Brochów, dnia 16.07.2012r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA STANOWISKO ASYSTENTA RODZINY
W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W BROCHOWIE
informacja_o_wynikach_naboru_16.07.2012.jpg
---------------------------------------------------------------------------------------------
Brochów, dnia 14.06.2012r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Brochów
05-088 Brochów, pow. Sochaczew
KIEROWNIK
GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ BROCHOWIE
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Asystent rodziny
( nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) korzystanie z pełni praw publicznych
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
f) wykształcenie;
- wyższe o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna
- lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną
- lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w drodze rozporządzenia Ministra właściwego do spraw rodziny i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną
- lub co najmniej wykształcenie średnie, szkolenie w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
g) kandydat/kandydatka nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu/jej zawieszona ani ograniczona,
h) kandydat/kandydatka wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek został na niego/nią nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
b) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
c) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej,
d) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
e) komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
f) umiejętność współpracy w zespole,
g) odporność na sytuacje stresowe,
h) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną
i) prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu,
j) znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną
3 . Zakres wykonywanych zadań na stanowisku;
Do głównego obowiązku asystenta rodziny należeć będzie wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny.
Asystent rodziny odpowiedzialny będzie za systematyczną indywidualną pracę z rodzinami wskazanymi przez Ośrodek, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań. W tym celu asystent rodziny m.in. będzie:
współpracował z instytucjami takimi jak szkoła, przedszkole, sąd, urząd pracy, urząd miasta, itp.,
- pomagał w wypełnianiu zadań opiekuńczo - wychowawczych,
- pomagał i uczył oszczędnego zarządzania budżetem domowym,
- merytorycznie pomagał w prowadzeniu gospodarstwa domowego,
- pomagał w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych rodziny, wspierał jej aktywność społeczną,
- motywował do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.
Asystent rodziny świadczyć będzie usługi w miejscu zamieszkania rodziny między godziną 16 00
a 21 00 , ale może również towarzyszyć rodzinie poza miejscem zamieszkania między godz. 16 00 a 21 00 - zgodnie z harmonogramem usług ustalonym wspólnie z pracownikiem socjalnym w porozumieniu z rodziną. Asystent rodzinny będzie wykonywać usługę poza godzinami pracy pracowników socjalnych, w tym w soboty .
4. Wymagane dokumenty
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów?
d) kwestionariusz osobowy,
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
5 . Termin składania aplikacji upływa w dniu 27 06 2012r .
6 . Postępowanie rekrutacyjne:
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:
Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej,
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brochowie i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędzie Gminy lub pocztą na adres Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Brochowie, Brochów 125, 05 088 Brochów z dopiskiem ,Dotyczy naboru na stanowisko „ Asystent rodziny” w terminie do dn 27 06 2012r. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Brochów oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów. Wymagane dokumenty aplikacyjne listmotywacyjny, szczegółowe CV
(z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dlapotrzeb niezbędnych do realizacjiprocesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r o ochronie danych osobowych (Dz U. z 2002 r Nr 101 poz. 926 zpoźn. zm) oraz ustawą z 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. g 2008r:,Nr 223 p 1458)”
KIEROWNIK
Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej
mgr Renata Jackowska
nabor_na_wolne_stanowisko_pracy_-_asystent_rodziny.pdf
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Ścigocka
- Data udostępnienia w BIP: 2012-06-14 11:20:18
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Ścigocka
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-16 10:58:58
- Liczba odsłon: 1874
- Historia dokumentu: