Wersja archiwalna 2018-04-13 16:05:46
Ogłoszenie nr 500081464-N-2018 z dnia 13-04-2018 r.
Brochów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 543420-N-2018
Data: 12/04/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Brochów, Krajowy numer identyfikacyjny 54966000000, ul. Brochów 125, 05088 Brochów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 257 051, e-mail gmina@brochow.ug.gov.pl, faks 227 257 051.
Adres strony internetowej (url): www.brochow.bip.org.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 1. Zamawiający wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. 2. Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, zawiera wszystkie istotne postanowienia, które zostaną uwzględnione w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 1. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w kwocie stanowiącej 10% ceny brutto podanej w jego ofercie. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarte są w Rozdz. XV pkt 15 SIWZ . 2. Zamawiający lub Wykonawca może wystąpić pisemnie z propozycją (wnioskiem) zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) zmiany uwarunkowań prawnych lub administracyjnych wykonywanej umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; b) wystąpienia sytuacji kryzysowej, o jakiej mowa w art. 2 pkt 8b ustawy Pzp, c) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3. Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień Umowy uznać należy w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także przyczyny uniemożliwiające realizację umowy w jej pierwotnej treści, które nie powstały z winy Wykonawcy np. zmiana stawki podatku VAT 4. Każda ze Stron może wystąpić z propozycją dokonania zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 5. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 6. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zaprojektowanie, kierowanie robotami objętymi umową, instalację, montaż i wykonanie wszelkich niezbędnych robót przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. 8. Wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć do projektowania, instalacji, montażu i kierowania robotami osoby wskazane w Ofercie Wykonawcy. 9. Zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa powyżej w ust. 8, w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz uzyskają co najmniej taką samą liczbę punktów w kryterium doświadczenie jak osoba zastępowana. 10. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w ust. 8 powyżej winna być potwierdzona pisemnie i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. 11. W przypadku gdy Wykonawca, na etapie przetargu, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, korzystał z zasobów podmiotów trzecich, zobowiązany jest do zapewnienia wykonania danej części zamówienia (w zakresie której korzystał z potencjału innego podmiotu) przez podmiot udostępniający zasoby (podwykonawca). 12. Zmiana podmiotu, o którym mowa powyżej w ust. 11, w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy doświadczenie wskazanego podmiotu będzie spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 13. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika robót jeżeli uzna, że dotychczasowy kierownik robót nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z Umowy tj. w przypadku wystąpienia trzech takich zdarzeń. 14.W przypadku zmiany kierownika robót, nowy kierownik robót musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego a w przypadku Kierownika Budowy również musi uzyskać co najmniej tyle samo punktów w kryterium „doświadczenie personelu” jak dotychczasowy Kierownik Budowy. 15. Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego.
W ogłoszeniu powinno być: 1.Zamawiający lub Wykonawca może wystąpić pisemnie z propozycją (wnioskiem) zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) zmiany uwarunkowań prawnych lub administracyjnych wykonywanej umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; b) wystąpienia sytuacji kryzysowej, o jakiej mowa w art. 2 pkt 8b ustawy Pzp, c) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2. Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień Umowy uznać należy w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także przyczyny uniemożliwiające realizację umowy w jej pierwotnej treści, które nie powstały z winy Wykonawcy np. zmiana stawki podatku VAT 3. Każda ze Stron może wystąpić z propozycją dokonania zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 4. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 5. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zaprojektowanie, kierowanie robotami objętymi umową, instalację, montaż i wykonanie wszelkich niezbędnych robót przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. 7. Wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć do projektowania, instalacji, montażu i kierowania robotami osoby wskazane w Ofercie Wykonawcy. 8. Zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa powyżej w ust. 8, w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz uzyskają co najmniej taką samą liczbę punktów w kryterium doświadczenie jak osoba zastępowana. 9. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w ust. 8 powyżej winna być potwierdzona pisemnie i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy. 10. W przypadku gdy Wykonawca, na etapie przetargu, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, korzystał z zasobów podmiotów trzecich, zobowiązany jest do zapewnienia wykonania danej części zamówienia (w zakresie której korzystał z potencjału innego podmiotu) przez podmiot udostępniający zasoby (podwykonawca). 11. Zmiana podmiotu, o którym mowa powyżej w ust. 11, w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy doświadczenie wskazanego podmiotu będzie spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 12. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika robót jeżeli uzna, że dotychczasowy kierownik robót nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z Umowy tj. w przypadku wystąpienia trzech takich zdarzeń. 13.W przypadku zmiany kierownika robót, nowy kierownik robót musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego a w przypadku Kierownika Budowy również musi uzyskać co najmniej tyle samo punktów w kryterium „doświadczenie personelu” jak dotychczasowy Kierownik Budowy. 14. Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego.
***************************************************************
Ogłoszenie nr 543420-N-2018 z dnia 2018-04-12 r.
Gmina Brochów: "Budowa
Targowiska wiejskiego "Mój rynek" na działce nr ewid. 315 w
miejscowości Brochów, gmina Brochów” w formule zaprojektuj i wybuduj
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
3. Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu pt. „Rozwój
infrastruktury technicznej na obszarach rewitalizowanych w gminie Brochów w
celu ich aktywizacji społecznej i gospodarczej” współfinansowanego z
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI
„Jakość życia” Działania 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych,
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
(RPO WM 2014-2020).
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz
wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną
i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brochów, krajowy numer identyfikacyjny 54966000000,
ul. Brochów 125 , 05088 Brochów,
woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 257 051,
e-mailgmina@brochow.ug.gov.pl, faks 227 257 051.
Adres strony internetowej (URL): www.brochow.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
(który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy
i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.brochow.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
www.brochow.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Budowa
Targowiska wiejskiego "Mój rynek" na działce nr ewid. 315 w
miejscowości Brochów, gmina Brochów” w formule zaprojektuj i wybuduj
Numer referencyjny: ZP.GN.271.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu a
następnie na jego podstawie realizacja zamierzenia budowlanego pn. "Budowa
Targowiska wiejskiego "Mój rynek" na działce nr ewid. 315 w
miejscowości Brochów, gmina Brochów” w formule zaprojektuj i wybuduj.
Zamówienie obejmuje wykonanie całorocznego, ogólnodostępnego targowiska
wiejskiego „Mój rynek” w Brochowie. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie
projektu budowlanego, uzyskanie na jego podstawie pozwolenia na budowę a
następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją
i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Szczegółowy sposób wykonania
robót projektowych, budowlanych, drogowych, i instalacyjnych objętych zamówieniem
określony został w Programie Funkcjonalno - Użytkowym oraz we wzorze umowy,
której projekt stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zapewni obsługę
geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych
przedmiotowym zamówieniem oraz ich odbioru w szczególności w formie operatu
kolaudacyjnego, wraz z inwentaryzacją geodezyjną. 3.2 Warunkiem rozpoczęcia
realizacji robót jest przedstawienie przez Wykonawcę projektu czasowej
organizacji ruchu. 3.3 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do
pełnienia nadzoru autorskiego nad inwestycją wykonywaną na podstawie wykonanej
dokumentacji projektowej. 3.4 Roboty musza być wykonywane zgodnie z
obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowlanego oraz
prawa o ruchu drogowym. 3.5 Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy
technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą
organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w
szczególności bhp, ppoż, i branżowych tj. Specyfikacji Technicznej Wykonania i
Odbioru Robót Budowlanych. 3.6 Użyte materiały oraz urządzenia musza mieć
aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z
przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3.7 Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność
za jakość wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów. 3.8 Wykonawca udzieli
rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres – minimum 36 miesięcy, liczone od
dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 3.9
Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za usuniecie wad prawnych i
fizycznych robót oraz dostarczonych materiałów w okresie równym okresowi
udzielonej gwarancji liczonym od dokonania czynności odbioru końcowego. 3.10
Zamawiający zastrzega sobie wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie
od uprawnień wynikających z tytułu gwarancji. 3.11 W przypadku zaproponowania
krótszego okresu gwarancji lub rękojmi oferta, jako nie spełniająca wymagań
Zamawiającego zostanie odrzucona. 3.12 Wszystkie dostarczone produkty winny
być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach:
1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3)
Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na
błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie
dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. 3.13 W dokumentacji
przetargowej zawarte zostały zapisy dotyczące konieczności zachowania zgodności
z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartej na 8 regułach. 3.14 Zaleca się
dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu
uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania
oferty. 3.15 Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego
zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności: 1) pokrywać koszty
pobieranych mediów (woda, energia elektryczna, ogrzewanie, itp.) zużytych przy
wykonywaniu robót, 2) zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas
trwania realizacji zadania oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy
od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót zewnętrznych
uporządkować teren budowy. 3) zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie
kontener/kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z placu budowy i na
własny koszt zapewnić jego wywóz. 4) zabezpieczyć pomieszczenia socjalne dla
personelu Wykonawcy i podwykonawców. 3.16 Szczegółowe obowiązki Wykonawcy
określone zostały w Projekcie Umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej
SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71000000-8 |
71221000-3 |
71300000-1 |
45100000-8 |
45200000-9 |
45213112-1 |
45213141-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-01-31
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia Przedmiot
zamówienia ma być realizowany od dnia zawarcia umowy do dnia: 30.08.2018 r.
termin uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę; 31.11.2018 r. termin
realizacji robót budowlanych; 31.01.2019 r. termin uzyskania prawomocnego
pozwolenia na użytkowanie obiektu
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na
kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł. W przypadku ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty
mogą być dołączone do oferty w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie). W
przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w
walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut
NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia
ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz
na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs
NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem
postępowania,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy: - posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty
budowlane, każda zawierająca co najmniej prace ogólnobudowlane wraz z budową
instalacji sanitarnych i elektrycznych, każda z robót w formule zaprojektuj i
wybuduj, o wartości łącznej tych dwóch robót co najmniej 750 000 zł brutto. -
dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, Warunek ten zostanie
spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj: ─
- jedną osobą na stanowisko Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, określone w
rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w
sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r.,
poz. 1278) lub uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów prawnych oraz posiadającą co najmniej 5-letnie
doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe jako
Kierownik Budowy. Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo
budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, z późn. zm.), zamawiający uznaje
również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii
Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji
Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich
Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej
wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony: a) przez Wykonawcę samodzielnie,
lub b) przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie
(podwykonawcę) samodzielnie, lub c) w przypadku gdy o zamówienie ubiegać się będzie
konsorcjum, jeden z konsorcjantów musi samodzielnie spełniać stawiany warunek.
Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w
ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów,
jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których
te zdolności są wymagane. W takim przypadku zobowiązanie, o którym mowa w
punkcie 6.1.4 SIWZ powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego
podmiotu w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy. - Zamawiający może, na
każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych
zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w
inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na
realizację zamówienia. - Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu
odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i
oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO
POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
6.3.2 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP – na wezwanie
Zamawiającego, Wykonawca składa: a) oświadczenia wykonawcy o braku wydania
wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o
zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów
potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat
tych należności (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 9 do SIWZ); b)
oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka
zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór dokumentu
zawarty jest w Załączniku nr 9 do SIWZ); c) oświadczenia wykonawcy o
niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie
z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r.
poz. 716) (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 9 do SIWZ); Zgodnie z
art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na
stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,
przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy
Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.3.1 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP– na wezwanie
Zamawiającego, Wykonawca składa: a) wykaz robót budowlanych (Załącznik nr 6 do
SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym
czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, b) Dowody
określające czy roboty budowlane wskazane w Wykazie robót budowlanych zostały
wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. c) wykaz osób (załącznik nr 7 do
SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, d) dokument potwierdzający
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez zamawiającego w rozdziale V punkt 5.2.c) SIWZ. Uwaga: w
przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć
zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VI pkt 6.1.4 siwz (wzór
zobowiązania – stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O
KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego
zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.
Wraz z ofertą wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w
zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w
załączniku nr 2 i 2a do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca
nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. W
Oświadczeniach, o którym mowa w punkcie 6 a) SIWZ, Wykonawca, który zamierza powierzyć
wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o
podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do
wykluczenia z udziału w postępowaniu. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 a) SIWZ każdy
z Wykonawców składa odrębnie. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych
podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia
oraz spełnienia –w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków
udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w
Oświadczeniach, o którym mowa w pkt 6 a) SIWZ. Wykonawca, który polega na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy Pzp
składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 6.
Jeżeli wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu
polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, zobowiązany
jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punkcie
6.3.2 SIWZ 7. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji
wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest
złożyć w odniesieniu do tego podmiotu dokumenty wymienione w punkcie 6.3.2 SIWZ
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
wówczas oświadczenia i dokumenty wymienione: a) w pkt 6.1.2, 6.2.1, 6.3.2 SIWZ
winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę (uczestnika oferty wspólnej), b)
w pkt 6.1.4, 6.3.1 SIWZ winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten
lub ci spośród Wykonawców, którzy zapewnią spełnienie w całości lub w części
wymaganego warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni
ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą
dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi zawierać: - Formularz
ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); - Oświadczenie z art 25a ust 1 ustawy Pzp /
podstawy wykluczenia (załącznik nr 2 do SIWZ); - Oświadczenie z art 25a ust 1
ustawy Pzp / warunki udziału (załącznik nr 2a do SIWZ); - pełnomocnictwa
(jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów
rejestrowych); -pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana
jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); -
zobowiązania podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy) -
załącznik nr 4 do SIWZ. - Harmonogram rzeczowo-finansowy zawierający wykaz cen
z rozbiciem na poszczególne branże, - Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8.1 Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł
(słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy). Wadium wnosi się
przed upływem terminu składania ofert. 8.2 Wadium może być wnoszone (w
zależności od wybory Oferenta) w jednej lub kilku następujących formach: 1)
pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r poz. 110). 8.3 Kopie ww. form wadium
powinny być załączone w ofercie i potwierdzone za zgodność z oryginałem. 8.4
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego: Warszawski Bank Spółdzielczy Oddział w Brochowie nr 05 8015 0004
1100 1111 2011 0001. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na
rachunku bankowym. 8.5 Wadium wniesione w formie niepieniężnej Wykonawca
zobowiązany jest złożyć przed terminem składania ofert w Dziale Księgowym
/pokój 33/ w siedzibie Zamawiającego. Dokument gwarancji (bankowej lub
ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję
płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8.6 Wykonawca, którego oferta
nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na
przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu
związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego odrzucony z postępowania. 8.7
Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zwraca wadium wszystkim
Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako
najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 8.12. 8.8 Wykonawcy, którego oferta
została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie
po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.9
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę
przed upływem terminu składania ofert. 8.10 Zamawiający żąda ponownego
wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46
ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego
oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w
terminie określonym przez Zamawiającego. 8.11 Jeżeli wadium wniesiono w
pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek
bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.12 Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących
po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o
którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody
na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co
spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako
najkorzystniejszej. 8.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami również
w przypadku określonym w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj., gdy Wykonawca, którego
oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres
rękojmi udzielonej przez wykonawcę |
20,00 |
Doświadczenie
personelu |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu
zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy: 1. Zamawiający wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy na warunkach
określonych we wzorze umowy. 2. Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ,
zawiera wszystkie istotne postanowienia, które zostaną uwzględnione w umowie w
sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego
wykonania umowy: 1. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta
zostanie uznana za najkorzystniejszą, złożenia zabezpieczenia należytego
wykonania umowy w kwocie stanowiącej 10% ceny brutto podanej w jego ofercie.
Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wniesienia zabezpieczenia należytego
wykonania umowy zawarte są w Rozdz. XV pkt 15 SIWZ . 2. Zamawiający lub
Wykonawca może wystąpić pisemnie z propozycją (wnioskiem) zmiany postanowień
umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) zmiany
uwarunkowań prawnych lub administracyjnych wykonywanej umowy z przyczyn
niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; b) wystąpienia sytuacji kryzysowej,
o jakiej mowa w art. 2 pkt 8b ustawy Pzp, c) wystąpienia zmian powszechnie
obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację
przedmiotu umowy, 3. Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień
Umowy uznać należy w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także
przyczyny uniemożliwiające realizację umowy w jej pierwotnej treści, które nie
powstały z winy Wykonawcy np. zmiana stawki podatku VAT 4. Każda ze Stron może
wystąpić z propozycją dokonania zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja
musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 5. Wszelkie
zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego
przez obie strony, pod rygorem nieważności. 6. Zmiany nie mogą naruszać
postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 7.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zaprojektowanie, kierowanie robotami
objętymi umową, instalację, montaż i wykonanie wszelkich niezbędnych robót
przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
8. Wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć do projektowania, instalacji, montażu i
kierowania robotami osoby wskazane w Ofercie Wykonawcy. 9. Zmiana którejkolwiek
z osób, o których mowa powyżej w ust. 8, w trakcie realizacji przedmiotu
niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga
zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w
terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy
kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w
tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz uzyskają co
najmniej taką samą liczbę punktów w kryterium doświadczenie jak osoba
zastępowana. 10. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana którejkolwiek z osób,
o których mowa w ust. 8 powyżej winna być potwierdzona pisemnie i nie wymaga
aneksu do niniejszej umowy. 11. W przypadku gdy Wykonawca, na etapie przetargu,
w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, korzystał z
zasobów podmiotów trzecich, zobowiązany jest do zapewnienia wykonania danej
części zamówienia (w zakresie której korzystał z potencjału innego podmiotu)
przez podmiot udostępniający zasoby (podwykonawca). 12. Zmiana podmiotu, o
którym mowa powyżej w ust. 11, w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej
umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania
przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od
daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy doświadczenie wskazanego
podmiotu będzie spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia. 13. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany
kierownika robót jeżeli uzna, że dotychczasowy kierownik robót nie wykonuje
swoich obowiązków wynikających z Umowy tj. w przypadku wystąpienia trzech
takich zdarzeń. 14.W przypadku zmiany kierownika robót, nowy kierownik robót
musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego a w przypadku Kierownika
Budowy również musi uzyskać co najmniej tyle samo punktów w kryterium
„doświadczenie personelu” jak dotychczasowy Kierownik Budowy. 15. Wykonawca obowiązany
jest zmienić kierownika robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie
wskazanym we wniosku Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2018-04-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
zalacznik_1_-_formularz_ofertowy_2018.doc
zalacznik_2_-_oswiadczenie_wykonawcy_-_podstawy-wykluczenia.docx
zalacznik_2a_-_oswidczenie_wykonawcy_-_warunki_u_dzialu_w_postepowaniu_mn.docx
zalacznik_3_-_oswiadczenie_grupa_kapitalowa.docx
zalacznik_4_-_zobowiazanie_do_udostepnienia_zasobow.docx
zalacznik_6_-_wykaz_robot_budowlanych.docx
zalacznik_8_-_pfu_targowisko_brochow_-_do_przetargu.pdf
zalacznik_9_oswiadczenie_wykonawcy_pkt_6.3.2..docx
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Cętkowska Magdalena
- Data udostępnienia w BIP: 2018-04-13
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-04-13 16:05:46
- Liczba odsłon: 1588
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: