Wersja archiwalna 2019-08-02 15:51:17
Brochów, dnia 02.08.2019r.
ZP.GN.271.3.2019
Informacje z otwarcia ofert
w przetargu na :
Rozbudowę i przebudowę istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Konarach
Zamawiający - Gmina Brochów na podstawie art. 86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj. (Dz.U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.) przekazuje poniżej informacje z otwarcia ofert.
Otwarcia ofert w dniu 02.08.2019r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego dokonała komisja przetargowa powołana decyzją Wójta Gminy Brochów Nr 256.2019 z dnia 02.08 2019r.
Przed otwarciem ofert zgodnie z art. 86 ust.3 ustawy Prawa zamówień publicznych podana została kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 300 000,00 zł.
W wyznaczonym terminie wpłynęło 5 ofert następujących firm :
l.p |
Nazwa wykonawcy |
Wartość oferty zł brutto |
Termin wykonania zamówienia |
Warunki (termin) płatności) |
Okres gwarancji |
1.
|
Zakład Remontowo-Budowlany ELLA Bronisław Gawrylczyk 96-500 Sochaczew ul. Wróblewskiegi 4 |
488 330,06 |
I etap 30.11.2019 II etap 30.06.2020 |
30 dni |
60 m-cy |
2. |
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe PROBUD s.c. 96-500 Sochaczew Władysławów 11A |
499 099,67 |
I etap 30.11.2019 II etap 30.06.2020 |
30 dni |
60 m-cy |
3. |
PPHU ELBO s.c. Tomasz Dąbrowski Zbigniew Dąbrowski 96-500 Sochaczew ul. Powstańców Warszawy 14 |
443 000,00 |
I etap 30.11.2019 II etap 30.06.2020 |
30 dni |
60 m-cy |
4. |
Zakład Budownictwa Ogólnego „KARBUD” 96-500 Sochaczew Kożuszki Parcel 69C |
419 901,74 |
I etap 30.11.2019 II etap 30.06.2020 |
30 dni |
36 m-cy
|
5. |
Moderndom s.c. Mariusz Rozpara, Krzysztof Górski Ul. Piłsudskiego 17/2 96-100 Skierniewice |
395 228,94 |
I etap 30.11.2019 II etap 30.06.2020 |
30 dni |
60 m-cy
|
Podczas otwarcia ofert obecnych było 3 Wykonawców.
Wójt Gminy Brochów
Piotr Szymański
Ogłoszenie nr 575569-N-2019 z dnia 2019-07-18 r.
Gmina Brochów: „Rozbudowa i
przebudowa istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Konarach”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brochów, krajowy numer identyfikacyjny 54966000000000, ul. Brochów
125 , 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel.
227 257 051, e-mail gmina@brochow.ug.gov.pl, faks
227 257 051.
Adres strony internetowej (URL): www.brochow.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.brochow.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Tak
www.brochow.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z
zasadami określonymi w SIWZ
Adres:
Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Rozbudowa i
przebudowa istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Konarach”
Numer referencyjny: ZP.GN.271.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia
łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: PRZEDMIOTEM
ZAMÓWIENIA pn. „Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku świetlicy wiejskiej
w Konarach” jest przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej na
działkach nr ewid. 325/1, 326/1, 324/1 w miejscowości Konary Parametry
techniczne projektowanego obiektu (dane liczbowe) Powierzchnia zabudowy 152,69
m² Powierzchnia użytkowa 115,65 m² Kubatura 903,00 m³ z czego: a. część
istniejąca powierzchnia zabudowy 98,09 m² powierzchnia użytkowa 79,92 m²
kubatura 460,00 m³ b. część projektowana powierzchnia zabudowy 54,60 m²
powierzchnia użytkowa 35,73 m² kubatura 443,00 m³ Szczegółowy sposób wykonania
robót budowlanych, objętych zamówieniem należy wykonać w oparciu o:
dokumentację, przedmiar robót, STWIORB oraz zgodnie ze wzorem umowy, której
projekt stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA Przedstawiona dokumentacja
stanowiąca załącznik do SIWZ obejmuje całe przedsięwzięcie rozbudowy i
przebudowy istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Konarach. Natomiast
przedmiotem niniejszego zamówienia są prace wyszczególnione w przedmiarach
robót wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną. Rozbudowa i przebudowa istniejącego
budynku świetlicy wiejskiej w Konarach realizowana będzie jako etap I i II
projektu architektoniczno –budowlanego według załączonych przedmiarów robót.
III etap przebudowy realizowany będzie w oddzielnym postępowaniu przetargowym.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-06-30
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
|
|
|
2020-06-30 |
II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia ma być realizowany : -
I etap - od dnia zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2019 r - II etap robót
budowanych łącznie z przedłożeniem Zamawiającemu kompletnych dokumentów do
zawiadomienia o zakończeniu budowy we właściwym Inspektoracie Nadzoru
Budowlanego ustala się na dzień 30 czerwca 2020 r
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiajacy nie stawia warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie
mniejszą niż 300 000,00 zł (trzysta tysięcy zł). W przypadku ubiegania się o
udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców
przedmiotowe dokumenty mogą być dołączone do oferty w imieniu wszystkich
konsorcjantów (wspólnie). W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww.
warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w
oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający
uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym
w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie
opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej
tabeli przed wszczęciem postępowania.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: c) Zdolności techniczne lub zawodowe – o udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną wiedzą i
doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wykonali • jedną robotę budowlaną zawierającą prace ogólnobudowlane związane z
budową, przebudową lub rozbudową obiektów kubaturowych o wartości min. 150 000
zł brutto. - dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, Warunek ten
zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania
zamówienia tj.: - jedną osobą na stanowisko Kierownika Budowy, posiadającą
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,
określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września
2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z
2014 r., poz. 1278) lub uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów prawnych oraz posiadającą co najmniej 5-letnie
doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe jako
Kierownik Budowy. Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo
budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, z późn. zm.), zamawiający uznaje
również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej,
państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) -
stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej,
na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). - jedną osobą na stanowisko
Kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych określone w rozporządzeniu
Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278)
lub odpowiadające im uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów prawnych, Przez uprawnienia budowlane, o których mowa
powyżej Zamawiający rozumie uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U.2017.1322) oraz w Rozporządzeniu
Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278
ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie
uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów
obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 15
stycznia 2016 r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65) lub
zamierzający świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy
oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych
architektów, inżynierów budownictwa lub urbanistów (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej
wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony: przez Wykonawcę samodzielnie, lub
przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie
(podwykonawcę) samodzielnie, lub w przypadku gdy o zamówienie ubiegać się
będzie konsorcjum, jeden z konsorcjantów musi samodzielnie spełniać stawiany
warunek. Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego
doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w
realizację różnych zamówień. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawcy
wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Poleganie na zasobach podmiotów trzecich Wykonawca może w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych
sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go
z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji
innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności
przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść
zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres
zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki
sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. W odniesieniu do warunków
dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy
mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W
takim przypadku zobowiązanie, o którym mowa w punkcie 6.1.4 SIWZ powinien
zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu
zamówienia jako podwykonawcy. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania,
uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie
zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze
wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Sprawdzenie w/w
warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych
przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust.
1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.3.2 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP – na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca składa: a) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 9 do SIWZ); b) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 9 do SIWZ); c) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 9 do SIWZ);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
6.3.1 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP– na wezwanie
Zamawiającego, Wykonawca składa: a) wykaz robót budowlanych (Załącznik nr 6 do
SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym
czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, b) Dowody
określające czy roboty budowlane wskazane w Wykazie robót budowlanych zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty. c) wykaz osób (załącznik nr 7 do SIWZ),
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, d) dokument potwierdzający
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez zamawiającego w rozdziale V punkt 5.2.c) SIWZ. Uwaga: w
przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć
zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VI pkt 6.1.4 siwz (wzór
zobowiązania – stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. a) Wraz z ofertą wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w załączniku nr 2 i 2a do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) W Oświadczeniach, o którym mowa w punkcie 6 a), Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 a) każdy z Wykonawców składa odrębnie. d) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia –w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniach, o którym mowa w pkt 6 a). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy Pzp składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punktach 6.3.2 SIWZ. 6.3.4. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego podmiotu dokumenty wymienione w punktach 6.3.2 SIWZ. 6.3.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wówczas oświadczenia i dokumenty wymienione: a) w pkt 6.1.2, 6.2.1, 6.3.2 niniejszej specyfikacji winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę (uczestnika oferty wspólnej), b) w pkt 6.1.4, 6.3.1 niniejszej specyfikacji winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten lub ci spośród Wykonawców, którzy zapewnią spełnienie w całości lub w części wymaganego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem. 10.1.14. Oferta musi zawierać: - Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); - Oświadczenie z art 25a ust 1 ustawy Pzp / podstawy wykluczenia (załącznik nr 2 do SIWZ); - Oświadczenie z art 25a ust 1 ustawy Pzp / warunki udziału (załącznik nr 2a do SIWZ); - pełnomocnictwa (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych); - pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); - (jeśli dotyczy) zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów - załącznik nr 4 do SIWZ. - Wykaz cen z rozbiciem na poszczególne branże - Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8. Wymagania dotyczące wadium 8.1 Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia
wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100
groszy). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.2 Wadium
może być wnoszone (w zależności od wybory Oferenta) w jednej lub kilku
następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach
ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r poz. 110). 8.3 Kopie ww.
form wadium powinny być załączone w ofercie i potwierdzone za zgodność z
oryginałem. 8.4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego: Warszawski Bank Spółdzielczy Oddział w Brochowie nr 05
8015 0004 1100 1111 2011 0001. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający
przechowuje na rachunku bankowym. 8.5 Wadium wniesione w formie niepieniężnej
Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed terminem składania ofert w Dziale
Księgowym /pokój 33/ w siedzibie Zamawiającego. Dokument gwarancji (bankowej
lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję
płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8.6 Wykonawca, którego oferta
nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na
przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu
związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego odrzucony z postępowania. 8.7
Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zwraca wadium wszystkim
Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako
najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 8.12. 8.8 Wykonawcy, którego oferta
została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie
po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.9
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał
ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.10 Zamawiający żąda ponownego
wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46
ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego
oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez Zamawiającego. 8.11 Jeżeli wadium wniesiono w
pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek
bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.12 Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o
którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody
na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co
spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej. 8.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami również
w przypadku określonym w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj., gdy Wykonawca, którego
oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
- Data udostępnienia w BIP: 2019-08-02
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-08-02 15:51:17
- Liczba odsłon: 1173
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: