**************************************
Gmina Brochów Brochów, 19.04.2018 r.
Brochów 125
05-088 Brochów
Wszyscy Wykonawcy zainteresowani przetargiem
Dotyczy przetargu na: Przebudowa drogi gminnej nr 380124W "Gruszowa" w miejscowości Brochów, Gmina Brochów
Zamawiający informuje, że wprowadził zmianę w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w § 15 pkt. 7-9 projektu mowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
Po wprowadzeniu zmiany / usunięciu omyłki do projektu umowy ("Dopuszczalne zmiany postanowień umowy") Zamawiający dokonał wymiany załącznika nr 5 do SIWZ - projekt umowy.
Wójt Gminy Brochów
Piotr Szymański
************************************************
Ogłoszenie nr 500086640-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.
Brochów:
OGŁOSZENIE
O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 540118-N-2018
Data: 10/04/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Brochów, Krajowy
numer identyfikacyjny 54966000000, ul. Brochów 125, 05088 Brochów, woj.
mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 257 051, e-mail gmina@brochow.ug.gov.pl,
faks 227 257 051.
Adres strony internetowej (url):
www.brochow.bip.org.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce,
w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: DOPUSZCZALNE ZMIANY
POSTANOWIEŃ UMOWY 1. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych
okolicznościach zmian postanowień umowy w stosunku do treści zobowiązania
Wykonawcy zawartego w ofercie. 2. Zamawiający lub Wykonawca może wystąpić
pisemnie z propozycją (wnioskiem) zmiany postanowień umowy w stosunku do treści
oferty w następujących przypadkach: a. zmiany uwarunkowań prawnych lub
administracyjnych wykonywanej umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i
Wykonawcy; b. wystąpienia sytuacji kryzysowej, o jakiej mowa w art. 2 pkt 8b
ustawy Pzp, c. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w
zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3. Za okoliczności
uzasadniające dokonanie zmian postanowień Umowy uznać należy w szczególności
korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także przyczyny uniemożliwiające
realizację umowy w jej pierwotnej treści, które nie powstały z winy Wykonawcy
np. zmiana stawki podatku VAT 4. Każda ze Stron może wystąpić z propozycją
dokonania zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na
okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 5. Wszelkie zmiany treści umowy
mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod
rygorem nieważności. 6. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art.
144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 7. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy
zmiany kierownika robót jeżeli uzna, że dotychczasowy kierownik robót nie
wykonuje swoich obowiązków wynikających z Umowy tj. w przypadku wystąpienia
trzech takich zdarzeń. 8. W przypadku zmiany kierownika robót, nowy kierownik
robót musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego a w przypadku
kierownika robót sanitarnych również musi uzyskać co najmniej tyle samo punktów
w kryterium „doświadczenie kierownika robót sanitarnych” jak dotychczasowy
kierownik. 9. Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika robót zgodnie z
żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku
Zamawiającego
W ogłoszeniu powinno
być: DOPUSZCZALNE ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY 1. Strony zastrzegają
możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień umowy w
stosunku do treści zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie. 2. Zamawiający
lub Wykonawca może wystąpić pisemnie z propozycją (wnioskiem) zmiany postanowień
umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a. zmiany
uwarunkowań prawnych lub administracyjnych wykonywanej umowy z przyczyn
niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; b. wystąpienia sytuacji kryzysowej, o
jakiej mowa w art. 2 pkt 8b ustawy Pzp, c. wystąpienia zmian powszechnie
obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
umowy, 3. Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień Umowy uznać
należy w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także przyczyny
uniemożliwiające realizację umowy w jej pierwotnej treści, które nie powstały z
winy Wykonawcy np. zmiana stawki podatku VAT 4. Każda ze Stron może wystąpić z
propozycją dokonania zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi
wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 5. Wszelkie zmiany
treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez
obie strony, pod rygorem nieważności. 6. Zmiany nie mogą naruszać postanowień
zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 7. Zamawiający może
zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy/robót jeżeli uzna, że
dotychczasowy kierownik budowy/robót nie wykonuje swoich obowiązków wynikających
z Umowy tj. w przypadku wystąpienia trzech takich zdarzeń. 8. W przypadku zmiany
kierownika budowy/robót, nowy kierownik budowy/robót musi spełniać wymagania
określone dla dotychczasowego 9. Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika
budowy/robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku
Zamawiającego
Miejsce, w którym
znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2.
W ogłoszeniu jest: Zamawiający wymaga od
Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy
tysiące zł 00/100 groszy)
W ogłoszeniu
powinno być: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w
wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące zł 00/100 groszy)na
zasadach określonych w SIWZ rozdział VIII.
************************************************
Ogłoszenie nr 540118-N-2018 z dnia 2018-04-10 r.
Gmina
Brochów: "Przebudowa drogi gminnej
nr 380124W "Gruszowa" w miejscowości Brochów, Gmina
Brochów"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty
budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Postępowanie prowadzone
jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na
realizację operacji w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w
ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach
działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego
programem w zakresie „Budowa lub przebudowa publicznych dróg gminnych lub
powiatowych, które skracają dystans lub czas dojazdu do obiektów użyteczności
publicznej, w których są świadczone usługi społeczne, zdrowotne, opiekuńczo -
wychowawcze lub edukacyjne dla ludności
lokalnej”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy
podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub
więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż
30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich
jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat
podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez
zamawiających
Nie
Jeżeli
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie
oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do
kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I. 1) NAZWA I
ADRES: Gmina Brochów, krajowy
numer identyfikacyjny 54966000000, ul. Brochów 125 , 05088 Brochów, woj. mazowieckie,
państwo Polska,
tel. 227 257 051,
e-mailgmina@brochow.ug.gov.pl,
faks 227 257 051.
Adres
strony internetowej (URL): www.brochow.bip.org.pl
Adres
profilu nabywcy:
Adres strony
internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim
zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy
zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do
dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem
(URL)
Tak
www.brochow.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona
będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
Tak
www.brochow.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony -
więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie
Inny
sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny
sposób:
Adres:
Urząd
Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów
(sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z
narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie
dostępne
Nie
Nieograniczony,
pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: "Przebudowa drogi gminnej
nr 380124W "Gruszowa" w miejscowości Brochów, Gmina Brochów"
Numer referencyjny: ZP.GN.271.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia
przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty
budowlane
II.3) Informacja o
możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest
na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu można składać w odniesieniu
do:
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może
zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu
zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w
przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa drogi gminnej nr
380124W "Gruszowa" w miejscowości Brochów Gmina Brochów o długości
935,00
m polegająca na wykonaniu: podbudowy - wyrównanie
kruszywem łamanym 0-31,5mm stabilizowanym mechanicznie po zagęszczeniu o
grubości 5
cm, nawierzchni z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca z
betonu asfaltowego AC16W dla KR2 o grubości 4 cm + warstwa ścieralna z betonu
asfaltowego AC11S dla KR2 grubości 4 cm, obustronnych poboczy szer.
0,75 m
utwardzonych klińcem 0/31,5 mm o grubości 10 cm, 3 mijanek na podbudowie z
kruszywa łamanego o grubości 20
cm i nawierzchni z betonu asfaltowego grubości
8 cm,
zjazdów na posesje. Szczegółowy sposób wykonania robót budowlanych, objętych
zamówieniem należy wykonać w oparciu o: dokumentację, przedmiar robót, STWIORB
oraz zgodnie ze wzorem umowy, której projekt stanowi Załącznik nr 5 do
SIWZ.
II.5) Główny kod
CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody
CPV:
Kod CPV |
45233120-6 |
45100000-8 |
45111200-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu
zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania
umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy
Pzp: Nie
Określenie
przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3
ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie
lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-07-31
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
|
|
|
2018-07-31 |
II.9) Informacje
dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje
lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub
ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są ubezpieczeni od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł. W
przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub
więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty mogą być dołączone do oferty w imieniu
wszystkich konsorcjantów (wspólnie). W przypadku gdy jakakolwiek wartość
dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę
wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania
Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu
publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w
tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs
średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania,
Informacje
dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub
zawodowa
Określenie warunków: O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną
wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie,
przebudowie, rozbudowie, odbudowie lub remoncie obiektu drogowego o wartości
łącznej 400 000 zł brutto. - dysponują osobami zdolnymi do realizacji
zamówienia, Warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne
do wykonania zamówienia tj: ─ jedną osobą na stanowisku Kierownika Budowy,
posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, określone w rozporządzeniu
Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278)
oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -
Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, z późn. zm.), zamawiający uznaje
również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte
w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej,
państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) -
stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej,
na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(Dz. U. z 2016 r., poz. 65). - Zamawiający może, na każdym etapie postępowania,
uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie
zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze
wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. - Sprawdzenie w/w
warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych
przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie
spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje
dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy
wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy
na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający
przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów
selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY - na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca składa: a) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ); b) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ); c) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia
spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: a) wykaz robót budowlanych (Załącznik nr 6 do SIWZ)
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, b) Dowody określające czy roboty
budowlane wskazane w Wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
dokumenty. c) wykaz osób (załącznik nr 7 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami, d) dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w
rozdziale V punkt 5.2.b) siwz. Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawca polega na
zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu należy załączyć zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VI pkt
6.1.4 siwz (wzór zobowiązania – stanowi załącznik nr 4 do
siwz)
III.5.2) W ZAKRESIE
KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp (Załącznik Nr 4 do SIWZ – przykładowy wzór). W sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz udowodnić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 3. Kosztorys ofertowy uproszczony. Kosztorys niniejszy będzie pełnił rolę pomocniczą, informacyjną, a ma na celu rozliczenie ewentualnych robót zamiennych, oraz zbadanie przez Zamawiającego czy zastosowane do wyceny materiały spełniają wymogi co do ich jakości postawione w SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający
żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat
wadium
Zamawiający wymaga od
Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy
tysiące zł 00/100 groszy)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
Nie
Należy
podać informacje na temat udzielania
zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Dopuszcza
się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje
dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej:
Nie
Dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną
zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem,
dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana
minimalna liczba wykonawców
Maksymalna
liczba wykonawców
Kryteria
selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje
się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana
maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie
obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje
dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w
formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać
adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą
przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych
wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy
podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest
przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych
w zakresie połączeń:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje
o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich
trwania:
Czas trwania:
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art.
24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie
oferty:
Przewidziane jest
zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany
jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać
informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje
dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu
konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub
informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości
nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny
harmonogram postępowania:
Podział dialogu
na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
Informacje
dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa
innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące
minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na
etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia:
Informacje
dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres
strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji
elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które
zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego,
albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące
zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
DOPUSZCZALNE ZMIANY POSTANOWIEŃ
UMOWY 1. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach
zmian postanowień umowy w stosunku do treści zobowiązania Wykonawcy zawartego w
ofercie. 2. Zamawiający lub Wykonawca może wystąpić pisemnie z propozycją
(wnioskiem) zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących
przypadkach: a. zmiany uwarunkowań prawnych lub administracyjnych wykonywanej
umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; b. wystąpienia
sytuacji kryzysowej, o jakiej mowa w art. 2 pkt 8b ustawy Pzp, c. wystąpienia
zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację przedmiotu umowy, 3. Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian
postanowień Umowy uznać należy w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu
Stron, a także przyczyny uniemożliwiające realizację umowy w jej pierwotnej
treści, które nie powstały z winy Wykonawcy np. zmiana stawki podatku VAT 4.
Każda ze Stron może wystąpić z propozycją dokonania zmian postanowień niniejszej
umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie
zmian. 5. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie
aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 6. Zmiany nie
mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień
publicznych. 7. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika robót
jeżeli uzna, że dotychczasowy kierownik robót nie wykonuje swoich obowiązków
wynikających z Umowy tj. w przypadku wystąpienia trzech takich zdarzeń. 8. W
przypadku zmiany kierownika robót, nowy kierownik robót musi spełniać wymagania
określone dla dotychczasowego a w przypadku kierownika robót sanitarnych również
musi uzyskać co najmniej tyle samo punktów w kryterium „doświadczenie kierownika
robót sanitarnych” jak dotychczasowy kierownik. 9. Wykonawca obowiązany jest
zmienić kierownika robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym
we wniosku Zamawiającego
IV.6)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze
poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze
poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-26, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu
składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać
powody:
Język
lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania
naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane
IV.6.6) Informacje
dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
2018-04-10_siwz_gruszowka.docx
2018-04-10_zalacznik_1_-_formularz_ofertowy.doc
2018-04-10_zalacznik_2_-_oswiadczenie_wykonawcy_-_podstawy-wykluczenia.docx
2018-04-10_zalacznik_2a_-_oswidczenie_wykonawcy_-_warunki_udzialu_w_postepowaniu.docx
2018-04-10_zalacznik_3_-_grupa_kapitalowa.docx
2018-04-10_zalacznik_4_-_zobowiazanie_do_udostepnienia_zasobow.docx
zalacznik_5_-_projekt_umowy.doc
2018-04-10_zalacznik_6_-_wykaz_robot_budowlanych.docx
2018-04-10_zalacznik_7_-_wykaz_osob.docx
2018-04-10_zalacznik_8_-_oswiadczenie_wykonawcy_pkt_6_3_2.docx
2018-04-10_zalacznik_9_-_przedmiar.pdf
2018-04-10_zalacznik_10_-_szczegolowa_specyfikacja_techniczna.pdf
2018-04-10_zalacznik_11_-_opis_techniczny_-masa.pdf
2018-04-10_zalacznik_12_-_sytuacja_i_przekroje.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
- Data udostępnienia w BIP: 2018-04-26
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-04-26 16:03:11
- Liczba odsłon: 1164
- Historia dokumentu: