Brochów, dnia  14.05.2014r.

ZP 271.3.2014

      

 

    O G Ł O S Z E N I E

 

O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

            Na podstawie  art. 92 ust.1  ustawy   z dn. 29.01. 2004r.  – Prawo zamówień publicznych 

(tj. Dz.U. z 2013r.  poz. 907 z późn. zm.)   niniejszym informuję , że w prowadzonym  przez Gminę         Brochów postępowaniu   o udzielenie zamówienia publicznego  w trybie  przetargu nieograniczonego

na Remont  drogi  Bieliny – Famułki Brochowskie     wpłynęły następujące oferty :

 

1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe  „RYDMAR”

    Ryszard  Chłystek

    Juliopol 96

    96-512  Młodzieszyn

    Oferowana  cena brutto      79 537,95 zł

    Liczba przyznanych punktów     85,31

 

2. REN TRANS  Renata Zych

    Drwały 5

    09-450 Wyszogród

    Oferowana  cena brutto       67 859,10 zł

    Liczba przyznanych punktów     100

 

Jako najkorzystniejsza wybrana została  oferta  Nr  2 firmy REN TRANS  Renata Zych

Drwały 5,  09-450 Wyszogród, która uzyskała najwyższą ilość 100 punktów

z ceną brutto  67 859,10  zł .

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie odrzucono żadnej  oferty i z postępowania nie wykluczono  żadnego wykonawcy.

Umowa z wykonawcą  zawarta zostanie  w dniu   22.05.2014r .

 

 

                                                                                                                      Wójt Gminy  Brochów

                                                                                                                           Andrzej Fijołek

 

 



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Brochów, dnia  05.05.2014r.

 

 

ZP.271.3.2014

 

 

                                                   Wszyscy wykonawcy zainteresowani przetargiem

 

 

Informuję, że  w kosztorysie ofertowym  w poz. 3 i 4   w kolumnie ilość występuje  pomyłka.

Podana  jest powierzchnia  podbudowy  1700 m², a winno być 3150  m² .

Wykonawcy w swoim kosztorysie do wyliczeń powinni przyjąć powierzchnię podbudowy

 3150   m².

W załączeniu   prawidłowy kosztorys ofertowy.

 

                                                                                                                  Wójt Gminy Brochów

                                                                                                                         Andrzej Fijołek    



kosztorys_ofertowy__bieliny_05_05_2014.docx


-------------------------------------------------------------------------------------                 

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.brochow.bip.org.pl


Brochów: Remont drogi Bieliny - Famułki Brochowskie w km 0+000 - 0+ 900
Numer ogłoszenia: 82723 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brochów , Brochów 125, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 22 7257051, faks 22 7257051.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi Bieliny - Famułki Brochowskie w km 0+000 - 0+ 900.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi Bieliny - Famułki Brochowskie w km 0+000 - 0+ 900 polegający na wykonaniu : - wzmocnienia istniejącej podbudowy kruszywem łamanym z gruzu betonowego 0/31,5 warstwa grubości po zagęszczeniu 10 cm z zaklinowaniem tłuczniem kamiennym 0/16 warstwa grubości po zagęszczeniu 5 cm na odcinku o długości 900 mb i szerokości 3,5 m - wykonaniu obustronnych poboczy z mieszanki kruszywa naturalnego i łamanego na całym odcinku drogi, szerokości 0,25 m.

    II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • do 50%

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.00-2.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


     

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.07.2014.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej dwie inwestycje polegające na budowie lub przebudowie dróg swoim zakresem obejmujące w szczególności wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, o wartości łącznej nie mniejszej niż 60.000 zł brutto.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że kierownik budowy posiada uprawnienia w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik Do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Kosztorys ofertowy

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli stron lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania przekazania miejsca realizacji dostawy oraz inne niezawinione przez strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą, b) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających , ze względów technologicznych prowadzenie robot, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane zgodnie z terminem określonym w § 5 ust.3 niniejszej umowy - strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji o okres potrzebny do wykonania robót po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony - z zastrzeżeniem, że okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres trwania warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzenia prac c) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w ww sprawach związanych z realizacją zamówienia) ze względów losowych, zdrowotnych i innych c) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców d) zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość brutto określona w umowie jest wartością stałą e) zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brochow.bip.org.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Urzad Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów, pokój nr 28.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

     

    siwz__droga_w_bielinach_15_04_2014.doc

    umowa_droga_bieliny_-_famulki_brochowskie_15_04_2014.doc

            kosztorys_ofertowy__bieliny_05_05_2014.docx

    dokumentacja_upr..drogi_2014_04_24.doc

    stwior_bieliny_2014_04_24.docx

    Informacje o dokumencie:

    [Liczba odsłon: 4299688]

    przewiń do góry