WÓJT GMINY BROCHÓW
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
KIEROWNIK KLUBU MALUCHA „ABRAKADABRA”
BROCHOWSKIE CENTRUM REWITALIZACJI SPOŁECZNEJ W BROCHOWIE
Brochów 126, 05-088 Brochów
Wymiar pracy: pełny etat
- Wymagania niezbędne
 
- Obywatelstwo polskie
 - Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 - Nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
 - Nieposzlakowana opinia
 - Wykształcenie wyższe na kierunku, którego program obejmuje zagadnienia
 
związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi.
- Rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi.
 - Nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej, ani nie została jej zawieszona lub ograniczona.
 - Wypełnia obowiązek alimentacyjny lub oświadcza o jego braku.
 - Znajomość regulacji prawnych z zakresu funkcjonowania Klubu Malucha, prawa pracy, w tym w szczególności:
 - Ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3
 - ustawa z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich
 - Ochrony danych osobowych (RODO)
 - Kodeksu pracy
 
- Wymagania preferowane:
	
- Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, kierowania zespołem,
 
 
delegowania zadań, dobrej organizacji pracy i myślenia strategicznego
- Samodzielność, komunikatywność, zdolność podejmowania decyzji, odporność na stres
 - Rzetelność, odpowiedzialność, systematyczność
 - Wysoka kultura osobista
 - Umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych
 - Umiejętność praktycznego stosowania przepisów
 - Umiejętność organizacji pracy w Klubie Malucha
 - Umiejętność układania planu zajęć i planu rozwoju dziecka do 3 lat
 - Bardzo dobra organizacja czasu pracy
 - Dyspozycyjność
 - Biegła znajomość sprzętu komputerowego
 - Aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności
 - Prawo jazdy kat. B
 
- Zakres podstawowych obowiązków
 
- Nadzór nad opieką i wychowaniem:
 
- Opracowywanie i wdrażanie procedur dotyczących opieki i wychowania dzieci w wieku do lat 3.
 - Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pobytu dla dzieci.
 - Tworzenie warunków do harmonijnego rozwoju psychofizycznego dzieci poprzez aktywne działania prozdrowotne.
 
- Zarządzanie personelem:
 
- Prowadzenie rekrutacji pracowników oraz ustalanie zakresu ich zadań, uprawnień i odpowiedzialności.
 - Sprawowanie nadzoru nad pracownikami i ocenę ich pracy.
 - Wykonywanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy.
 
- Administracja i finanse:
 
- Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji Klubu, w tym regulaminów, dokumentacji dzieci i pracowników.
 - Ustalanie i realizacja planu finansowego Klubu oraz zarządzanie powierzonym majątkiem.
 
- Reprezentacja i współpraca:
 
- Reprezentowanie Klubu na zewnątrz, w tym w kontaktach z organami prowadzącymi i instytucjami nadzorującymi.
 - Współpraca z rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci.
 - Współdziałanie z innymi instytucjami i jednostkami organizacyjnymi.
 
- Warunki pracy:
 
- Wymiar czasu pracy: - pełny etat – średnio 40 godzin tygodniowo.
 - Praca na stanowisku kierowniczym, decyzyjnym, wymagającym odporności na stres, umiejętność pracy pod presją czasu oraz kształtowania dobrych relacji interpersonalnych
 - Praca o charakterze administracyjnym, wymagająca wyjazdów w teren, kontaktów z instytucjami i innymi jednostkami w zakresie realizacji zadań. Praca w siedzibie Brochowskiego Centrum Rewitalizacji Społecznej w Brochowie.
 
- Wymagane dokumenty:
 
- List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru
 - Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej wraz z zamieszczeniem informacji: „Na podstawie art.7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na ogłoszone stanowisko pracy. Zgoda została wyrażona dobrowolnie, zgodnie z art.4 pkt 11 RODO.
 - Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
 - Oświadczenie o niekaralności
 - Zaświadczenie, że kandydat nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
 - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
 - Kopie dyplomów oraz świadectw potwierdzających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
 - Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)
 - Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Kierownik Klubu Malucha
 - Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji
 - Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeżeli znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
 
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i
społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
7. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
- Oferty należy składać w terminie do 12.11.2025 r. do godziny 10:00 w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko Kierownik Klubu Malucha „Abrakadabra” na adres Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu do Urzędu Gminy Brochów. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
 - Wszystkie dokumenty znajdujące się w kopercie powinny być podpisane „za zgodność z oryginałem”przez kandydata.
 
8. Przebieg postępowania w sprawie naboru
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko
 - Powołanie Komisji Rekrutacyjnej
 - Przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych
 - Postępowanie sprawdzające
 - Rozmowa kwalifikacyjna
 - Sporządzenie protokołu z przeprowadzenia naboru
 - Podjęcie decyzji o zatrudnieniu i podpisanie umowy o pracę
 - Ogłoszenie wyników naboru
 
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Stefaniak Natalia
 - Data udostępnienia w BIP: 2025-10-27 14:07:59
 - Informacja zaktualizowana przez: Stefaniak Natalia
 - Data ostatniej aktualizacji: 2025-10-28 14:31:26
 - Liczba odsłon: 59
 - Historia dokumentu: