Wersja archiwalna 2015-12-11 15:03:26

Brochów: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 609 972,84 PLN
Numer ogłoszenia: 340364 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

Vzamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brochów , Brochów 125, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 22 7257051, faks 22 7257051.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 609 972,84 PLN.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 609 972,84 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Rada Gminy Uchwałą Nr XII/83/2015 z dnia 13.11.2015r. upoważniła Wójta do zaciągnięcia kredytu długoterminowego. Zamawiający dysponuje opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o możliwości spłaty kredytu zaciągniętego przez Gminę Brochów. 2.Kredyt będzie udostępniony dla zamawiającego w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy. 3. Kredyt udostępniony będzie w 1 transzy. 4. Spłata kredytu będzie następować w ratach kwartalnych ostatniego dnia kwartału, przez 10 kolejnych lat. Ostateczna splata kredytu nastąpi do dnia 31 grudnia 2025r. 5. Zamawiający rozpocznie spłatę kredytu od 31 marca 2016r. Odsetki spłacane w terminach płatności rat kredytu . 6.W przypadku wystąpienia okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia spłaty kredytu (okresu kredytowania o czas oznaczony . Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania . Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku niekorzystnej sytuacji finansowej Zamawiającego. Zmiany mogą obejmować wydłużenie okresu kredytowania lub zmianę wysokości rat kapitałowych 7. Na koszt kredytu składa się suma oprocentowania , marża banku prowizja. Prowizja płatna w dniu uruchomienia kredytu . 8. Do obliczenia kosztu kredytu będzie przyjmowana zmienna stopa procentowa wg formuły WIBOR 1M średniomiesięczne. 9. Do obliczenia ceny kredytu należy przyjąć wyłącznie WIBOR 1M z dnia 11.12.2015r. 10. WIBOR1M średnio miesięczny ma być liczony wg średniej z miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie następnego okresu obrachunkowego. 9. Marża banku nie ulegnie zmianie przez cały okres spłaty kredytu. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 11. Zamawiający dopuszcza aby załącznikiem do umowy był regulamin banku 12. Zamawiający zabezpieczy kredyt w postaci weksla własnego in blanco z deklaracją wekslową w treści zaproponowanej przez wybrany bank . 13. Na wekslu i deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika 14. Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji do wysokości 100% kredytu 15. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w przetargu zobowiązany jest przedłożyć projekt umowy kredytu w terminie 2 dni od zakończenia postępowania.

    II.1.5)

     przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2015.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi , że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (tekst jednolity - Dz.U. z 2012 poz. 1376 ze zm.)

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik. Do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2. Formularz ofertowy + załączniki

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 98
    • 2 - Czas uruchomienia kredytu - 2

    IV.2.2)

     przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    W przypadku wystąpienia okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy takich jak: niekorzystnej sytuacji płatniczej Zamawiającego lub obniżenia wartości przyjętego zabezpieczenia , strony dopuszczają możliwość przedłużenia spłaty kredytu (okresu kredytowania) o czas oznaczony . Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania . Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku niekorzystnej sytuacji finansowej Zamawiającego. Zmiany mogą obejmować wydłużenie okresu kredytowania lub zmianę wysokości rat kapitałowych

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brochow.bip.org.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brochów Brochów 125, 05-088 Brochów.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Brochów Brochów 125, 05-088 Brochów Sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Informacje o dokumencie:

    [Liczba odsłon: 4291172]

    przewiń do góry