Wersja archiwalna 2011-12-06 13:24:35

 

Brochów, dnia 06.12.2011r.

Gmina Brochów

Brochów 125

05-088 Brochów

                                                                                              Wszyscy oferenci

                                                                                                zainteresowani  przetargiem   

 

Dotyczy: przetargu na Remont drogi gminnej w Śladowie i remont drogi w Konarach Łęg

                         

                                                                                                

Gmina Brochów w odpowiedzi na zapytanie oferenta o treści:

1.      W związku z okresem planowanego wykonania przedmiotu zamówienia, w którym  istnieje wysokie prawdopodobieństwo wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót, mając na uwadze zapisy § 13 projektu umowy zwracamy się z prośbą o wprowadzenie do projektu umowy możliwości częściowego fakturowania za roboty wykonane do momentu ich wstrzymania ze względów niezależnych od Wykonawcy.

2.      Czy przed wykonaniem warstwy z gruzu betonowego oraz destruktu Zamawiający wymaga korytowania bądź profilowania istniejącej nawierzchni? Jeśli tak to prosimy o dodanie stosownej pozycji do przedmiaru robót.

3.      Czy Zamawiający przewiduje rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płyt betonowych na drodze w Śladowie? Jeśli tak to prosimy o dodanie stosownej pozycji dotyczącej rozbiórki i transportu płyt do przedmiaru robót.

4.      Czy powierzchnia pasa drogowego przewidziana do utwardzenia znajduje się w granicach działek drogowych będących we władaniu Gminy? Jeśli nie to czy Gmina posiada zgodę właścicieli działek na wykonanie robót?

5.      Czy zamawiający wymaga po wykonaniu utwardzenia nawierzchni dróg uzupełnienia poboczy gruntowych? Jeśli tak to prosimy o dodanie stosownej pozycji do przedmiaru robót.

6.      Na fragmencie drogi w Konarach Łęg lub na okolicznych prywatnych działkach istnieje nowo wykonany nasyp. Czy nasyp ten jest częścią odcinka przewidzianego do utwardzenia?

7.      Załączone do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne dotyczą min. wykonania podbudowy z kruszywa łamanego. Informujemy, że stawianym w nich wymaganiom nie będzie odpowiadał zarówno gruz betonowy jak i destrukt. Prosimy o zmianę SST w tym zakresie.

8.      Czy odcinki dróg przewidziane do utwardzenia mogą być wyłączone z ruchu na cza prowadzenia robót?

Odpowiada następująco:

Ad.1   Gmina nie przewiduje możliwości  częściowego fakturowania  w przypadku wstrzymania

           robót ze względów niezależnych od Wykonawcy. Należność Wykonawcy  uregulowana 

            zostanie  po zakończeniu całego zakresu  prac.

Ad.2   Zamawiajacy nie wymaga od wykonawcy korytowania ani  profilowania  nawierzchni.

Ad.3   Zakres zadania  nie obejmuje rozbiórki  nawierzchni z płyt betonowych.

Ad.4   Powierzchnia pasa drogowego  przewidziana do utwardzenia   znajduje się  na terenie

           będącym we władaniu gminy.

Ad.5   Zakres zamówienia  nie przewiduje wykonania poboczy.

Ad.6   Nasyp na drodze w Konarach  Łęg    nie jest  częścią przewidzianego do  utwardzenia 

           odcinka .

Ad.7  Do  SIWZ załączamy  Szczegółowe Specyfikacje Techniczne  dotyczące  gruzu

           betonowego  i destruktu.

Ad.8   Odcinki dróg przewidzianych  do utwardzenia  nie będą wyłączone  z ruchu na czas

          prowadzenia robót. Są  to drogi o bardzo małym natężeniu ruchu.

Zamawiający zauważył  błąd  w  załączniku do SIWZ   Druk 1     O F E R T A   

       jest  „należny podatek VAT 22%”, a powinno  być  należny podatek VAT 23%”

W związku z powyższym prosi się wszystkich wykonawców  składających ofertę w przetargu, aby  przy wyliczeniu należnego podatku  VAT zastosowali stawkę  23%.

Zamawiający  wprowadza zmianę  w druku Nr 1 oferty  w zakresie  stawki podatku VAT na 23%

 

siwz__droga__sladow_i_konary.doc

st_naw.z_destruktu_bitumicznego.docx

st_podbudowa_z_gruzu_betonowego.docx

                                                                                                          Andrzej Fijołek

                                                                                                          Wójt  Gminy Brochów

------------------------------------------------------------------------------

 

Brochów: REMONT DROGI GMINNEJ W ŚLADOWIE I REMONT DROGI W KONARACH ŁĘG
Numer ogłoszenia: 392350 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brochów , Brochów 125, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 022 7257051, faks 022 7257051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brochow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DROGI GMINNEJ W ŚLADOWIE I REMONT DROGI W KONARACH ŁĘG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Remont drogi gminnej nr 380104W długości 600 mb (300m +300m ) w Śladowie polegający na wykonaniu warstwy z gruzu betonowego zagęszczanego mechanicznie grubości 20 cm na odcinku 300 mb i szerokości 4m i wykonaniu warstwy z destruktu (kory asfaltowej) o grubości 15 cm na odcinku drogi o długości 300 m szerokości 4 m. oraz Remont drogi w Konarach Łęg długości 500 m (300m+200m), polegający na wykonaniu warstwy z gruzu betonowego zagęszczanego mechanicznie grubości 20 cm na odcinku 300 mb i szerokości 3,5 m i wykonaniu warstwy z destruktu (kory asfaltowej) o grubości 15 cm na odcinku drogi o długości 200 m szerokości 3,5 m..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 30% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiajacy nie dokonuje opisu tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do wykazania , że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie inwestycje polegające na budowie lub przebudowie dróg swoim zakresem obejmujące w szczególności wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiajacy nie dokonuje opisu tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiajacy nie dokonuje opisu tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiajacy nie dokonuje opisu tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik Do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, parafowany przez wykonawcę wzór umowy, kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony umowy zastrzegają sobie prawo do zmiany postanowień umowy w przypadkach : 1. Zmian w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów. 2. Zajścia okoliczności, na które strony nie miały wpływu a, dotyczące zaniechaniem działania a) osób trzecich b) organów w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń stron umowy w sposób określony pierwotnie w niniejszej umowie 3. W przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających , ze względów technologicznych prowadzenie robót, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań , aby roboty mogły zostać zrealizowane zgodnie z terminem określonym w § 5 niniejszej umowy - strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji , z zastrzeżeniem, że okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres trwania warunków pogodowych powodujących brak możliwości prowadzenia prac. 4. Wprowadzenie w umowie zmian, o których mowa w pkt 1, 2 i 3 wymaga zgody obydwu stron wyrażonej w postaci aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brochow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Urzad Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów pokój Nr 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

siwz__droga__sladow_i_konary.doc

przedmiar_robot_konary_leg.pdf

przedmiar_robot_sladow.pdf

szczegolowe__specyfikacje__techniczne_-_droga_sladow_i_konary.doc

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4289137]

przewiń do góry