Brochów 09.03.2010r
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO
GŁ. KSIĘGOWEGO W ZEAS
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została Wybrana Pani Tamara Kowalska zamieszkała Brochów 7
Uzasadnienie dokonanego wyboru :
Pani Tamara Kowalska ma 5 letni staż pracy, dobrą znajomość zasad księgowości budżetowej, przygotowanie zawodowe i wykształcenie zgodne z wymogami.
Wójt Gminy Brochów
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
URZAD GMINY BROCHÓW OGŁASZA
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Stanowisko głównego księgowego
Zespołu Ekonomiczno – Administracyjnego Szkół w Brochowie
1. Określenie stanowiska - główny księgowy. 2. Wymiar zatrudnienia - pełny etat
3. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub podyplomowe ekonomiczne,
- minimum 3 letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letnia praktyka w księgowości, - niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
4. Wymagania pożądane:
- doświadczenie zawodowe w księgowości, preferowane w księgowości budżetowej, dobra obsługa komputera w zakresie MS Office-(Word, Excel), programu finansowo księgowego, programu Płatnik, elektroniczna obsługa sprawozdawczości statystycznej,
- znajomość zasad księgowości budżetowej w jednostkach samorządowych,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu :finansów publicznych, rachunkowości, klasyfikacji budżetowej, dyscypliny finansów publicznych oraz sprawozdawczości budżetowej,
- znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i przepisów podatkowych, umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność.
5. Podstawowy zakres obowiązków:
- odpowiedzialność za działalność Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w zakresie finansowo-księgowym,
- prowadzenie gospodarki finansowej Zespołu oraz szkół Gminy Brochów, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- prawidłowe prowadzenie księgowości, sporządzanie sprawozdawczości finansowej, dokumentacji płacowej i ubezpieczeniowej,
- opracowywanie planów finansowych szkół i Zespołu,
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
- kwestionariusz osobowy
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy lub pocztą na adres: Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko główny księgowy w terminie do dnia 08.03.2010r .” Aplikacje, które wpływają do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej BIP Gminy Brochów oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z 2002 roku Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (t.j. z 2001 roku Dz. U. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 08.03.2010r. godz.15:00
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kopka Łukasz
- Data udostępnienia w BIP: 2010-02-23 09:50:38
- Informacja zaktualizowana przez: Kopka Łukasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-10 09:08:37
- Liczba odsłon: 1739
- Historia dokumentu: