50 mb na dz. nr 139 w msc. Śladów polegająca na : - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego grubości 20 cm na odcinkach o długości 711,50 mb + 306,50 mb szer. 3,7 m, - wykonaniu nawierzchni z klińca kamiennego stabilizowanego mechanicznie grub. warstwy po zagęszczeniu 8 cm na odcinku o długości 750 mb i szer. 3,5 m - wykonanie obustronnych poboczy na całym odcinku drogi.
  • W ogłoszeniu powinno być: Przebudowa drogi gminnej nr 380105W w miejscowości Nowa Wieś Śladów i Śladów, składającej się z dwóch odcinków o łącznej długości 1018 mb, z czego : odcinek o dł. 711,50 mb na dz. nr ew. 15 w Nowej Wsi Śladów i dz.nr ew. 328 w msc. Śladów oraz odcinek o dł. 306,50 mb na dz. nr 139 w msc. Śladów polegająca na : wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego grubości 20 cm na odcinkach o długości 711,50 mb + 306,50 mb szer. 3,7 m, wykonaniu nawierzchni z klińca kamiennego stabilizowanego mechanicznie grub. warstwy po zagęszczeniu 8 cm na odcinku o długości 711,5 mb + 306,5 mb i szer. 3,5 m, wykonanie obustronnych poboczy na całym odcinku drogi.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.5).
  • W ogłoszeniu jest: Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
  • W ogłoszeniu powinno być: x Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia do 50%.




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Brochów: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Wieś Śladów - Śladów od km 0+000 do 1+018 o długości 1018 mb
Numer ogłoszenia: 93970 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

Vzamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brochów , Brochów 125, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 22 7257051, faks 22 7257051.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Wieś Śladów - Śladów od km 0+000 do 1+018 o długości 1018 mb.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa drogi gminnej nr 380105W w miejscowości Nowa Wieś Śladów i Śladów składającej się z dwóch odcinków o łącznej długości 1018 mb, z czego : odcinek o dł. 711,50 mb na dz. nr ew. 15 w Nowej Wsi Śladów i dz.nr ew. 328 w msc. Śladów oraz odcinek o dł. 306,50 mb na dz. nr 139 w msc. Śladów polegająca na : - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego grubości 20 cm na odcinkach o długości 711,50 mb + 306,50 mb szer. 3,7 m, - wykonaniu nawierzchni z klińca kamiennego stabilizowanego mechanicznie grub. warstwy po zagęszczeniu 8 cm na odcinku o długości 750 mb i szer. 3,5 m - wykonanie obustronnych poboczy na całym odcinku drogi.

    II.1.5)

     przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.33.00-2.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: 5000 zl

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie inwestycje polegające na budowie lub przebudowie dróg swoim zakresem obejmujące w szczególności wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. Do wskazanych robót wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające , czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami: kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik. Do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.Dowód wniesienia wadium. Oświadczenie o podwykonawstwie. Kosztorys ofertowy uproszczony

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 95
    • 2 - termin wykonania - 5

    IV.2.2)

     przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1. Zmiana Czasu na Ukończenie Robót 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2) Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 1) - 2) termin Czasu ukończenia Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 1) Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy b) Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ , a dla dokonania zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę. 3. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) zmiana obowiązującej stawki VAT; 3) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy, 4) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 5) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji. 6) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu cywilnego. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 3 ppkt 1),4) 5),6) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. W przypadku pkt. 3. ppkt 2) zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. W przypadku pkt. 3.ppkt 3) zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionych w umowie. W przypadku pkt. 3.ppkt 4) zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie Robót, z których Zamawiający rezygnuje. Wszystkie powyższe postanowienia w punktach 1, 2 i 3 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brochow.bip.org.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów pokój Nr 28.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    2016-04-15_siwz_przebudowa_drogi_nowa_wies_sladow_-__sladow.doc

    umowa_-_wzor__droga_nowa_wies_sladow_-_sladow.doc

    2016-04-15_sst_etap_ii.pdf

    2016-04-15_sst_etap_i.pdf

    2016-04-15_etap_ii.pdf

    2016-04-15_etap_i.pdf

    2016-04-15_kosztorys_ofertowy.pdf

    2016-04-15_opis_technicznu_etap_ii.pdf

    2016-04-15_opis_technicznu_etap_i.pdf




    Informacje o dokumencie:

    [Liczba odsłon: 3820301]

    przewiń do góry