Wersja archiwalna 2015-12-16 10:59:09



Brochów, dnia   15.12.2015r.

 

 ZP. 271.5.2015

 

                                                                  Wszyscy wykonawcy  zainteresowani przetargiem

 

 

Dotyczy: przetargu na Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości

1 609 972,84  PLN

  

Gmina Brochów w związku z zapytaniem  oferenta o treści  :

    W związku z tym, ze  kwota kredytu jest niepodzielna  przez  40 (liczba rat), czy Zamawiający  wyraża zgodę, aby 

-  1 rata  w wysokości  40 261,84 PLN płatna  31.03.2016r.,

- 39 kolejnych kwartalnych  rat  w wysokości  40 249,00 PLN każda

Ostateczna spłata kredytu 31.12.2025r.

 

Udziela następujące  odpowiedzi :

Gmina Brochów planuje spłatę kredytu  (1 609 972,84 zł)   w poszczególnych latach:

 Rok 2016 kwota 169 972,84 zł

 

Lata  2017 -2024 kwota  po 160 000,00 zł rocznie  , wg  następującego  harmonogramu :

 

Rok 2016

I  rata   43 972,84 

II  rata  42 000,00   

III rata  42 000,00 

IV rata  42 000,00 

 

Lata  2017 -2025

Raty po 40 000,00 zł  kwartalnie

 

                                                                                             Wójt Gminy  Brochów

                                                                                            Piotr Szymański

 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


2015-12-11_siwz.doc



Brochów: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 609 972,84 PLN
Numer ogłoszenia: 340364 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

Vzamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brochów , Brochów 125, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 22 7257051, faks 22 7257051.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 609 972,84 PLN.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 609 972,84 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie i spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Rada Gminy Uchwałą Nr XII/83/2015 z dnia 13.11.2015r. upoważniła Wójta do zaciągnięcia kredytu długoterminowego. Zamawiający dysponuje opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o możliwości spłaty kredytu zaciągniętego przez Gminę Brochów. 2.Kredyt będzie udostępniony dla zamawiającego w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy. 3. Kredyt udostępniony będzie w 1 transzy. 4. Spłata kredytu będzie następować w ratach kwartalnych ostatniego dnia kwartału, przez 10 kolejnych lat. Ostateczna splata kredytu nastąpi do dnia 31 grudnia 2025r. 5. Zamawiający rozpocznie spłatę kredytu od 31 marca 2016r. Odsetki spłacane w terminach płatności rat kredytu . 6.W przypadku wystąpienia okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, strony dopuszczają możliwość przedłużenia spłaty kredytu (okresu kredytowania o czas oznaczony . Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania . Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku niekorzystnej sytuacji finansowej Zamawiającego. Zmiany mogą obejmować wydłużenie okresu kredytowania lub zmianę wysokości rat kapitałowych 7. Na koszt kredytu składa się suma oprocentowania , marża banku prowizja. Prowizja płatna w dniu uruchomienia kredytu . 8. Do obliczenia kosztu kredytu będzie przyjmowana zmienna stopa procentowa wg formuły WIBOR 1M średniomiesięczne. 9. Do obliczenia ceny kredytu należy przyjąć wyłącznie WIBOR 1M z dnia 11.12.2015r. 10. WIBOR1M średnio miesięczny ma być liczony wg średniej z miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie następnego okresu obrachunkowego. 9. Marża banku nie ulegnie zmianie przez cały okres spłaty kredytu. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, 11. Zamawiający dopuszcza aby załącznikiem do umowy był regulamin banku 12. Zamawiający zabezpieczy kredyt w postaci weksla własnego in blanco z deklaracją wekslową w treści zaproponowanej przez wybrany bank . 13. Na wekslu i deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika 14. Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji do wysokości 100% kredytu 15. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w przetargu zobowiązany jest przedłożyć projekt umowy kredytu w terminie 2 dni od zakończenia postępowania.

    II.1.5)

     przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2015.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi , że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku - Prawo bankowe (tekst jednolity - Dz.U. z 2012 poz. 1376 ze zm.)

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 Pzp

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik. Do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2. Formularz ofertowy + załączniki

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 98
    • 2 - Czas uruchomienia kredytu - 2

    IV.2.2)

     przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    W przypadku wystąpienia okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy takich jak: niekorzystnej sytuacji płatniczej Zamawiającego lub obniżenia wartości przyjętego zabezpieczenia , strony dopuszczają możliwość przedłużenia spłaty kredytu (okresu kredytowania) o czas oznaczony . Powyższa zmiana wymaga formy pisemnej i może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania . Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku niekorzystnej sytuacji finansowej Zamawiającego. Zmiany mogą obejmować wydłużenie okresu kredytowania lub zmianę wysokości rat kapitałowych

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brochow.bip.org.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brochów Brochów 125, 05-088 Brochów.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Brochów Brochów 125, 05-088 Brochów Sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    2015-12-11_siwz.doc

    uchwala_wpf_2015-2025_z_30.12.2014.pdf

    opinia_rio_dot._splaty_kredytu.pdf

    rb_27s_iii_kwartal_2015.pdf

    rb_28s_iii_kwartal_2015.pdf

    rb_n_iii_kwartal_2015.pdf

    rb_nds_iii_kwartal_2015.pdf

    rb_z_iii_kwartal_2015.pdf

    uchwala_dot._kredytu.pdf

    uchwala_wpf_2015-2025_z_04.12.2015.pdf

    zaswiadczenie_o_wyborze_wojta.pdf

    nip_gminy_brochow.pdf

    regon_gminy_brochow.pdf

    zmiana_uchwaly_budzetowej_04.12.2015.pdf

    zmiana_uchwaly_budzetowej_13.11.2015.pdf

    uchwala_budzetowa_na_2015r.pdf

    opinia_rio_projekt_wpf_2015.pdf

    opinia_rio_projekt_uchwaly_budzetowej_2015.pdf

    uchwala_budzetowa_na_2015r.pdf

    informacja_o_stanie_mienia.pdf

    opinia_rio_wykonanie_budzetu_2014.pdf

    wykaz_kredytow_i_pozyczek.pdf

    opinia_rio_wykonanie_budzetu_2013r.pdf





    Informacje o dokumencie:

    [Liczba odsłon: 4289135]

    przewiń do góry