Brochów, dn. 20.12.2017 r.
Informacja o wynikach naboru
na wolne stanowisko pracy: asystent rodziny
W wyniku przeprowadzonego naboru na w/wym. stanowisko wybrana została Pani Beata Biedugnis zam. Sochaczew
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Beata Biedugnis spełniła wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o naborze.
Kierownika Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Brochowie
Ilona Kubera
Brochów, dn. 15.12.2017 r.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne
na wolne stanowisko pracy: Asystent rodziny
Informujemy, że po dokonaniu oceny formalnej złożonych przez kandydatów dokumentów na w/wym. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się
Pani Beata Biedugnis
Kandydat zostanie poinformowany telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Komisja w składzie:
Wioletta Dobrowolska
Monika Brzezińska
Ilona Kubera
*******************************************************************
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brochowie ogłasza nabór na stanowisko: Asystent Rodziny
I. Nazwa i adres jednostki:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brochowie
Brochów 125
05 – 088 Brochów
II. Określenie stanowiska:
Asystent Rodziny
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę
III. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
c) nieposzlakowana opinia;
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;
f) wykształcenie:
- wyższe o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna - lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną
- lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w drodze rozporządzenia Ministra właściwego do spraw rodziny i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną
- lub co najmniej wykształcenie średnie, szkolenie w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
g) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu zawieszona ani ograniczona;
h) kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek został na niego nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
IV. Wymagania dodatkowe:
- znajomość środowiska lokalnego;
- samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;
- komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność;
- umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną;
- prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu;
- znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy, ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej społecznej oraz innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z
członkami rodziny w konsultacji z pracownikiem socjalnym,;
- opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem pieczy
zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy
dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;
- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w
zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
- wspieranie aktywności społecznej rodzin;
- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy
zarobkowej;
- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu
kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności
psychospołecznych;
- udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach
psychoedukacyjnych;
- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia
bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
- dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny;
- monitorowanie funkcjonowania rodziny
po zakończeniu pracy z rodziną;
- sporządzanie, na wniosek sądu opinii
o rodzinie i jej członkach;
- współpraca z jednostkami
administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi
oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz
dziecka i rodziny;
- współpraca z zespołem
interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia
29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2005 r., Nr
180, poz. 1493 z późn. zm.) lub innymi podmiotami, których pomoc przy
wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
VI. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
e) kserokopie świadectw pracy;
f)oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych;
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
h) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
i) oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
j) oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
k) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. z 2015 r. poz. 2135).
VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko – Asystent Rodziny” osobiście w siedzibie GOPS Brochów pok. nr 3 lub przesłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brochowie, Brochów 125, 05 – 088 Brochów w terminie do dnia 12.12.2017 roku do godz. 14:00 (decyduje data wpływu do GOPS). Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru.
Postępowanie konkursowe, które obejmuje analizę formalną złożonych dokumentów oraz rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami przeprowadzi Komisja ds. naboru powołana przez Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brochowie. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brochowie upoważniony jest do unieważnienia prowadzonego naboru na w/wym. stanowisko na każdym etapie postępowania.
Informacja o wynikach naboru zostanie podana na stronie Biuletynu informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Brochów.
Brochów, dn. 29.11.2017 r. Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Brochowie
Ilona Kubera
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
- Data udostępnienia w BIP: 2017-11-29 16:01:16
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-12-21 14:36:14
- Liczba odsłon: 2145
- Historia dokumentu: