GMINA BROCHÓW OGŁASZA WYNIKI NABORU
na stanowisko
opiekuna wycieczki
(nazwa stanowiska pracy)
W wyniku ogłoszenia o naborze z dnia 13-05-2011r na w/w stanowisko wymogi formalne spełniają następujące osoby
-
Agnieszka Wójcik
-
Dariusz Kwapisiewicz
-
Katarzyna Kapałka - Fergin
GMINA BROCHÓW OGŁASZA NABÓR
na stanowisko
opiekuna wycieczki
(nazwa stanowiska pracy)
w ramach projektu nr POKL.07.03.00-14-197/10 „Szlakiem Chopina” w Szkole Podstawowej im.F.Chopina w Brochowie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.3 Inicjatywy lokalne na rzecz aktywnej integracji
- Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe pedagogiczne
- Wymagania dodatkowe:
Ukończony kurs opiekuna lub kierownika wycieczki
- Opis przedmiotu zamówienia:
Pełnienie funkcji opiekuna wycieczki
Forma zatrudnienia - umowa zlecenie.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· sprawowanie opieki nad powierzonymi mu uczestnikami;
· współdziałanie z kierownikiem w realizacji programu i harmonogramu wycieczki/wyjazdu studyjnego;
· nadzór nad przestrzeganiem regulaminu przez uczestników, ze szczególnym uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa;
· nadzór nad wykonywaniem przez uczestników przydzielonych zadań;
· wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika.
- Okres realizacji wycieczki: 23.05.2011r. do 28.05.2011r.
- Miejsce wykonania zamówienia:
Miejscem pracy opiekuna wycieczki jest Szkoła Podstawowa im.F.Chopina w Brochowie.
Wycieczka odbędzie się zgodnie z harmonogramem projektu : „Szlakiem Chopina”
- Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny,
2) CV,
3) kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe
4) inne dokumenty o kwalifikacjach i umiejętnościach
5) podpisane oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych(tI z 2002 roku DZ.U Nr 101, poz 926 z późn zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych ( t.j z 2001roku Dz.u.Nr 142, poz 1593 z późn. zm)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 19.05.2011r. godz.9.00
Pod adresem: Szkoła Podstawowa
05-088 Brochów 27 w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
Nabór na stanowisko opiekuna wycieczki „ Szlakiem Chopina”.
Aplikacje, które wpłyną do Szkoły Podstawowej im.F.Chopina w Brochowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Szkole Podstawowej im.F.Chopina w Brochowie w dniu 19.05.2011r. o godz.9.30
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy
w Brochowie w terminie do dnia 19.05.2011r.
Wójt Gminy Brochów
Andrzej Fijołek
(-)- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Ścigocka
- Data udostępnienia w BIP: 2011-05-13 08:14:30
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Ścigocka
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-12 10:16:30
- Liczba odsłon: 1740
- Historia dokumentu: