Wersja archiwalna 2018-05-14 14:33:28
***************************************
****************************************
Ogłoszenie nr 552152-N-2018 z dnia 2018-04-27 r.
Gmina
Brochów: "Przebudowa drogi gminnej nr 380124W "Gruszowa" w miejscowości Brochów,
Gmina Brochów" II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa
projektu lub programu
Postępowanie prowadzone jest w ramach Programu
Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na realizację operacji w ramach
poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju
lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla
rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego programem w zakresie
„Budowa lub przebudowa publicznych dróg gminnych lub powiatowych, które skracają
dystans lub czas dojazdu do obiektów użyteczności publicznej, w których są
świadczone usługi społeczne, zdrowotne, opiekuńczo - wychowawcze lub edukacyjne
dla ludności lokalnej”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy
podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub
więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż
30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich
jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie
oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do
kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest
przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej
Nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I.
1) NAZWA I ADRES: Gmina
Brochów, krajowy numer identyfikacyjny 54966000000, ul. Brochów 125 , 05088
Brochów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 257 051, e-mail
gmina@brochow.ug.gov.pl, faks 227 257 051.
Adres strony internetowej (URL):
www.brochow.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej
pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim
zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy
zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Tak
www.brochow.bip.org.pl
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Tak
www.brochow.bip.org.pl
Dostęp
do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem
Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny
sposób:
Adres:
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Przebudowa drogi gminnej nr
380124W "Gruszowa" w miejscowości Brochów, Gmina Brochów" II
Numer
referencyjny: ZP.GN.271.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o
udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Tak
II.2)
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości
składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać
w odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis
przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w
przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa drogi gminnej nr 380124W
"Gruszowa" w miejscowości Brochów Gmina Brochów o długości 935,00 m polegająca
na wykonaniu: - podbudowy - wyrównanie kruszywem łamanym 0-31,5mm stabilizowanym
mechanicznie po zagęszczeniu o grubości 5 cm, - nawierzchni z betonu
asfaltowego: warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W dla KR2 o grubości 4 cm
+ warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S dla KR2 grubości 4 cm -
obustronnych poboczy szer. 0,75 m utwardzonych klińcem 0/31,5 mm o grubości 10
cm - 3 mijanek na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 20 cm i nawierzchni
z betonu asfaltowego grubości 8 cm - zjazdów na posesje Szczegółowy sposób
wykonania robót budowlanych, objętych zamówieniem należy wykonać w oparciu o:
dokumentację, przedmiar robót, STWIORB oraz zgodnie ze wzorem umowy, której
projekt stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233120-6 |
45100000-8 |
45111200-0 |
II.6)
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w
przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i
7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu,
wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-07-31
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
2018-07-31 |
II.9)
Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na
kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł. W przypadku ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty
mogą być dołączone do oferty w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie). W
przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w
walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut
NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia
ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz
na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs
NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem
postępowania,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub
zawodowa
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie
roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, odbudowie lub
remoncie obiektu drogowego o wartości łącznej 400 000 zł brutto. - dysponują
osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, Warunek ten zostanie spełniony gdy
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj: ─ jedną osobą
na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez
ograniczeń, określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia
11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
(Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z
dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, z późn.
zm.), zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach
członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze
Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z
dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). -
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych
wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ
na realizację zamówienia. - Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu
odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i
oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców
wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z
informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art.
24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.3.2 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY - na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca składa: a) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ); b) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ); c) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1)
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.3.1 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: a) wykaz robót
budowlanych (Załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty, b) Dowody określające czy roboty budowlane wskazane
w Wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie, w szczególności
informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
dokumenty. c) wykaz osób (załącznik nr 7 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami, d) dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w
rozdziale V punkt 5.2.b) siwz. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca polega na
zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu należy załączyć zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VI pkt
6.1.4 siwz (wzór zobowiązania – stanowi załącznik nr 4 do siwz)
III.5.2)
W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp (Załącznik Nr 4 do SIWZ – przykładowy wzór). W sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz udowodnić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 3. Kosztorys ofertowy uproszczony. Kosztorys niniejszy będzie pełnił rolę pomocniczą, informacyjną, a ma na celu rozliczenie ewentualnych robót zamiennych, oraz zbadanie przez Zamawiającego czy zastosowane do wyceny materiały spełniają wymogi co do ich jakości postawione w SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2)
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia
wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące zł 00/100 groszy)
na zasadach określonych w SIWZ rozdział VIII.
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do
ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty
wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba
wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby
uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników
umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje
ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na
której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu
zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych
katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której
aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości
będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia
co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie
aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób
postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich
wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje
dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i
identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie
etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji
elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem,
dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na
temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać
wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę
etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat
dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub
informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości
nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu
ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie
kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne
dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w
sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy
wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
DOPUSZCZALNE ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY 1. Strony zastrzegają możliwość
dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień umowy w stosunku do
treści zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie. 2. Zamawiający lub Wykonawca
może wystąpić pisemnie z propozycją (wnioskiem) zmiany postanowień umowy w
stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a. zmiany uwarunkowań
prawnych lub administracyjnych wykonywanej umowy z przyczyn niezależnych od
Zamawiającego i Wykonawcy; b. wystąpienia sytuacji kryzysowej, o jakiej mowa w
art. 2 pkt 8b ustawy Pzp, c. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących
przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3. Za
okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień Umowy uznać należy w
szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także przyczyny
uniemożliwiające realizację umowy w jej pierwotnej treści, które nie powstały z
winy Wykonawcy np. zmiana stawki podatku VAT 4. Każda ze Stron może wystąpić z
propozycją dokonania zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi
wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 5. Wszelkie zmiany
treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez
obie strony, pod rygorem nieważności. 6. Zmiany nie mogą naruszać postanowień
zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 7. Zamawiający może
zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy/robót jeżeli uzna, że
dotychczasowy kierownik budowy/robót nie wykonuje swoich obowiązków wynikających
z Umowy tj. w przypadku wystąpienia trzech takich zdarzeń. 8. W przypadku zmiany
kierownika budowy/robót, nowy kierownik budowy/robót musi spełniać wymagania
określone dla dotychczasowego 9. Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika
budowy/robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku
Zamawiającego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1)
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu:
Data: 2018-05-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu
składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać
powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące
sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
2018-04-27_zalacznik_12_-_sytuacja_i_przekroje.pdf
2018-04-27_zalacznik_11_-_opis_techniczny_-masa.pdf
2018-04-27_zalacznik_10_-_szczegolowa_specyfikacja_techniczna.pdf
2018-04-27_zalacznik_9_-_przedmiar.pdf
2018-04-27_zalacznik_8_-_oswiadczenie_wykonawcy_pkt_6_3_2.docx
2018-04-27_zalacznik_7_-_wykaz_osob.docx
2018-04-27_zalacznik_6_-_wykaz_robot_budowlanych.docx
2018-04-27_zalacznik_5_-_projekt_umowy.doc
2018-04-27_zalacznik_4_-_zobowiazanie_do_udostepnienia_zasobow.docx
2018-04-27_zalacznik_3_-_grupa_kapitalowa.docx
2018-04-27_zalacznik_2a_-_oswidczenie_wykonawcy_-_warunki_udzialu_w_postepowaniu.docx
2018-04-27_zalacznik_2_-_oswiadczenie_wykonawcy_-_podstawy-wykluczenia.docx
2018-04-27_zalacznik_1_-_formularz_ofertowy.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
- Data udostępnienia w BIP: 2018-05-14
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-05-14 14:33:28
- Liczba odsłon: 1054
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: