Wersja archiwalna 2017-10-30 15:13:18
Brochów dnia 30.10.2017 r.
GMINA BROCHÓW
Brochów 125
05-088 Brochów
ZP.GN.271.7.2017
Udostępnienie Informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) zwanej dalej w skrócie „p.z.p.”, Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu pn. "Wyposażenie pracowni przedmiotowych w Gminie Brochów" realizowanego w ramach Projektu pn. „Kalejdoskop wiedzy w Gminie Brochów” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X „Edukacja dla rozwoju regionu” Działania 10.1 Edukacja ogólna i przedszkolna, Poddziałania 10.1.1 „Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Umowa nr RPMA.10.01.01-14-7273/16.
Najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Grodzisku Mazowieckim, Spółka z o.o. 05-825 Grodzisk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 33, którego ofertę wybrano.
Lista wykonawców, którzy złożyli oferty, z informacją o liczbie uzyskanych punktów przez poszczególne oferty:
Lp. |
Nazwa (firmy) albo imię i nazwisko Wykonawcy |
Siedziba albo miejsce zamieszkania Adres wykonawcy |
Punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium |
Miejsce w rankingu ofert |
|||
I kryterium |
II kryterium |
III kryterium |
łączna punktacja |
|
|||
1 |
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Grodzisku Mazowieckim, Spółka z o.o. |
05-825 Grodzisk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 33
|
60 |
20 |
20 |
100 |
I |
Wójt Gminy Brochów
Piotr Szymański
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
podpis kierownika jednostki
Do umieszczenia:
- na stronie internetowej Zamawiającego www.brochow.bip.org.pl
- w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego
...........................................................................................................................................................................
GMINA BROCHÓW
Brochów 125
05-088 Brochów
Brochów, 19.10.2017 r.
ZP.GN.271.7.2017
Informacja z otwarcia ofert
w przetargu na:
"Dowóz i odwóz uczniów szkół podstawowych w Gminie Brochów na zajęcia pozalekcyjne"
Zamawiający – Gmina Brochów przekazuje poniżej informacje z otwarcia ofert.
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579) Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej:
A. Otwarcie ofert
Otwarcia ofert w dniu 19.10.2017 r. o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego dokonała Komisja przetargowa powołana przez Wójta Gminy Brochów w dniu 18.10.2017 r. Decyzją Nr 403.2017
1. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zgodnie z art. 86 ust. 3 ustaw Prawo zamówień publicznych Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia w kwocie brutto w wysokości: 80 400,00 zł
2. W postępowaniu wyznaczonym terminie wpłynęła 1 oferta:
3. Dokonano otwarcia złożonych ofert
4. Po otwarciu ofert odczytano, informacje dotyczące:
a) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli ofert w terminie;
b) ceny, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności zawartych w ofertach
B. B. Zestawienie ofert
Lp |
Nazwa firmy |
Cena za 1km brutto: |
Cena za 16 080 km brutto |
Termin wykonania zamówienia |
Warunki (termin płatności) |
1 |
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Grodzisku Mazowieckim, Spółka z o.o. 05-825 Grodzisk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 33
|
4,92 zł |
79 113,60 zł |
Od dnia udzielenia zamówienia do dnia 31.08.2019 r. |
30dni |
Zamawiający niezwłocznie, co oznacza dokonanie czynności bez zbędnej zwłoki, po otwarciu ofert zamieszcza wymagane informacje na stronie internetowej.
Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi po sprawdzeniu kompletności i ważności ofert.
Zamawiający informuje, że umowa na wykonanie przedmiotu Zamówienia zostanie podpisana po uzgodnieniu telefonicznym.
Dziękuję za złożenie ofert i zapraszam do dalszej współpracy.
Wójt Gminy Brochów
Piotr Szymański
.....................................................................................................
GMINA BROCHÓW
Brochów 125
05-088 Brochów
Brochów dnia 17.10.2017 r.
ZP.GN.271.7.2017
Wszyscy oferenci zainteresowani przetargiem
Dotyczy przetargu nieograniczonego dla inwestycji pn.:
„Dowóz i odwóz uczniów szkół podstawowych w Gminie Brochów na zajęcia pozalekcyjne”
Gmina Brochów działając jako Zamawiający w postepowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Dowóz i odwóz uczniów szkół podstawowych w Gminie Brochów na zajęcia pozalekcyjne”, informuje, że wpłynęły następujące zapytania.
ODPOWIEDZI NA PYTANIA
Pytanie nr 1
„Czy Zamawiający wyrazi zgodę i doda zapis aby doświadczenie w postaci dowozu dzieci do szkół było w okresie roku kalendarzowego (np. 01.01.2015 do 31.12.2015) lub co najmniej 1 roku szkolnego
Odpowiedz Zamawiającego
- Zamawiający wyraża zgodę.
Wójt Gminy Brochów
Piotr Szymański
Nazwa projektu lub programu
Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu pt. „Kalejdoskop wiedzy w Gminie Brochów” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X „Edukacja dla rozwoju regionu” Działania 10.1 Edukacja ogólna i przedszkolna, Poddziałania 10.1.1 „Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Umowa nr RPMA.10.01.01-14-7273/16.
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.brochow.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.brochow.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.brochow.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna, ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ
Adres:
Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dowóz i odwóz uczniów szkół podstawowych w Gminie Brochów na zajęcia pozalekcyjne”
Numer referencyjny: ZP.GN.271.7.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Zamówienie obejmuje: a) dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły podstawowej na terenie Gminy Brochów powiat sochaczewski, w której odbywać się będą zajęcia tj. Szkoła Podstawowa w Brochowie, Szkoła Podstawowa w Śladowie, Szkoła Podstawowa w Lasocinie – DOTYCZY WEEKENDÓW I PÓŁKOLONII, W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W CIĄGU TYGODNIA; odwóz uczniów ze szkoły podstawowej na terenie Gminy Brochów powiat sochaczewski, w której odbywać się będą zajęcia tj. Szkoła Podstawowa w Brochowie, Szkoła Podstawowa w Śladowie, Szkoła Podstawowa w Lasocinie – DOTYCZY WEEKENDÓW, PÓŁKOLONII, ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W CIĄGU TYGODNIA; 3.2. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi zgodnie z harmonogramem i wykazem tras ustalonym z Zamawiającym po podpisaniu umowy; 3.3. Uczniowie objęci dowozem zamieszkują następujące miejscowości: Andrzejów, Bieliny, Brochocin, Brochów, Famułki Brochowskie, Gorzewnica, Górki, Hilarów, Janów, Brochów-Kolonia, Konary, Kromnów, Lasocin, Łasice, Malanowo, Miszory, Nowa Wieś-Śladów, Olszowiec, Piaski Duchowne, Plecewice, Przęsławice, Sianno, Śladów, Tułowice, Wilcze Śladowskie, Wilcze Tułowskie, Wólka Smolana 3.4. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający podział uczniów na grupy, terminy i godziny dowozu i odwozu uczniów poszczególnych placówek Zamawiający przekaże wykonawcy przy podpisaniu umowy. 3.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ustalonego harmonogramu dowozów/ odwozów oraz rozszerzenia lub zmniejszenia tras, wynikającego ze zmian, których nie był wstanie przewiedzieć na etapie podpisania umowy; 3.6. Łączna maksymalna ilość przejechanych kilometrów na wszystkich trasach, wszystkimi środkami transportu w okresie obowiązywania umowy wynosi 16 080km. 3.7. Zamawiający dokonuje zapłaty za rzeczywistą liczbę przejechanych kilometrów; 3.8 W ramach usługi rozliczana będzie liczba km obejmująca trasę dowozu od miejsca zamieszkania pierwszego dziecka do miejsca docelowego (szkoła) oraz w ramach odwozu trasa od szkoły do miejsca zamieszkania ostatniego dziecka. Rozliczeniu nie podlegają dojazdy do miejsca rozpoczęcia świadczenia usługi oraz powroty do siedziby wykonawcy. Powyższe wykonawca uwzględni przy składaniu oferty. 3.9 Wykonawca przed podpisaniem umowy na podstawie harmonogramu dowozów/odwozów oraz informacji o miejscowościach, które zamieszkują uczestnicy projektu opracuje trasy dowozu/odwozu z podaniem ich długości w [km] oraz przekaże informacje o trasach i ich długości Zamawiającemu. Trasa powinna przebiegać możliwie najkrótszą drogą. Wykonawca dokona każdorazowo aktualizacji tras w przypadku zmiany uczestników projektu, o czym będzie informowany przez Zamawiającego. Wykonawca w uzgodnieniu z zamawiającym ustali rozkład jazdy zawierający orientacyjne godziny przyjazdów/odjazdów oraz punkty zbiorcze. 3.10. W sytuacji, kiedy danego dnia nie ma konieczności jazdy do danej miejscowości na trasie Wykonawca powinien tak dobrać trasę, aby można było najszybszą drogą dojechać do pozostałych miejscowości. 3.11. Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów pojazdami sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów. Zamawiający ma prawo w każdym czasie nie wyrazić zgody na świadczenie usług przez Wykonawcę, jeżeli stan pojazdu lub stan kierowcy budzą uzasadnione wątpliwości. 3.12. Wymagania dotyczące pojazdów i kierowców : a) Wykonawca zapewni co najmniej 2 pojazdy, z których każdy powinien posiadać co najmniej 25 miejsc siedzących dla pasażerów. b) Usługa będzie świadczona przy użyciu w pełni sprawnych pojazdów samochodowych, dopuszczonych do ruchu wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2005r., zapewniających transport z miejscami siedzącymi dla dzieci oraz opiekuna. Pojazdy powinny posiadać dowód rejestracyjny z ważnym badaniem technicznym, opłaconą polisę ubezpieczenia OC oraz NNW od następstw nieszczęśliwych wypadków dla kierowcy i wszystkich pasażerów. Pojazdy przewożące dzieci powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Do realizacji w/w przewozów Wykonawca powinien przekazać takie środki transportu, aby w czasie jazdy zapewnić wszystkim uczniom i opiekunowi miejsca siedzące zgodnie z obowiązującymi przepisami. c) Wykonawca zapewni 2 kierowców posiadających odpowiednie uprawnienia i doświadczenie do kierowania pojazdami. 3.13. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia: a) bezpieczeństwa, punktualności i bezawaryjności w ramach przedmiotu zamówienia, b) opieki dla wszystkich przewożonych uczniów w postaci osoby pełnoletniej, niekaranej, posiadającej świadectwo ukończenia kursu pierwszej pomocy. Opiekunem nie może być kierowca pojazdu. Obowiązkiem opiekuna będzie: zapewnienie bezpieczeństwa oraz służenie pomocą dzieciom w czasie przejazdu pojazdem, pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu i przekazanie ich osobom wyznaczonym przez dyrektora szkoły do której dowożone są dzieci, opieka oraz zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w drodze z pojazdu do budynku szkoły oraz w drodze z budynku szkoły do pojazdu. Wykonawca odpowiada za opiekę oraz bezpieczeństwo dzieci w drodze z pojazdu do budynku szkoły oraz w drodze z budynku szkoły do pojazdu. b) w przypadku awarii środka transportu, zapewnienie zastępczego środka transportu o nie gorszym standardzie z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawnych oraz kryteriów określonych w niniejszym SIWZ (czas podstawienia pojazdu) przez Zamawiającego. 3.14. W przypadku gdy podstawiony pojazd lub kierowca lub opiekun nie będą spełniać któryś z wymagań określonych w pkt 3.10-3.13 SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany do powstrzymania się ze świadczeniem usługi i niezwłocznego zapewnienia spełniającego te wymagania zastępczego środka transportu, kierowcy lub opiekuna. W przypadku gdy Wykonawca nie zapewni ich w ciągu 1 h od wezwania, Zamawiający może powierzyć wykonywanie umowy w danym przypadku podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3.15. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być wykonywana zgodnie z obowiązującym prawem krajowym, Wykonawca powinien posiadać wszystkie wymagane prawem ubezpieczenia i uprawnienia oraz zagwarantować bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania przewozu osób oraz higieniczne warunki przewozu dzieci i opiekuna. Wykonawca powinien zapewnić komfortowe warunki przewozu, a w okresie zimowym temperaturę w pojeździe co najmniej 15 o C. 3.16. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody Zamawiającego, w tym przewożonych uczniów, zatrudnionego opiekuna lub osób trzecich powstałe w związku z realizacją zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 3.17. Pojazdy wykorzystywane przez Wykonawcę muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW dla kierowcy i pasażerów oraz aktualny przegląd techniczny. Zamawiający ma prawo na każdym etapie wykonywania umowy zweryfikować ww. okoliczności. W przypadku wystąpienia braku ubezpieczenia pojazdu w tym zakresie lub jego aktualnego przeglądu technicznego w trakcie realizacji Umowy, Wykonawca jest zobowiązany do powstrzymania się ze świadczeniem usługi za pomocą danego pojazdu i niezwłocznego ich uzyskania, lub podstawienia innego zastępczego pojazdu, spełniającego powyższe wymagania. W przypadku gdy Wykonawca nie zapewni pojazdu zastępczego spełniającego wymagania w powyższym zakresie w ciągu 1 h od wezwania, Zamawiający może powierzyć wykonywanie umowy w danym przypadku podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy. Braki te mogą ponadto stanowić podstawę do odstąpienia od Umowy. 3.17 Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienie wyposażenia pojazdu w środki łączności (np. telefon komórkowy). 3.18 Wykonawca winien współpracować z zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień dodatkowych polegających na powtórzeniu tych samych czynności tj. obejmujących dowóz z miejsca zamieszkania uczniów do szkoły podstawowej z terenu Gminy Brochów, w której odbywać się będą zajęcia tj. Szkoła Podstawowa w Brochowie, Szkoła Podstawowa w Śladowie, Szkoła Podstawowa w Lasocinie oraz odwóz uczniów ze szkoły podstawowej z terenu Gminy Brochów, w której odbywać się będą zajęcia tj. Szkoła Podstawowa w Brochowie, Szkoła Podstawowa w Śladowie, Szkoła Podstawowa w Lasocinie w wymiarze maksymalnie 4000 kilometrów świadczenia usług.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-08-31
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje ważną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1907). Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonawca posiada doświadczenie. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę dowozu dzieci do szkół przez okres co najmniej 1 roku szkolnego, o wartości rocznej nie mniejszej niż 20 000,00 zł. b) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca dysponuje co najmniej 2 środkami transportu do przewozu osób, wyprodukowanymi nie dawniej niż w 2005, z liczbą miejsc siedzących nie mniejszą niż 25. c) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym. Wykonawca dysponuje co najmniej: dwoma osobami posiadającymi ważne uprawnienia do kierowania pojazdami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) Dokumenty potwierdzające posiadanie kompetencji i uprawnień tj. licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1907). b) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania. (Wykaz usług stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). c) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - (Wykaz pojazdów stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). d) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Wykaz osób stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt 8.1.6 SIWZ (wzór zobowiązania – stanowi załącznik nr 9 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena jednostkowa brutto za [1km] | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe Kierowców wyznaczonych do realizacji zamówienia | 20,00 |
Czas podstawienia taboru zastępczego na wypadek awarii (czas ten nie może być krótszy niż 10 min i d | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16. UMOWA 16.1. Wzór umowy stanowi załącznik do SIWZ. 16.2. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: o zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, o zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, o wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. a) zostały spełnione łącznie następujące warunki: o konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. b) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy c) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 16.3. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: a) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu b) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: o zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści o zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie o zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy o polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż określonych w umowie lub Ustawie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-19, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Cętkowska Magdalena
- Data udostępnienia w BIP: 2017-10-30
- Informacja zaktualizowana przez: Cętkowska Magdalena
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-10-30 15:13:18
- Liczba odsłon: 2216
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: