Wersja archiwalna 2013-07-02 10:47:28
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Brochów: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDOWLANEJ I WYKONAWCZEJ BUDYNKU URZĘDU GMINY BROCHÓW
Numer ogłoszenia: 254674 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brochów , Brochów 125, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 22 7257051, faks 22 7257051.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDOWLANEJ I WYKONAWCZEJ BUDYNKU URZĘDU GMINY BROCHÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej wraz z częścią kosztorysową i specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych budynku administracyjnego Urzędu Gminy Brochów z uzyskaniem uzgodnień do projektu i decyzji - pozwolenie na budowę. Dokumentacja projektowa winna być opracowana w oparciu o przedstawioną przez zamawiającego koncepcję architektoniczną budynku biurowego Urzędu Gminy Brochów. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia opisane są w załączniku Nr 7 do siwz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.24.80.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2000PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 załącznik nr 1
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie, wykonał min. 2 zamówienia, których przedmiotem było wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej (w tym projekt wykonawczy) o wartości łącznej nie mniejszej niż 80.000 zł brutto porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Powyższe wykonawca powinien udokumentować załączając dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, ze wskazaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 załącznik nr 1
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje projektantami legitymującymi się uprawnieniami w następujących branżach : architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji oraz urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, gazowej - Drogowej
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1 załącznik nr 1
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik. Do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Dowód wniesienia wadium. Harmonogram rzeczowo - finansowy. Informacja o podwykonawcach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony umowy zastrzegają sobie prawo do zmiany postanowień umowy w przypadkach : Zmian w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów. Zajścia okoliczności , na które strony nie miały wpływu, a dotyczące zaniechania działania osób trzecich, organów w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń stron umowy w sposób określony pierwotnie w niniejszej umowie po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brochow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Urzad Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
a.1_zagospodarowanie_07_2013.png
a.2_zagospodarowanie_zieleni_07_2013.jpg
a.5_rzut_parteru_-_aranzacja_07_2013.jpg
a.6_sala_-_warianty_07_2013.jpg
a.8_rzut_1_pietra_-_aranzacja_07_2013.jpg
a.13_elewacja_wsch-w1_07_2013.pdf
a.14_elewacja_pld-w1_07_2013.pdf
a.15_elewacja_zach-w1_07_2013.pdf
a.16_elewacja_pn-w1_07_2013.pdf
a.17_aksonometria_pld-wsch-w1_07_2013.pdf
a.18_aksonometria_pld-zach-w1_07_2013.pdf
a.19_aksonometria_pn-zach-w1_07_2013.pdf
a.20_aksonometria_pn-wsch-w1_07_2013.pdf
a.21_elewacja_wsch-w2_07_2013.pdf
a.22_elewacja_pld-w2_07_2013.pdf
a.23_elewacja_zach-w2_07_2013.pdf
a.24_elewacja_pn-w2_07_2013.pdf
a.25_aksonometria_pld-wsch-w2_07_2013.pdf
a.26_aksonometria_pld-zach-w2_07_2013.pdf
a.27_aksonometria_pn-zach-w2_07_2013.pdf
a.28_aksonometria_pn-wsch-w2_07_2013.pdf
zestawienie_powierzcni_07_2013.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Tarczyk
- Data udostępnienia w BIP: 2013-07-02
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Tarczyk
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-07-02 10:47:28
- Liczba odsłon: 1132
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: