Wersja archiwalna 2020-06-04 15:49:17
Ogłoszenie
nr 542007-N-2020 z dnia 2020-05-20 r.
Gmina
Brochów: Modernizacja zaplecza sanitarno - szatniowego realizowana w ramach
zadania pn. Przebudowa kompleksu boisk piłkarskich oraz remont zaplecza
sanitarnego zlokalizowanego w miejscowości Brochow i Janów
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa
projektu lub programu
Modernizacja zaplecza sanitarno - szatniowego
realizowana w ramach zadania pn. Przebudowa kompleksu boisk piłkarskich oraz
remont zaplecza sanitarnego zlokalizowanego w miejscowości Brochow i Janów
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy
podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub
więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż
30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich
jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie
oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do
kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest
przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej
Nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I.
1) NAZWA I ADRES: Gmina
Brochów, krajowy numer identyfikacyjny 54966000000000, ul. Brochów 125 ,
05-088 Brochów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 257 051, e-mail
gmina@brochow.ug.gov.pl, faks 227 257 051.
Adres strony internetowej (URL):
www.brochow.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej
pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim
zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy
zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Tak
www.brochow.bip.org.pl
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Tak
www.brochow.bip.org.pl
Dostęp
do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać
pod adresem
Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny
sposób:
Forma pisemna. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego,
zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ
Adres:
Urząd Gminy Brochów,
Brochów 125, 05-088 Brochów
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja zaplecza sanitarno
- szatniowego realizowana w ramach zadania pn. Przebudowa kompleksu boisk
piłkarskich oraz remont zaplecza sanitarnego zlokalizowanego w miejscowości
Brochow i Janów
Numer referencyjny: ZP.271.3.2020
Przed
wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości
składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać
w odniesieniu do:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis
przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w
przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest
modernizacja zaplecza sanitarno – szatniowego znajdującego się na działce nr
310/4 w miejscowości Brochów Powierzchnia użytkowa budynku - 72,63 m²
Powierzchnia zabudowy - 98,11 m² Kubatura budynku - 323,76 m³ Szczegółowy zakres
przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz
wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa przedmiar
robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych oraz
uproszczone rysunki.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45400000-1 |
II.6)
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w
przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego
systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i
7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu,
wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-09-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym
zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub
ekonomiczna
Określenie warunków: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że: - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną nie niższą niż 150 000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy
złotych). - w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez
dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty mogą być dołączone do oferty
w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że : a) posiada
niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na
budowie, przebudowie lub remoncie obiektu kubaturowego o wartości nie mniejszej
niż 150 000,00 zł brutto łącznie. Do wskazanych robót wykonawca zobowiązany jest
przedstawić dokumenty potwierdzające, czy roboty te zostały wykonane w sposób
należyty oraz wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone. - w przypadku ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty
mogą być dołączone do oferty w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie). b)
dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia: -
przynajmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z
obowiązującym prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub
więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty mogą być dołączone do oferty w imieniu
wszystkich konsorcjantów (wspólnie). Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane
odpowiadające ww. uprawnieniom , które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie ,
określone w art. 12 ust.1 ustawy-Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby,
których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych
w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22
grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016r. poz.65) oraz w rozumieniu
art.20a ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych
architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2014r. poz.1946) Wszystkie
osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem
polskim, w przeciwnym wypadku wykonawca udostępnia wystarczającą ilość tłumaczy,
wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej w
specjalności występujących przy realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od
wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji
zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych
osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art.
24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1
ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 -odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólną.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1)
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu dotyczących: a) sytuacji ekonomicznej i finansowej: dokument
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną określoną przez zamawiającego b) zdolności technicznej lub
zawodowej: aa) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie , w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. (formularz wykazu stanowi załącznik nr
4 do SIWZ). Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę
dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do
właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były
wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o
dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. bb) wykaz osób, skierowanych
przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wyksztalcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywania
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (
zał. nr 5) 9. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie zobowiązany
przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt. 8 ppkt
1) 10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
publicznego, w tym wspólników spółki cywilnej, w odpowiedzi na wezwanie, o
którym mowa w pkt. 8, będą zobowiązani, pod rygorem wykluczenia z postępowania,
złożyć następujące dokumenty: 1) dokumenty wymienione w pkt. 8 ppkt 1)
potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu każdego z
Wykonawców; 2) dokumenty wymienione w pkt 8 ppkt 2) potwierdzające spełnianie
razem przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, przy czym w dokumencie o
którym mowa w lit. b) ppkt aa) należy wskazać, który z Wykonawców zrealizował
wykazane roboty budowlane ; 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa w pkt 8 ppkt 1) i 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w
kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające
odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości.
12. Dokumenty, o których mowa w pkt 11 powinny być wystawione nie wcześniej niż
3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 11, zastępuje je się
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby
albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym
ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce
zamieszkania tej osoby.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Dowód wniesienia wadium b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik c) Kosztorys ofertowy sporządzony, metodą uproszczoną. Kosztorys niniejszy będzie pełnił rolę pomocniczą, informacyjną, a ma na celu rozliczenie ewentualnych robót zamiennych oraz zbadanie przez zamawiającego czy zastosowane do wyceny materiały spełniają wymogi co do ich jakości postawione w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2)
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia
wadium w wysokości 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych, zero
groszy), 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2)
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w
formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w
WBS Oddział w Brochowie nr 05 8015 0004 1100 1111 2011 0001 4. W przypadku
wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna ona być sporządzona
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także zawierać co najmniej
następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta
gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej
udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie
wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) kwotę gwarancji; 4)
termin ważności gwarancji; 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i
bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: a) w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po
jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym
mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie
omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy, co spowodowało brak
możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub
b) Wykonawca, którego oferta została wybrana: aa) odmówił podpisania umowy w
sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub bb) nie
wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub cc) zawarcie
umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
po stronie Wykonawcy. 5. Wymagania, co do treści gwarancji określone w ust. 4
stosuje się odpowiednio do poręczeń, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2) i 5). 6. W
przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż w pieniądzu, jest
zobowiązany załączyć do oferty oryginał gwarancji lub poręczenia stanowiącego
wadium. Dokument gwarancji lub poręczenia składany w charakterze wadium nie
powinien być w sposób trwały zespolony z ofertą. 7. Wadium musi obejmować cały
okres związania ofertą. 8. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed
upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w formie pieniądza
za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko
wówczas, gdy bank prowadzący rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzi, że
otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium
nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, w
szczególności w innej wysokości niż określona w pkt. 1 lub w innej formie lub
formach niż określone w pkt. 2, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. 10. Wadium
wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 15. 12.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający
zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego
wniesienia żądano. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek
Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono
wadium na podstawie pkt. 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w
terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz
z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26
ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń
lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1
ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub
nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3)
ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę
jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,
jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w
sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł
wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w
sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy.
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do
ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty
wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba
wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby
uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników
umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje
ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na
której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu
zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych
katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji
elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której
aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości
będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia
co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w
trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest
przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego,
rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji
elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem,
dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na
temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać
wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę
etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat
dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub
informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości
nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział
dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu
ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie
kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne
dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w
sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy
wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie
zmiany, uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu
stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Każdy sporządzony aneks
dla swej ważności wymaga podpisu obu Stron niniejszej umowy. 2. Wypowiedzenie,
odstąpienie oraz rozwiązanie umowy za porozumieniem stron wymagają formy
pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w
przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Prawa zamówień publicznych
oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: a)
wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, a także w przypadku
wystąpienia robót zamiennych i/lub zaniechanych, i/lub dodatkowych; b) terminu
wykonania przedmiotu umowy w przypadku zlecenia wykonania robót, o których mowa
w § 5 ust. 6 , 7 lub 8 umowy, c) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku
zmiany umowy dokonanej zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp, d) terminu wykonania
przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia przeszkody o obiektywnym charakterze
(zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc
mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej) i inne zdarzenia,
których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron umowy, takie jak: nadzwyczajne
zjawiska przyrody (m.in. trzęsienia ziemi, huragany) zdarzenia wywołane przez
człowieka, (np. działania wojenne, gwałtowne rozruchy oraz akty władzy
publicznej), którym należy się podporządkować, a także inne niemożliwe do
przewidzenia przyczyny techniczne, e) wystąpienie niekorzystnych warunków
atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót. f) treści § 7 ust. 2 umowy
dotyczących wpisania lub zmiany podwykonawstwa w przypadkach gdy Wykonawca
dokona prawidłowego zgłoszenia lub zmiany podwykonawców w zakresie zgodnym ze
SIWZ i umową. 4. Zaistnienie przesłanek, o którym mowa w ust. 3 lit. d, e wymaga
pisemnego potwierdzenia przez Inspektora Nadzoru stosownym wpisem do dziennika
budowy, przy czym przesunięcie terminu zakończenia robót nastąpi o tyle dni,
przez ile trwała przyczyna niezależna od Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o
charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące
ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin
składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-04, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane
oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK
I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
- Data udostępnienia w BIP: 2020-06-04
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-06-04 15:49:17
- Liczba odsłon: 1010
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: