Brochów, dn. 29.10.2021 r.
Informacja o wynikach naboru na stanowisko: podinspektor ds. obsługi świadczeń wychowawczych i funduszu alimentacyjnego
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Edyta Szymańska
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Edyta Szymańska spełniła wszystkie wymagania, które zostały określone w ogłoszeniu o naborze.
************************************************************************************************************************
Brochów, dn. 28.10.2021 r.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko:
podinspektor ds. obsługi świadczeń wychowawczych i funduszu alimentacyjnego
Informujemy, że po dokonaniu oceny formalnej złożonych przez kandydatów dokumentów do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się:
· Pani Edyta Szymańska
Kandydat zostanie poinformowany telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
Komisja w składzie:
· Łukasz Kopka
· Anna Plichta
Ilona Kubera
***************************************************************************************************************************************
KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BROCHOWIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
podinspektor ds. obsługi świadczeń wychowawczych i funduszu alimentacyjnego
I. Wymagania niezbędne :
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub innych państw, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. 2019 poz. 1282),
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość przepisów prawnych z zakresu:
• ustawy z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. 2021 poz. 877) oraz przepisów wykonawczych,
• ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. 2019 poz. 2407) oraz przepisów wykonawczych,
• ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2021 poz. 735),
• ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. 2019 poz. 1781);
• rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 2016 r. nr 119, str. 1 z późn.zm.),
• ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282)
II. Wymagania dodatkowe:
- obsługa programów informatycznych: „Top – Team” – świadczenia wychowawcze, ,,Sygnity” – fundusz alimentacyjny
- zdolność do samodzielnej pracy merytorycznej
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności
- dyspozycyjność, terminowość, dokładność
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- udzielanie informacji dotyczących prawa do świadczenia wychowawczego i świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie prawa do świadczeń wychowawczych i świadczeń z funduszu,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie spraw dotyczących świadczeń wychowawczych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
- przygotowywanie decyzji administracyjnych, postanowień w sprawach indywidualnych z zakresu świadczeń wychowawczych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
- przyjmowanie i przekazywanie odwołań od decyzji wraz z aktami sprawy organowi odwoławczemu,
- prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,
- przygotowanie list wypłat przyznanych świadczeń,
- prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej świadczeń wychowawczych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
- przygotowywanie materiałów statystycznych i analitycznych,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika GOPS
IV. Informacje o warunkach pracy:
- zatrudnienie na pełen etat,
- praca w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brochowie,
- praca przy komputerze,
- obsługa klienta,
- wynagrodzenie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18.03.2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2014poz. 1786)
V. Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019 poz. 1282) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
We wrześniu 2021 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
VII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko – podinspektor ds. obsługi świadczeń wychowawczych i funduszu alimentacyjnego” osobiście w siedzibie GOPS Brochów pok. 28 lub przesłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brochowie, Brochów 125, 05-088 Brochów w terminie do dnia 28.10.2021 roku do godz. 10:00 (decyduje data wpływu do GOPS). Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru.
Postępowanie konkursowe, które obejmuje analizę formalną złożonych dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami przeprowadzi Komisja ds. naboru powołana przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brochowie. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Ośrodka.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brochowie upoważniony jest do unieważnienia prowadzonego naboru na stanowisko urzędnicze na każdym etapie postępowania.
Informacja o wynikach naboru zostanie podana na stronie Biuletynu informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brochowie.
Brochów, dn. 18.10.2021 r.
Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Brochowie
Ilona Kubera
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
- Data udostępnienia w BIP: 2021-10-18 15:08:55
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-10-29 15:32:49
- Liczba odsłon: 1940
- Historia dokumentu: