Wersja archiwalna 2012-03-15 12:37:57
Brochów, dnia 15.03.2012r.
Gmina Brochów
05-088 Brochów 125
ZP 271.1.1-1.2012
Wszyscy wykonawcy
zainteresowani przetargiem
Dotyczy: SIWZ na realizację zadania pn. Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana
sposobu użytkowania budynku stacji kolei wąskotorowej w miejscowości
Tułowice gmina Brochów
Gmina Brochów w związku z zapytaniem oferenta o treści :
- Podajecie Państwo w zestawieniu stolarki wymiary okien i drzwi, ich uchylność,
przenikanie ciepła oraz , że ma to być stolarka drewniana, natomiast w kosztorysie
podajecie Państwo informacje , ze mają to być okna i drzwi z PCV. W związku z
powyższym proszę o informacje jakie to mają być okna ?
- Podajecie Państwo w zestawieniu stolarki wymiary okien i drzwi, ich uchylność,
przenikanie ciepła oraz, że ma być to stolarka drewniana , natomiast nie podajecie
Państwo, informacji z jakiego drzewa maja to być okna , gdyż różnią się one
znacznie ceną ?
- Podajecie Państwo w zestawieniu stolarki wymiary okien i drzwi, ich uchylność, przenikanie ciepła oraz, że ma to być stolarka drewniana natomiast nie podajecie
Państwo informacji na temat koloru okien i drzwi. W związku z powyższym proszę o
podanie koloru stolarki gdyż różni się ona ceną?
Wyjaśnia następująco:
Okna powinny być wykonane z wysokoudarowego PCV w kolorze dąb rustykalny lub machoń z zachowaniem parametrów technicznych jak podano w projekcie.
Drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe aluminiowe w kolorze jak okna z zachowaniem parametrów technicznych jak podano w projekcie.
Drzwi zewnętrzne gospodarcze jednoskrzydłowe futryna stalowa, drzwi z blachy w kolorze jak okna z zachowaniem parametrów jak podano w projekcie.
Drzwi wewnętrzne futryny stalowe, skrzydła drzwiowe typowe płytowe foliowane w kolorze jak okna z zachowaniem parametrów jak podano w projekcie.
W załączeniu przykładowe skrzydło okienne.
Zamawiający zauważył błąd w przedmiarze poz. 126
Wpisane jest skrzydła drzwiowe płytowe pełne, jednoskrzydłowe, fabrycznie wykończone
w ilości 13,00 m², a powinno być wpisane 25,06 m².
Proszę o naniesienie ilości 25,06 m² przy wyliczaniu wartości z pozycji126.
Na prośbę Wykonawcy jako załącznik umieszczamy wersję edytowaną kosztorysu.
Wójt Gminy
Andrzej Fijołek
odp___zapytanie_ofert__pkp___zal.doc
1._kosztorys_ofertowy_budowlany_stacja_tulowice_2012.doc
2._kosztorys_ofertowy_sanitarny_stacja_tulowice_2012.doc
3._kosztorys_ofertowy_elektr._stacja_tulowice_2012.doc
4._kosztorys_ofertowy_-_przylacza_tulowice.doc
---------------------------------------------------------------------------------
Brochów: Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku stacji kolei wąskotorowej w miejscowości Tułowice gmina Brochów
Numer ogłoszenia: 64202 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brochów , Brochów 125, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 022 7257051, faks 022 7257051.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku stacji kolei wąskotorowej w miejscowości Tułowice gmina Brochów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku stacji kolei wąskotorowej w miejscowości Tułowice gmina Brochów.Szczegółowy zakres zamówienia okreslony został w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 20%
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 20000
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie opisuje tego warunku
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca zobowiązany jest do wykazania , że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie inwestycje polegające na budowie lub rozbudowie budynków o wartości nie mniejszej niż 300.000 brutto każda. Do wskazanych robót wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone .
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie opisuje tego warunku
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że : kierownik budowy ma co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi i posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, kierownik robót sanitarnych posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, kierownik robót elektrycznych posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia .
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca zobowiązany jest wykazać ,że : posiada środki finansowe na realizację zadania lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 450 000 zł, posiada opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w wysokości 1.000.000 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia .
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik. Do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Dowód wniesienia wadium Parafowany przez wykonawcę wzór umowy. Kosztorys ofertowy. Harmonogram rzeczowo finansowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy w przypadkach :1. Zmian w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów. 2. Zajścia okoliczności, na które strony nie miały wpływu a, dotyczące zaniechaniem działania a) osób trzecich b) organów w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń stron umowy w sposób określony pierwotnie w niniejszej umowie 3. W przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających , ze względów technologicznych prowadzenie robót, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań , aby roboty mogły zostać zrealizowane zgodnie z terminem określonym w § 5 niniejszej umowy - strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji , z zastrzeżeniem, że okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres trwania warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzenia prac.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brochow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brochow. 05-088 Brochów, Brochów 125.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Brochow. 05-088 Brochów, Brochów 125 pokój Nr 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarowe Wiejskich oś. 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
4._ofertowy_budowlany_stacja_tulowice.pdf
5._ofertowy_sanitarny_stacja_tulowice.pdf
6._ofertowy_elektr._stacja_tulowice.pdf
elewacja_poludniowa_tulowice.pdf
elewacja_polnocna_tulowice.pdf
elewacja_wschodnia_tulowice.pdf
elewacja_zachodnia_tulowice.pdf
opis_architektura_tulowice.pdf
stan_istniejacy_elewacje_tulowice.pdf
stan_istniejacy_przekroj_tulowice.pdf
stan_istniejacy_rzut_tulowice.pdf
zestawienie_stolarki_tulowice.pdf
instalacja_kanalizacyjna_tulowice.pdf
instalacja_wodociagowa_tulowice.pdf
opis_techniczny-instalacje_sanitarne_tulowice.pdf
rozwiniecie_inst__kanalizacyjnej_tulowice.pdf
zagospodarowanie_dzialki_tulowice.pdf
003-rzut_poddasza_z_wiezba_dachowa.pdf
vii-zestawienie_blach_i_srub_dzwigarow.pdf
vi-zestawienie_stali_ksztaltowej.pdf
v-zestawienie_elementow_drewnianych.pdf
strona_tytulowa_kosztorys_nakladczy-przylacza_tulowice.pdf
kosztorys_nakladczy-przylacza_tulowice.pdf
rys.1-orientacja-przylacza_tulowice.pdf
rys.3-profil_przylacza_wodociagowego.pdf
rys.4-profil_przylacza_wodociagowego_2.pdf
rys.4-schemat_zestawu_wodomierzowego.pdf
rys.5-profil_przykanalika_sanitarnego.pdf
rys.7-studnia_rewizyjno_polaczeniowa.pdf
rys.8-studnia_rewizyjna_z_pp.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Ścigocka
- Data udostępnienia w BIP: 2012-03-15
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Ścigocka
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-15 12:37:57
- Liczba odsłon: 770
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: