WÓJT GMINY
Brochów
Brochów, dnia 09.08.2013 r.
OŚ.6220.4.2013
OBWIESZCZENIE
z dnia 09.08.2013 r. Wójta Gminy Brochów informujące o otrzymanym postanowieniu i otrzymanej opinii sanitarnej w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Zgodnie z art. 8, art. 9 i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 267), informuję, że w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:
Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 2 MW, linii SN wraz z kablami sterowania i telekomunikacyjnymi, stacji transformatorowej NN/SN dróg wewnętrznych oraz niezbędnych urządzeń elektroenergetycznych
na działce nr ewid. 442 obręb Konary – Łęg, gmina Brochów, powiat sochaczewski.
wszczętego na wniosek Eko Energia III spółka z o.o., Domaniew 60A, 05 – 840 Brwinów, złożony w dniu 28.06.2013 roku przez pełnomocnika inwestora Pana Marka Roberta Wawrzyna,
otrzymano:
-
POSTANOWIENIE znak: WOOŚ-II.4240.1059.2013.JC z dnia 01 sierpnia 2013 r. (data wpływu 05 sierpnia 2013 r.), Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie, wyrażające opinię, że ,,dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 2 MW, linii SN wraz z kablami sterowania i telekomunikacyjnymi, stacji transformatorowej NN/SN, dróg wewnętrznych oraz niezbędnych urządzeń elektroenergetycznych na działce o nr ew. 442 obręb Konary – Łęg, gmina Brochów, powiat sochaczewski, istnieje konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko”, „zakres raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (…) powinien być zgodny z treścią art. 66 ustawy ooś, (…)”.
Jednocześnie informuję, że ww. postanowienie jest zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie (http://www.ekokarty.pl/wykaz/rdos-warszawa).
-
OPINIĘ SANITARNĄ znak ZNS.712.2.21.2013.MO z dnia 06.08.2013 r. (data wpływu 08.08.2013 r.), Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Sochaczewie stwierdzającą brak potrzeby przeprowadzania oceny oddziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko.
Uprzejmie informuję, że w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia z dnia 09.08.2013 r. Wójta Gminy Brochów informującego o otrzymanym postanowieniu i otrzymanej opinii sanitarnej w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, strony postępowania mają prawo zapoznać się z nowym materiałem dowodowym, ze zgromadzoną w sprawie dokumentacją oraz składać uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowego przedsięwzięcia, w Urzędzie Gminy Brochów, Brochów 125, 05 – 088 Brochów, pokój 27, w godz. 830 – 1500 , telefon: (22) 725-70-03, 725-70-51, wew. 24.
WÓJT
mgr inż. Andrzej Fijołek
Wywieszono na tablicy ogłoszeń dnia:
Zdjęto z tablicy ogłoszeń dnia:
Otrzymują:
-
Pełnomocnik wnioskodawcy.
-
Sołtys sołectwa Konary z prośbą o wywieszenie na tablicy ogłoszeń sołectwa i ogłoszenie obwieszczenia w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości.
-
Sołtys sołectwa Plecewice z prośbą o wywieszenie na tablicy ogłoszeń sołectwa i ogłoszenie obwieszczenia w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości.
-
Sołtys sołectwa Żuków z prośbą o wywieszenie na tablicy ogłoszeń sołectwa i ogłoszenie obwieszczenia w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości.
-
Sołtys sołectwa Helenka z prośbą o wywieszenie na tablicy ogłoszeń sołectwa i ogłoszenie obwieszczenia w sposób zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości.
-
A/a
Wywieszono na:
-
Tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Brochów.
-
Tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Sochaczew.
-
Tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Sochaczew.
-
Tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Młodzieszyn.
-
Stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Brochów.
-
Stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Sochaczew.
-
Stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Sochaczew.
-
Stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Młodzieszyn.
Pouczenie
Według art. 8 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 267), Organy administracji publicznej prowadzą postępowanie w sposób budzący zaufanie jego uczestników do władzy publicznej.
Zgodnie z art. 9 przedmiotowej ustawy, Organy administracji publicznej są obowiązane do należytego i wyczerpującego informowania stron o okolicznościach faktycznych i prawnych, które mogą mieć wpływ na ustalenie ich praw i obowiązków będących przedmiotem postępowania administracyjnego. Organy czuwają nad tym, aby strony i inne osoby uczestniczące w postępowaniu nie poniosły szkody z powodu nieznajomości prawa, i w tym celu udzielają im niezbędnych wyjaśnień i wskazówek.
Stosownie do art. 10 § 1 wyżej wymienionej ustawy, organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Tarczyk
- Data udostępnienia w BIP: 2013-08-09 16:09:12
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Tarczyk
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-09 16:09:12
- Liczba odsłon: 1901
- Historia dokumentu: