Brochów, dn. 20.04.2018 r.
Informacja o wynikach naboru na stanowisko: podinspektor ds. świadczeń rodzinnych – umowa na zastępstwo
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Magdalena Winnicka
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Magdalena Winnicka spełniła wszystkie wymagania, które zostały określone w ogłoszeniu o naborze.
Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Brochowie
Ilona Kubera
Brochów, dn. 12.04.2018 r.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisko: podinspektor ds. świadczeń rodzinnych – umowa na zastępstwo
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się:
· Pani Magdalena Winnicka
Kandydat zostanie poinformowany telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Komisja w składzie:
· Wioletta Dobrowolska
·
Monika Brzezińska
· Ilona Kubera
KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BROCHOWIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
stanowisko: podinspektor ds. świadczeń rodzinnych – umowa na zastępstwo
(nazwa stanowiska pracy)
I. Wymagania niezbędne :
1. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
2. obywatelstwo polskie,
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4. znajomość regulacji prawnych z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o świadczeniach rodzinnych,
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
- Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
5.umiejętność obsługi komputera,
6. wysoka kultura osobista, duże zaangażowanie w pracę,
7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
8. nieposzlakowana opinia
II. Wymagania dodatkowe:
1. preferowane kierunki wykształcenia wyższego: administracja, socjologia, ekonomia, rachunkowość, polityka społeczna i pokrewne lub podyplomowe z ww. kierunków,
2.obsługa programu informatycznego do świadczeń rodzinnych „Top – Team”, obsługa programu „Płatnik”,
2. zdolność do samodzielnej pracy merytorycznej,
3. gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności,
4. dyspozycyjność, terminowość, dokładność,
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. przyjmowanie, ewidencjonowanie i prowadzenie wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych , świadczeń opiekuńczych oraz wniosków o jednorazową zapomogę z tytułu urodzenia się dziecka,
2. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach z zakresu świadczeń rodzinnych,
3. współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznawania prawa do świadczeń rodzinnych,
4. przygotowywanie decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń rodzinnych,
5. sporządzanie sprawozdań z realizacji ustawy o świadczeniach rodzinnych,
6. prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych,
7. sporządzanie list wypłat oraz przelewów ze świadczeń rodzinnych,
8. rozpoznawanie potrzeb i przedstawianie Kierownikowi GOPS zapotrzebowania na środki finansowe służące realizacji świadczeń rodzinnych,
9. kompletowanie wszelkich dokumentów związanych z odwołaniami klientów z zakresu świadczeń rodzinnych,
10. prowadzenie i przekazywanie do ZUS dokumentacji dotyczącej składek emerytalno - rentowych i zdrowotnych od osób korzystających ze świadczeń,
10.wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika GOPS.
IV. Informacje o warunkach pracy:
1. zatrudnienie na cały etat – umowa na zastępstwo,
2. praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Brochowie,
3. praca przy komputerze,
4. obsługa klienta,
5. wynagrodzenie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18.03.2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1786 ze zm.).
V. Wymagane dokumenty:
1. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
2. list motywacyjny,
3. oryginał kwestionariusza osobowego,
4. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,
5. kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające staż pracy,
6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922),
9. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa o art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W lutym 2018 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
VII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko – podinspektora ds. świadczeń rodzinnych – umowa na zastępstwo” w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Brochowie (pok. 1) lub przesłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Brochów 125, 05-088 Brochów w terminie do dnia 09.04.2018 roku do godz. 12:00 ( decyduje data wpływu do Ośrodka). Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r., poz. 902
VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru.
Postępowanie konkursowe, które obejmuje analizę formalną złożonych dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami przeprowadzi Komisja ds. naboru powołana przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brochowie. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Ośrodka.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brochowie upoważniony jest do unieważnienia prowadzonego naboru na stanowisko urzędnicze na każdym etapie postępowania.
Informacja o wynikach naboru zostanie podana na stronie Biuletynu informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Brochów.
Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Brochowie
Ilona Kubera
2018-03-23_kwestionariusz_osobowy.doc
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
- Data udostępnienia w BIP: 2018-03-23 11:02:52
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-04-20 13:20:22
- Liczba odsłon: 2286
- Historia dokumentu: