Brochów, dnia  18.08.2016r.

ZP 271.4.2016

 

 OGŁOSZENIE

O  WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

            Na podstawie  art. 92 ust.1  ustawy   z dn. 29.01. 2004r.  – Prawo zamówień publicznych  (tj. Dz.U. z 2015r.  poz. 2164)   niniejszym informuję , że w prowadzonym  przez Gminę Brochów postępowaniu   o udzielenie zamówienia publicznego  w trybie  przetargu nieograniczonego na:

Zakup  średniego  samochodu  ratowniczo-gaśniczego z napędem  4 x 4 dla OSP  Śladów

Wpłynęła  1 oferta  firmy

 

1..Przedsiębiorstwo  Usługowo-Handlowe „MOTO -TRUCK”

    ul.  Księdza Piotra Ściegiennego 270

    25-116 Kielce

    woj. swiętokrzyskie

 

 

    Oferowana  cena   realizacji zamówienia              760 140,00 zł

    Okres gwarancji                                                     36  miesięcy    

 

    Liczba przyznanych punktów     :     

     a) za kryterium cena                                         -             90

     b) za  termin realizacji  zamówienia                 -            10

     Ogółem liczba przyznanych  punktów             -           100

 

 

 

Jako najkorzystniejsza wybrana została  oferta firmy  Przedsiębiorstwo  Usługowo-Handlowe „MOTO -TRUCK”   ul.  Księdza Piotra Ściegiennego 270   25-116 Kielce

 100  punktów z ceną    760 140,00  zł .

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie odrzucono żadnej  oferty i z postępowania nie wykluczono  żadnego wykonawcy.

Umowa z wykonawcą podpisana zostanie w trybie art. 94 ust. 2 pkt 1)  a)  cyt. wyżej   ustawy  Prawo zamówień publicznych .

 

 Wójt Gminy Brochów

Piotr Szymański

 

 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Nr sprawy: ZP.271.4.2016

 

Wykaz   otrzymanych ofert w przetargu na  realizację  zadania pn.:   Zakup średniego

samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem  4x4 dla  OSP Śladów

 

 

 

Lp.

 

 

Nazwa Wykonawcy

 

Cena oferty
(zł brutto)

 

 

Deklarowany

okres

gwarancji

 

1

 

Przedsiębiorstwo- Usługowo –Handlowe   MOTO-TRUCK Leszek Chmiel

 

760 140,00

 

36

miesięcy

 

 

 

 

 

Na realizację zamówienia zamawiający przeznaczył kwotę   762 600,00 zł

 

                                                                                                  Przewodniczący Komisji  Przetargowej

                                                                                                                     Artur Krawczyk



 *****************************************************************


                                                                                                    Brochów, dnia   08.08.2016r.

 ZP.271.4.2016

 

                                                                                          Wszyscy  oferenci zainteresowani przetargiem

 

Wójta gminy Brochów informuje, że w  postępowaniu o udzielenie  zamówienia publicznego na  Zakup  średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego  z napędem 4x4  dla OSP Śladów   wpłynęło  kolejne zapytanie  o treści :

 

Pytanie nr 1

Dot.: pkt 1.4 załącznika nr 6

Zamawiający wymaga by samochód był fabrycznie nowy, rok produkcji 2016.

Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie pojazdu fabrycznie nowego z roku produkcji 2016, zabudowanego na fabrycznie nowym podwoziu wyprodukowanym w 2015 roku?

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody

 

Pytanie nr 2

Dot.: pkt 1.12 oraz 1.31 załącznika nr 6

Zamawiający wymaga by pojazd posiadał na osi przedniej i tylniej ogumienie pojedyncze oraz ogumienie terenowe.

Z wymagań wynika, że przedmiotem postępowania jest dostawa pojazdu w klasie 2 uterenowionej, który z definicji przeznaczony jest do poruszania się po drogach twardych i w ograniczonym zakresie poza nimi.

W związku z tym wnosimy o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawców oferujących pojazdy uterenowione z ogumieniem bliźniaczym tylnej osi z bieżnikiem uniwersalnym szosowo-terenowym.

Czy Zamawiający dopuści koła pojedyncze osi przedmiotowej i koła podwójne (bliźniacze) na osi tylnej z bieżnikiem uniwersalnym terenowo- szosowym?

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża  zgody

 

Pytanie nr 3

Dot.: pkt 1.13 załącznika nr 6

Zamawiający wymaga by kabina pojazdu była zawieszona na poduszkach pneumatycznych z systemem samopoziomującym?

Pragniemy zwrócić uwagę, że jest to zapis uniemożliwiający złożenie ważnej oferty na podwoziu innym niż podwozie marki MAN. Wspomniany producent podwozi jest obecnie jedynym producentem na rynku oferującym kabinę zawieszoną na poduszkach pneumatycznych z systemem samopoziomującym.

Czy zatem zamawiający dopuści zaoferowanie pojazdu z innym rodzajem zawieszenia kabiny, np. mechanicznym zawieszeniem kabiny?

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża zgody

 

Pytanie nr 4

Dot.: pkt 1.24 załącznika nr 6

Zamawiający wymaga by wylot spalin był wyprowadzony na lewą stronę pojazdu na poziomie ramy.

Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie pojazdu z wylotem spalin wyprowadzonym do góry wzdłuż tylnej ściany pojazdu?

Odpowiedź:

Zamawiający wyraża zgodę.

 

Pytanie nr 5

Dot.: pkt 1.31 załącznika nr 6

Zamawiający wymaga by pojazd był wyposażony w hak kulowy do 3,5t.

Wymóg ten stoi w sprzeczności z Rozporządzeniem MSWiA dot. kątów zejścia dla samochodów uterenowionych. Żaden z producentów zaczepów holowniczych nie posiada rozwiązania, które umożliwiałby szybkie zamocowanie adaptera z hakiem kulowym, co wymusza montaż takiego rozwiązania na stałe, a to z kolei spowoduje iż zamiast wymaganego odrębnymi przepisami minimalnego kąta zejścia wynoszącego 23° uzyskamy wartość znacznie mniejszą, co stanowić będzie również dodatkowy – praktyczny problem przy poruszaniu się pojazdem po bezdrożach i będzie niezgodne z obowiązującymi przepisami.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami hak holowniczy kulowy powinien być zamontowany w odległości 450 mm od podłoża.

W przypadku przykręcanego do ramy głównej pojazdu haka kulowego (belki ze wspornikami z hakiem kulowym) każdorazowe jego odkręcenie będzie musiało być potwierdzone przez uprawnionego diagnostę na prawidłowość montażu haka.

Prosimy więc o wyjaśnienie jakie rozwiązanie należy zaproponować aby spełnić wymagania Zamawiającego, a jednocześnie aby nie stać w sprzeczności z obowiązującymi przepisami rozporządzenia MSWiA z dnia 27 kwietnia 2010 r. (Dz. U. Nr 85, poz. 553)?

Czy Zamawiający, mając na uwadze możliwości trakcyjne pojazdu w terenie, zrezygnuje z wymogu wyposażenia pojazdu w dodatkowy hak kulowy?

Odpowiedź:

Zamawiający rezygnuje  z wymogu wyposażenia pojazdu w dodatkowy hak kulkowy.

 

Pytanie nr 6

Dot.: pkt 3.1  załącznika nr 6

Zamawiający wymaga by szkielet zabudowy był wykonany z profili stalowych nierdzewnych, a poszycia zewnętrzne z blachy aluminiowej lub kompozytów.

Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie pojazdu ze szkieletem zabudowy wykonanym z profili nierdzewnych aluminiowych z poszyciem z blachy aluminiowej?

Odpowiedź:

Zamawiający  wyraża  zgodę

 

Pytanie nr 7

Dot.: pkt 2.7  załącznika nr 6

Zamawiający wymaga by pojazd posiadał drabinkę do wejścia na dach umieszczoną po lewej stronie.

Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie pojazdu z drabinką do wejścia na dach umieszczoną z tylu zabudowy po prawej stronie?

Odpowiedź:

Zamawiający  wyraża  zgodę

 

Pytanie nr 8

Dot.: pkt 2.10 załącznika nr 6

Zamawiający wymaga by schodki były wyposażone w regał obrotowy na urządzenia ratownicze.

Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie innego rozwiązania mocowania sprzętu ratowniczego zapewniającego właściwą ergonomie i bezpieczeństwo?

Odpowiedź:

Zamawiający  wyraża  zgodę

 

Pytanie nr 9

Dot.: pkt 2.12 załącznika nr 6

Zamawiający wymaga by oświetlenie pola pracy składało się między innymi z: zewnętrznych listew LED, umieszczonych na każdym boku zabudowy.

Czy Zamawiający dopuści pojazd, który nie będzie wyposażony w zewnętrzne listwy LED, umieszczone bezpośrednio nad żaluzjami, ale z oświetleniem pola pracy zapewniającym zgodne z normą oświetlenie min. 5 luksów w odległości 1 m od zabudowy pojazdu?

Odpowiedź:

Zamawiający  wyraża  zgodę

 

Pytanie nr 10

Dot.: pkt 2.16 załącznika nr 6

Zamawiający wymaga by pojemność zbiornika wody wynosiła min. 3000 litrów.

Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie pojazdu ze zbiornikiem wody o pojemności min. 2500 litrów?

Odpowiedź:

Zamawiający nie wyraża  zgody

 

Pytanie nr 11

Dot.: pkt 2.16 załącznika nr 6

Zamawiający wymaga zamontowania autopompy dwuzakresowej z wydajnością na niskim ciśnieniu (0,8MPa) w przedziale min. 2800 l/min., a na wysokim ciśnieniu (4MPa) min. 450 l/min.

Tak określony wymóg wydaje się zupełnie niemożliwy do logicznego wyjaśnienia i, jak mniemamy , wynika wyłącznie z faktu chęci utrudnienia dostępu do uzyskania zamówienia innym podmiotom. Wedle normy autopompy klasyfikuje się jako A16, A24, lub A32, co w najprostszym tłumaczeniu oznacza nominalną wydajność na poziomie odpowiednio 1600, 2400 lub 3200 l/min, tak więc określenie wymogu na poziomie 2800 l/min wydaje się niczym innym jak celową manipulacją w celu utrudnienia uczciwej konkurencji. O bezzasadności wymogów świadczy również fakt, że Zamawiający wymaga zamontowania działka dachowego o wydajności jedynie 1600 l/min oraz jednej linii szybkiego natarcie.

Czy Zamawiający dopuści zatem zaproponowanie autopompy o wydajności wynoszącej odpowiednio min. 2400 l/min. oraz 400 l/min?

Zwracam uwagę na fakt, że zaproponowana wydajność z naddatkiem spełnia wymagania Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143 poz. 1002) z późn. zmianami i w zupełności wystarcza do zasilania wymaganej przez Zamawiającego jednej linii szybkiego natarcie i skutecznego prowadzenia akcji gaśniczej.

Odpowiedź:

Zamawiający  wyraża  zgodę

 

 

 

Pytanie nr 12

Dot.: pkt 2.28 załącznika nr 6

Zamawiający wymaga by przedziale autopompy były zamontowane włączniki do uruchamiania silnika pojazdu i wyłączenia silnika pojazdu.

Chcielibyśmy zwrócić uwagę, że włączanie i wyłączanie silnika pojazdu, ze względu na nagłe obciążenie mechanizmów pracujących, powinno odbywać się za pomocą stacyjki pojazdu, po uprzednim rozłączeniu elementów napędowych. O ile wyłączenie silnika pojazdu w przedziale obsługi autopompy tłumaczyć można koniecznością sytuacji nagłej (np. konieczność natychmiastowego zaprzestania podawania środków gaśniczych), o tyle ponowne jego uruchomienie z uwagi na obciążenie mechaniczne sprzęgniętych już ze sobą elementów napędowych pompy nie powinno się odbywać z tyłu. Umieszczenie w tylnym przedziale włącznika startu silnika powodować będzie, że obsługujący będą, zgodnie z założeniem, że skoro jest, używać go znacznie częściej niż wymagałaby tego sytuacja nagła, co skutkować może uszkodzeniem układu napędowego autopompy.

Czy wobec powyższego Zamawiający dopuści zaproponowanie pojazdu bez możliwości włączania silnika z przedziału autopompy?

Odpowiedź:

Zamawiający  wyraża  zgodę

 

Pytanie nr 13

Dot.: pkt 2.30 załącznika nr 6

Zamawiający wymaga by układ wodno-pianowy był wyposażony w ręczny dozownik środka pianotwórczego umożliwiający uzyskiwanie stężeń w zakresie od 3%-6%, w całym zakresie pracy autopompy.

Czy Zamawiający dopuści wyposażenie układu wodno-pianowego w automatyczny dozownik środka pianotwórczego umożliwiający uzyskiwanie stężeń w zakresie 3% i 6% w całym zakresie pracy autopompy?

Odpowiedź:

Zamawiający  wyraża  zgodę

 

Pytanie nr 14

Dot.: pkt 2.34 załącznika nr 6

Zamawiający wymaga by maszt oświetleniowy posiadał możliwość sterowania bezprzewodowego.

Czy Zamawiający dopuści zaoferowanie pojazdu z masztem oświetleniowym sterowanym za pomocą pilota na przewodzie?

Odpowiedź:

Zamawiający  wyraża  zgodę

 

Ponadto  inny  oferent wnosił, by udostępnić  opis przedmiotu zamówienia w wersji edytowalnej

Odpowiedź:

Plik siwz wraz z załącznikami  zapisany jest w programie WORD.

Po pobraniu dokumentów występuje  możliwość ich edytowania.

                                 

 

            Wójt Gminy Brochów

            Piotr Szymański




****************************************************************************

Brochów, dnia 05.08.2016r.

  ZP.271.4.2016

                                                                                    


 

Wójt Gminy Brochów  działający jako zamawiający  w postępowaniu o udzielenie  zamówienia  publicznego na  zakup średniego  samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem  4 x 4 dla  OSP  Śladów   prowadzonym w trybie   przetargu nieograniczonego  uprzejmie zawiadamia, że od  oferenta  wpłynęły następujące zapytania :

 

Pyt.  1  Czy zamawiający wyrazi zgodę  na dostarczenie pojazdu  z silnikiem o  mocy  206 kW?

     Odp.  Zamawiający nie wyraża zgody.

 Pyt.  2  Czy zamawiający  wyrazi zgodę  na dostarczenie pojazdu  zabudowanego na fabrycznie  

             nowym    i nieużywanym  podwoziu dostarczonym  końcem  2015r.  i zabudowanym w   

             pierwszym   kwartale  2016r. ? 

      Odp.  Zamawiający nie wyraża zgody.

 Pyt. 3   Czy  Zamawiający  wyrazi zgodę   na dostarczenie pojazdu z ogumieniem  pojedynczym osi

             tylnej?

      Odp.  Zamawiający wyraża zgodę.

 

Pyt. 4   Czy zamawiający  wyrazi zgodę   na dostarczenie pojazdu ze zbiornikiem  na środki gaśnicze

              wykonanego z materiału kompozytowego ?

       Odp.  Zamawiający wyraża zgodę.

 Pyt. 5    Czy zamawiający  wyrazi zgodę na  dostarczenie pojazdu z autopompą  o wydajności  2723   

              dm3/min przy  8 bar i  h gs = 1,5 m ?

       Odp.  Zamawiający wyraża zgodę.

Pyt. 6    Czy zamawiający wyrazi zgodę na  dostarczenie pojazdu  z zabudową wykonaną ze stali   

              nierdzewnej lub aluminium ? 

        Odp.  Zamawiający wyraża zgodę.

Pyt. 7    Czy zamawiający wyrazi zgodę na dostawę pojazdu z mechanicznie sterowanymi  lusterkami ?

        Odp.  Zamawiający nie wyraża zgody.

Pyt.  8    Czy zamawiający  wyrazi  zgodę na dostawę pojazdu  bez podgrzewanych lusterek ?

        Odp.  Zamawiający nie wyraża zgody.

Pyt.  9    Czy  zamawiający  wyrazi zgodę   na dostawę pojazdu z najaśnicą  o mocy 180 W generującą

               strumień  świetlny 18 000 Im każda

         Odp.  Zamawiający wyraża zgodę.

 

 

Wójt Gminy Brochów

Piotr Szymański




--------------------------------------------------------------------------------


Brochów: Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP Śladów
Numer ogłoszenia: 163109 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

Vzamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brochów , Brochów 125, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 22 7257051, faks 22 7257051.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4 x 4 dla OSP Śladów.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla OSP Śladów Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania : a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami, c) posiadać komplet dokumentacji technicznej - eksploatacyjnej, d) wymagany okres gwarancji na oferowany pojazd wraz z wyposażeniem co najmniej 24 miesiące liczone od daty odbioru sprzętu potwierdzonego protokołem odbioru Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 6 do siwz, a szczegółowe obowiązki Wykonawcy zawiera projekt umowy..

    II.1.5)

     przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: 10000 PLN

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie co najmniej jednego fabrycznie nowego samochodu ratowniczo-gaśniczego (wozu strażackiego) z napędem 4 x 4 o wartości co najmniej 550 000 zł brutto.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 - załącznik nr 1

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 90
    • 2 - Okres gwarancji - 10

    IV.2.2)

     przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i sporządzona będzie w formie aneksu w sposób określony w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiany umowy mogą dotyczyć: zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonania płatności na rzecz Wykonawcy, zmiany sposobu spełnienia świadczenia spowodowane niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w SIWZ lub ofercie albo pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie czasu i kosztów wykonania lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy. Ewentualne zmiany w umowie nie mogą powodować pogorszenia jakości przedmiotu zamówienia i ograniczać jego funkcjonalności. Zmiany umowy nie mogą powodować podwyższenia ceny przedmiotu zamówienia, nawet w przypadku zmian w przepisach podatkowych.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brochow.bip.org.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brochów Brochów 125, 05-088 Brochów.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Brochów Brochów 125, 05-088 Brochów sekretariat pokój Nr 36.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    siwz__zakup_samochodu_strazackiego__2016r.doc

    umowa__samochod_osp_2016.doc



    Informacje o dokumencie:

    [Liczba odsłon: 4288340]

    przewiń do góry