Informacja o wynikach naboru na stanowisko – Inspektor
Kierownik Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/wym. stanowisko została wybrana Pani Anita Leonarczyk
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Anita Leonarczyk spełnia wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze i uzyskała największą ilość punktów od komisji.
Brochów 28-10-2021
******************************************************************************
Lista Kandydatów na wolne stanowisko pracy: Inspektor, którzy zostali zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Informujemy, że po dokonaniu oceny formalnej złożonych przez kandydatów dokumentów pod katem wymogów stawianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowały się:
Pani Anita Leonarczyk
**************************************************************************************************************
GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W BROCHOWIE
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTOR
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Brochowie
Brochów 125, 05-088 Brochów
Wymiar pracy: pełny etat
Planowane zatrudnienie:
1.Wymagania niezbędne
Obywatelstwo polskie
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Nieposzlakowana opinia
Wykształcenie wyższe – (preferowane w kierunku: zarządzanie)
Pięcioletni staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282)
Certyfikat potwierdzający: znajomość podstawowych zagadnień i umiejętności związanych z: korzystaniem z komputerów, Internetem i usługami internetowymi, w tym przeglądaniem stron, efektywnym wyszukiwaniem informacji, komunikacją online i pocztą elektroniczną, tworzeniem i zarządzaniem plikami oraz bezpieczeństwem danych, znajomością aplikacji do edycji tekstu, znajomością budowy arkusza kalkulacyjnego, umiejętnościami tworzenia dokumentu, modyfikowania go i dokonywania obliczeń.
Szkolenie z zakresu prowadzenia windykacji w jednostkach samorządu terytorialnego albo jednostkach budżetowych lub zakładach budżetowych tworzonych przez jednostki samorządu terytorialnego.
Znajomość przepisów ustaw: Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, Ustawy Prawo ochrony środowiska, Ustawy prawo budowlane, Ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks Postępowania Administracyjnego.
2. Wymagania preferowane:
Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, dobrej organizacji pracy i myślenia strategicznego
Samodzielność, komunikatywność, zdolność podejmowania decyzji, odporność na stres
Znajomość struktury GZGK oraz infrastruktury i charakterystyki Gminy Brochów
Rzetelność, odpowiedzialność, systematyczność
Wysoka kultura osobista
Umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych
Umiejętność praktycznego stosowania przepisów
Umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych
Umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych
Bardzo dobra organizacja czasu pracy
Dyspozycyjność
Biegła znajomość sprzętu komputerowego
Aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności
3.Zakres podstawowych obowiązków:
Realizacja zadań GZGK wynikających z ustawy z dnia 7 czerwca 2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków
Wystawianie faktur wynikających z umów cywilnoprawnych, m. In. Za dostarczoną wodę, za odbiór ścieków
Wystawianie not księgowych i not odsetkowych
Windykacja należności z tytułów, o których mowa w pkt. 2
Prowadzenie postępowań odnośnie umarzania, odraczania, bądź rozkładania na raty należności o charakterze cywilnoprawnym
Wydawanie warunków technicznych na przyłączenie się do sieci wodociągowej i kanalizacji
Obsługa interesantów
Przyjmowanie zgłoszeń o awarii wodociągu i kanalizacji
Przygotowywanie projektów umów z odbiorcami o dostawę wody i odprowadzanie ścieków
Prowadzenie rejestru zawartych umów
Rozliczanie inkasenta
Prowadzenie ewidencji zużycia wody przez poszczególnych odbiorców
Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum.
4. Warunki pracy:
Wymiar czasu pracy: pełny etat – średnio 40 godzin tygodniowo.
Praca na stanowisku urzędniczym, wymagającym odporności na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, oraz kształtowania dobrych relacji interpersonalnych
Praca o charakterze administracyjnym, kontaktów z instytucjami i innymi jednostkami w zakresie realizacji zadań. Praca w siedzibie Urzędu Gminy Brochów.
5.Wymagane dokumenty:
List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru
Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Oświadczenie o niekaralności
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
Kserokopie dyplomów oraz świadectw potwierdzających wykształcenie
Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Inspektor w GZGK
Oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
6.Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych
Oferty należy składać w terminie do 25.10.2021 r. do godziny 10:00 w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ Konkurs na stanowisko Inspektor w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Brochowie” na adres Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu do Urzędu Gminy Brochów. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Wszystkie dokumenty znajdujące się w kopercie powinny być podpisane „za zgodność z oryginałem” przez kandydata.
7.Przebieg postępowania w sprawie naboru
Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Brochów
W konkursie będą mogli wziąć udział kandydaci, którzy spełnią niezbędne wymagania formalne. Lista kandydatów zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy niezwłocznie po przeprowadzonym i zakończonym naborze
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniły wymagań formalnych naboru, można będzie odebrać w okresie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji w BIP-ie
Komisja Konkursowa działa dwuetapowo
I Etap to zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania
II Etap to przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej
Wybrany kandydat, przez zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności
Kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązaniu stosunku pracy
W stosunku do czynności związanych z naborem nie przysługuje droga odwoławcza
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
- Data udostępnienia w BIP: 2021-10-13 15:45:50
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-10-28 15:12:26
- Liczba odsłon: 2010
- Historia dokumentu: