Brochów, dnia  14.11.2014r.

ZP 271.6.2014

 

   

        

OGŁOSZENIE

O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

            Na podstawie  art. 92 ust.1  ustawy   z dn. 29.01. 2004r.  – Prawo zamówień publicznych 

(tj. Dz.U. z 2013r.  poz. 907 z późn. zm.)   niniejszym informuję , że w prowadzonym  przez Gminę Brochów postępowaniu   o udzielenie zamówienia publicznego  w trybie  przetargu nieograniczonego na :  

   1. Przebudowa drogi gminnej  w miejscowości  Łasice, dz.  ew. nr 30 i dz. ew. nr 8  o dł.  0,750  km,     

    od km  0+000 do km 0+ 750  

   2. Przebudowa drogi gminnej  w miejscowości  Łasice , dz. ew. nr 87 o dł.  0,800 km,  od km      

    0+000 do km 0+ 800  

     wpłynęły następujące oferty :

 

 1.PA-PI  Sp. z o.o.

    Łajski      ul. Suwalna 6/8

    05-119 Legionowo

        Oferowana  cena brutto      316 772,20 zł

        Liczba przyznanych punktów  ogółem             98          

           w tym:        w kryterium cena           90   pkt

                              w kryterium  termin      z   8   pkt

      

    2. P.H.U. „OKNEX”   Konowalski Sławomir

        09-110  Sochocin

        Kozłąb  58

        Oferowana  cena brutto      584 250,00 zł

        Liczba przyznanych punktów  ogółem             56,80            

           w tym:        w kryterium cena          48,8   pkt

                              w kryterium  termin           8   pkt

 

     4.Przedsiębiorstwo Wielobranżowe  „RYDMAR”     Ryszard Chłystek

         Juliopol 96

         96-512 Młodzieszyn

         Oferowana  cena brutto     379 830,15 zł

         Liczba przyznanych punktów   ogółem              85,06

             w tym:        w kryterium cena        75,06 pkt

                                w kryterium  termin        10   pkt

 

Jako najkorzystniejsza wybrana została  oferta  firmy PA-PI  Sp. z o.o. Łajski  ul. Suwalna 6/8

05-119 Legionowo, która uzyskała najwyższą ilość 98 punktów z ceną brutto  316 772,20 zł .

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie odrzucono żadnej  oferty i z postępowania nie wykluczono  żadnego wykonawcy.

Umowa z wykonawcą  zawarta zostanie w  dniu  20.11.2014r.

Informując o powyższym  dziękuję za udział w przetargu i zapraszam do dalszej współpracy

 

Wójt Gminy  Brochów

     Andrzej Fijołek

 

----------------------------------------------------------------------------

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.brochow.bip.org.pl


Brochów: 1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łasice , dz. ew. nr 30 i dz. ew. nr 8 o dł. 0,750 km, od km 0+000 do km 0+ 750 2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łasice , dz. ew. nr 87 o dł. 0,800 km, od km 0+000 do km 0+ 800
Numer ogłoszenia: 355430 - 2014; data zamieszczenia: 24.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brochów , Brochów 125, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 22 7257051, faks 22 7257051.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łasice , dz. ew. nr 30 i dz. ew. nr 8 o dł. 0,750 km, od km 0+000 do km 0+ 750 2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łasice , dz. ew. nr 87 o dł. 0,800 km, od km 0+000 do km 0+ 800.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łasice , dz. ew. nr 30 i dz. ew. nr 8 o dł. 0,750 km, od km 0+000 do km 0+ 750 polegająca na : - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego (gruzu betonowego) grubości 10 cm na odcinku o długości 750 mb i szer. 4 m, - wykonaniu nawierzchni z tłucznia kamiennego stabilizowanego mechanicznie grub. 10 cm na odcinku o długości 750 mb i szer. 4 m 2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łasice , dz. ew. nr 87 o dł. 0,800 km, od km 0+000 do km 0+ 800 polegająca na : - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego (gruzu betonowego) grubości 15 cm na odcinku o długości 800 mb i szer. 3,6 m, - wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S-50/70 warstwa ścieralna grub. 5 cm na odcinku o długości 800 mb i szer. 3,5 m. - umocnieniu obustronnym poboczy kruszywem łamanym kamiennym stabilizowanym mechanicznie gr. warstwy 8 cm na całym odcinku drogi.

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.00-9, 45.23.33.00-2.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


     

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: 5 000 PLN

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie inwestycje polegające na budowie lub przebudowie dróg swoim zakresem obejmujące w szczególności wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego i nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. Do wskazanych robót wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające , czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami: a)kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik. Do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Dowód wniesienia wadium. Informacja Wykonawcy, że należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie o podwykonawstwie. Kosztorys ofertowy uproszczony.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 90
    • 2 - Termin Wykonania - 10

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1. Zmiana Czasu na Ukończenie Robót 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2) Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi. 3) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku nie wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy w umownym terminie b) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; c) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 4) Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt 1) - 4) termin Czasu ukończenia Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 1) Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy b) Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ , a dla dokonania zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę. 3. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) zmiana obowiązującej stawki VAT; 3) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy, 4) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 5) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji. 6) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu cywilnego. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 3 ppkt 1),4) 5),6) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. W przypadku pkt. 3. ppkt 2) zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. W przypadku pkt. 3.ppkt 3) zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionych w umowie. W przypadku pkt. 3.ppkt 4) zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie Robót, z których Zamawiający rezygnuje. Wszystkie powyższe postanowienia w punktach 1, 2 i 3 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) b) zmiany danych teleadresowych, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych d) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brochow.bip.org.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów pokój Nr 28.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    siwz_dr_lasice_2014_10.doc

    umowa__droga_lasice_projekt_2014_10.doc

    projekt_przebudowa_dr_lasice_2014_10.pdf

    przedmiar_robot_dr_lasice_2014_10.pdf

    stwior_dr_lasice_2014_10.pdfsiwz_dr_lasice_2014_10.doc

    Informacje o dokumencie:
    • Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
    • Data udostępnienia w BIP: 2014-11-20
    • Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
    • Data ostatniej aktualizacji: 2014-11-14 10:28:49
    • Liczba odsłon: 346
    • Historia dokumentu:

    [Liczba odsłon: 3819748]

    przewiń do góry