Informacja
Wójta Gminy Brochów
W związku z ogłoszonym naborem na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor – biuro obsługi mieszkańców w Urzędzie Gminy Brochów informujemy, że w odpowiedzi na ogłoszenie z dnia 4 listopada 2020r. wpłynęły dwie oferty .
Jednocześnie ze względu na niespełnienie niezbędnych wymogów nie wyłoniono kandydata na wyżej opisane stanowisko.
Wójt Gminy Brochów
Piotr Szymański*********************************
Wójt Gminy Brochów
Brochów 125, 05-088 Brochów OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektor – Biuro Obsługi Mieszkańców
w Urzędzie Gminy Brochów
I. WYMAGANIA ZWIAZANE Z WYKONYWANIEM PRACY NA STANOWISKU URZĘDNICZYM PODINSPEKTORA NA STANOWISKU – BIURO OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW
- Wymagania niezbędne
• Obywatelstwo polskie
• Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
• Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
• Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku
• Nieposzlakowana opinia
• Odpowiednie kwalifikacje: wykształcenie wyższe w kierunku administracyjnym lub zarządzanie, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, stosownie do opisu stanowiska w pełnym wymiarze pracy, w godzinach pracy urzędu
• Znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków w szczególności znajomość ustaw o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie zwierząt, rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku, w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
• Umiejętność obsługi sprzętu biurowego oraz komputera
• Umiejętność obsługi pakietu biurowego (Microsoft Office)
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• Kurs z dziedziny Działalności Gospodarczej
• Doświadczenie na w/w stanowisku min. 1 rok
- Inne wymagania
• Odpowiedzialność
• Komunikatywność
• Samodzielność i kreatywność
• Umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku
• Zdolność analitycznego myślenia
• Odporność na stres
II. ZAKRES ZADAŃ NA STANOWISKU PRACY
1. Udzielanie informacji z zakresu funkcjonowania Urzędu.
2. Przyjmowanie wniosków i podań w formie papierowej i elektronicznej, rozpoczynających postępowanie administracyjne.
3. Przyjmowanie wniosków wpływających za pośrednictwem platformy e-PUAP.
4. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, instytucjami zewnętrznymi min. ZUS w zakresie Działalności Gospodarczej oraz Pocztą Polską.
5. Udostępnianie materiałów promocyjnych Urzędu na rzecz społeczności lokalnej.
6. Przyjmowanie wniosków, interwencji, opinii i koncepcji mieszkańców dotyczących funkcjonowania Urzędu oraz załatwianie spraw niewymagających postępowania.
7. Prowadzenie Kancelarii Ogólnej i Biura Podawczego Urzędu.
8. Promocja Urzędu Gminy – przygotowywanie materiałów promocyjnych
9. Uczestnictwo i przygotowania spotkań z mieszkańcami
10. Wykonywanie zadań z zakresu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
11. BIP
12. Sprawowanie opieki nad właściwą informacją wizualną w Urzędzie oraz na tablicach ogłoszeń.
13. Realizacja zadań z programu opieki nad zwierzętami w gminie Brochów.
14. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta.
III. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU URZĘDNICZYM – PODINSPEKTOR BIURO OBSŁUGI MIESZKAŃCA
1. Rodzaj pracy – praca umysłowa
2. Czas pracy – limitowany, stałe godziny pracy
3. Wynagrodzenie – stałe
4. Stopień samodzielności – stanowisko w Referacie Organizacyjnym
5. Miejsce pracy – Urząd Gminy Brochów
6. Rozpoczęcie pracy 26 listopada 2020 roku
IV. WYMAGANE DOKUMENTY
• List motywacyjny
• życiorys z przebiegu nauki i pracy zawodowej
• Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy
• Zaświadczenia potwierdzające wymagane wykształcenie
• kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
• kopie dokumentów potwierdzających obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia
• pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
• Zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych”.
• Klauzula informacyjna wobec kandydata do pracy na stanowisko podinspektora.
• Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi mniej niż 6%;
• Kandydat, który zamierza korzystać z uprawnienia, o których mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
V. TERMIN, MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA DOKUMENTÓW
• Oferty należy składać w zamkniętych, opisanych kopertach.
• Na kopercie należy zamieścić opis: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor Biuro Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Gminy Brochów”.
• Oferty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Brochów: Brochów 125, 05-088 Brochów w sekretariacie po urzednim umówieniu telefonicznym pod numerem telefonu: 22 725 70 03
• Za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Gminy Brochów
Brochów 125
05-088 Brochów
Dopisek: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor Biuro Obsługi Mieszkańcóww Urzędzie Gminy Brochów”.
W terminie do 13 listopada 2020 roku. ( decyduje data wpływu do Urzędu Gminy).
• Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
• Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Brochów oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Brochów.
• Dokumenty aplikacyjne będą przechowywane zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
• Kopie dokumentów powinny być uwierzytelnione własnoręcznym podpisem z klauzulą „za zgodność z oryginałem”
• Osoby, spełniające wymagania formalne do drugiego etapu naboru będą zapraszane telefonicznie. Prosimy o podanie numerów kontaktowych.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10-05-2019 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2018 r. poz. 1000).
· Wiem , że Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy w Brochowie reprezentowany przez Wójta Gminy Brochów
· Inspektorem ochrony danych osobowych jest : Łukasz Kopka ochrona.danych@brochow.pl
· Dane osobowe są przetwarzane w związku ze złożoną ofertą dot. naboru na wolne stanowisko pracy,
· Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest ustawa Kodeks Pracy (Dz. 2018 poz. 917)
· Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa ,
· Dane osobowe będą przechowywane przez okres 7 dni w przypadku nie przyjęcia kandydata do pracy albo , w przypadku zatrudnienia przez okres 50 lat po ustaniu zatrudnienia,
· Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania ,
· Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo do przenoszenia danych osobowych,
· Osoba przekazująca swoje dane ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych ,
· Podanie powyższych danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może być podstawą do odrzucenia oferty,
Urząd Gminy Brochów nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z naborem , lub zatrudnieniem.
Wójt Gminy Brochów
Piotr Szymański
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
- Data udostępnienia w BIP: 2020-11-04 12:27:34
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-11-20 13:23:55
- Liczba odsłon: 2312
- Historia dokumentu: