Brochów, dnia 24.05.2016r.
ZP 271.1.2015
OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dn. 29.01. 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 2164) niniejszym informuję , że w prowadzonym przez Gminę Brochów postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:
Wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Nowa Wieś Śladów – Śladów od km 0+000 do 1+018 o długości 1018mb”
wpłynęły następujące oferty :
1. MAZDROG
Piotr Dymański
05-850 Ożarów Mazowiecki
ul. Jaśminowa 9, Koprki
Oferowana cena realizacji zamówienia 204 637,56 zł
Termin realizacji zamówienia do dnia 31.08.2016r.
Liczba przyznanych punktów :
a) za kryterium cena - 68,49
b) za termin realizacji zamówienia - 2,39
Ogółem liczba przyznanych punktów - 70,88
2. Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Obrotu
„POLHILD I” P. Z. Piotrowscy S.J.
05-230 Kobyłka
ul. Sienkiewicza 13
Oferowana cena realizacji zamówienia 257 186,96 zł
Termin realizacji zamówienia do dnia 31.08.2016r.
Liczba przyznanych punktów :
a) za kryterium cena - 54,49
b) za termin realizacji zamówienia - 3,24
Ogółem liczba przyznanych punktów - 57,73
3. ZWK Józef Siekierski
96-500 Sochaczew
ul. Plantowa 11
Oferowana cena realizacji zamówienia 283 834,19 zł
Termin realizacji zamówienia do dnia 31.08.2016r.
Liczba przyznanych punktów :
a) za kryterium cena - 49,38
b) za termin realizacji zamówienia - 2,39
Ogółem liczba przyznanych punktów - 51,77
4.Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
RYDMAR Ryszard Chłystek
96-512
Młodzieszyn
Julipol 96
Oferowana cena realizacji zamówienia 147 528,61 zł
Termin realizacji zamówienia do dnia 30.06.2016r.
Liczba przyznanych punktów :
a) za kryterium cena - 95,00
b) za termin realizacji zamówienia - 5,00
Ogółem liczba przyznanych punktów - 100,00
5. P.H.U. PRIMA Bogdan Głuchowski
96-500 Sochaczew
Karwowo 8
Oferowana cena realizacji zamówienia 194 768,88 zł
Termin realizacji zamówienia do dnia 31.08.2016r.
Liczba przyznanych punktów :
a) za kryterium cena - 71,96
b) za termin realizacji zamówienia - 2,39
Ogółem liczba przyznanych punktów - 74,35
Jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RYDMAR Ryszard Chłystek 96-512 Młodzieszyn Julipol 9, która uzyskała najwyższą ilość 100 punktów z ceną 147 528,61 zł .
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie odrzucono żadnej oferty i z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy.
W związku z powyższym umowa z wykonawcą podpisana zostanie w trybie art. 94 ust. 1
pkt 2) cyt. wyżej ustawy Prawo zamówień publicznych .
Wójt Gminy Brochów
Piotr Szymański
----------------------------------------------------------------------------------------
Nr sprawy: ZP.271.1.2016
Wykaz otrzymanych ofert złożonych w przetargu na realizację zadania pn.: „Wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Nowa Wieś Śladów – Śladów od km 0+000 do 1+018 o długości 1018mb”
Lp.
|
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena oferty
|
Termin wykonania |
1 |
MAZDROG Piotr Dymański |
05-850 Ożarów Mazowiecki ul. Jaśminowa 9, Koprki
|
204 637,56 |
31.08.2016 |
2 |
Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Obrotu „POLHILD I” Paweł Piotrowski, Zygmunt Piotrowski Spółka Jawna
|
05-230
Kobyłka |
257 186,96 |
31.07.2016 |
3 |
ZWK Józef Siekierski |
96-500
Sochaczew
|
283 834,19 |
31.08.2016 |
4 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RYDMAR Ryszard Chłystek
|
96-512
Młodzieszyn |
147 528,61 |
30.06.2016 |
5 |
P.H.U. PRIMA Bogdan Głuchowski |
96-500 Sochaczew Karwowo 8 |
194 768,88 |
31.08.2016
|
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia 230 000,00 zł
Wójt Gminy Brochów
Piotr Szymański
Brochów, dnia 18.04.2016r.
ZP.271.1.2016r.
Wszyscy oferenci zainteresowani przetargiem na wykonanie Przebudowy drogi gminnej w miejscowości Nowa Wieś Śladów – Śladów od km 0+000 do 1+018 o długości 1018mb
Informuje , ze wprowadzono zmiany do ogłoszenia w/w przetargu dotyczące zamówień uzupełniających do 50% oraz długości nawierzchni z klińca kamiennego 711,5 mb + 306,5 mb.
W/w zmiany opublikowane zostały w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Numer ogłoszenia: 95708 - 2016; data zamieszczenia: 18.04.2016
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 93970 - 2016 data 15.04.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 22 7257051, fax. 22 7257051.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
- W ogłoszeniu jest: Przebudowa drogi gminnej nr 380105W w miejscowości Nowa Wieś Śladów i Śladów składającej się z dwóch odcinków o łącznej długości 1018 mb, z czego : odcinek o dł. 711,50 mb na dz. nr ew. 15 w Nowej Wsi Śladów i dz.nr ew. 328 w msc. Śladów oraz odcinek o dł. 306,50 mb na dz. nr 139 w msc. Śladów polegająca na : - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego grubości 20 cm na odcinkach o długości 711,50 mb + 306,50 mb szer. 3,7 m, - wykonaniu nawierzchni z klińca kamiennego stabilizowanego mechanicznie grub. warstwy po zagęszczeniu 8 cm na odcinku o długości 750 mb i szer. 3,5 m - wykonanie obustronnych poboczy na całym odcinku drogi.
- W ogłoszeniu powinno być: Przebudowa drogi gminnej nr 380105W w miejscowości Nowa Wieś Śladów i Śladów, składającej się z dwóch odcinków o łącznej długości 1018 mb, z czego : odcinek o dł. 711,50 mb na dz. nr ew. 15 w Nowej Wsi Śladów i dz.nr ew. 328 w msc. Śladów oraz odcinek o dł. 306,50 mb na dz. nr 139 w msc. Śladów polegająca na : wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego grubości 20 cm na odcinkach o długości 711,50 mb + 306,50 mb szer. 3,7 m, wykonaniu nawierzchni z klińca kamiennego stabilizowanego mechanicznie grub. warstwy po zagęszczeniu 8 cm na odcinku o długości 711,5 mb + 306,5 mb i szer. 3,5 m, wykonanie obustronnych poboczy na całym odcinku drogi.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.5).
- W ogłoszeniu jest: Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
- W ogłoszeniu powinno być: x Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia do 50%.
Brochów: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Wieś Śladów - Śladów od km 0+000 do 1+018 o długości 1018 mb
Numer ogłoszenia: 93970 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brochów , Brochów 125, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 22 7257051, faks 22 7257051.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Wieś Śladów - Śladów od km 0+000 do 1+018 o długości 1018 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa drogi gminnej nr 380105W w miejscowości Nowa Wieś Śladów i Śladów składającej się z dwóch odcinków o łącznej długości 1018 mb, z czego : odcinek o dł. 711,50 mb na dz. nr ew. 15 w Nowej Wsi Śladów i dz.nr ew. 328 w msc. Śladów oraz odcinek o dł. 306,50 mb na dz. nr 139 w msc. Śladów polegająca na : - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego grubości 20 cm na odcinkach o długości 711,50 mb + 306,50 mb szer. 3,7 m, - wykonaniu nawierzchni z klińca kamiennego stabilizowanego mechanicznie grub. warstwy po zagęszczeniu 8 cm na odcinku o długości 750 mb i szer. 3,5 m - wykonanie obustronnych poboczy na całym odcinku drogi.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00-0, 45.23.33.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 5000 zl
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie inwestycje polegające na budowie lub przebudowie dróg swoim zakresem obejmujące w szczególności wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. Do wskazanych robót wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające , czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami: kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik. Do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.Dowód wniesienia wadium. Oświadczenie o podwykonawstwie. Kosztorys ofertowy uproszczony
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin wykonania - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1. Zmiana Czasu na Ukończenie Robót 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2) Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 1) - 2) termin Czasu ukończenia Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 1) Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy b) Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ , a dla dokonania zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę. 3. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) zmiana obowiązującej stawki VAT; 3) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy, 4) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 5) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji. 6) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu cywilnego. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 3 ppkt 1),4) 5),6) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. W przypadku pkt. 3. ppkt 2) zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. W przypadku pkt. 3.ppkt 3) zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionych w umowie. W przypadku pkt. 3.ppkt 4) zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie Robót, z których Zamawiający rezygnuje. Wszystkie powyższe postanowienia w punktach 1, 2 i 3 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brochow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów pokój Nr 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
umowa_-_wzor__droga_nowa_wies_sladow_-_sladow.doc
2016-04-15_sst_etap_ii.pdf
2016-04-15_sst_etap_i.pdf
2016-04-15_etap_ii.pdf
2016-04-15_etap_i.pdf
2016-04-15_kosztorys_ofertowy.pdf
2016-04-15_opis_technicznu_etap_ii.pdf
2016-04-15_opis_technicznu_etap_i.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
- Data udostępnienia w BIP: 2016-05-24
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-05-24 15:52:38
- Liczba odsłon: 1234
- Historia dokumentu: