Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Brochów
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Podinspektor ds. gospodarki odpadami
I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów
II. Określenie stanowiska urzędniczego: podinspektor ds. gospodarki odpadami
III. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
1. Wymagania niezbędne :
1) wykształcenie wyższe I lub II stopnia na kierunku ochrona środowiska, administracja
2) jest obywatelem polskim,
3) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
4) posiada doświadczenie na takim samym lub pokrewnym stanowisku pracy lub co najmniej roczny staż w jednostce administracji publicznej,
5) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) posiada nieposzlakowaną opinię,
2. Wymagania dodatkowe:
1) potrafi pracować w systemie informatycznym DOC.pl
2) znajomość przepisów ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku na terenie gminy, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o samorządzie gminnym
3) biegła znajomość obsługi komputera w tym pakietu biurowego Open Office
4) wysoka komunikatywność, kultura osobista
5) umiejętność pracy w zespole, odporność na stres
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. sposób zatrudnienia i wymiaru czasu – zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy,
2. wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 sierpnia 2017 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz. U. z 2018 poz. 936 )
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych - w czerwcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje między innymi:
1) Realizacja postanowień ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i ustawy o odpadach, a w szczególności:
a) Zbieranie, weryfikacja i wprowadzanie do systemu Deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
b) Przygotowywanie tytułów wykonawczych
c) Kontrola przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i o odpadach,
d) Prowadzenie ewidencji deklaracji od mieszkańców gminy Brochów
e) Prowadzenie Rejestru Działalności Regulowanej
f) Realizacja uchwały – regulaminu utrzymania porządku i czystości w gminie
2) Przygotowywanie projektów umów, powierzeń na odbiór odpadów z terenów i obiektów gminnych oraz nadzór nad ich realizacją
3) Opracowywanie sprawozdań z zakresu wykonywanych zadań
4) Prowadzenie postepowań egzekucyjnych w administracji
5) Księgowanie wpłat za gospodarowanie odpadami
6) Bieżąca obsługa interesanta
7) Prowadzenie postępowań i przygotowanie umów dotyczących odławiania i transportu do schroniska bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Brochów;
8) Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i osobistych związanych z koniecznością odłowienia bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Brochów;
9) Prowadzenie postępowań i przygotowanie umów dotyczących zapewnienia opieki i utrzymania w schronisku bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu Gminy Brochów;
10) Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i osobistych związanych z koniecznością zapewnienia opieki i utrzymania w schronisku bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu Gminy Brochów;
11) Przygotowywanie i wysyłanie do zaopiniowania projektów uchwał w sprawie przyjęcia, zmiany programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Brochów;
12) Wykonywanie innych obowiązków zleconych przez przełożonych
VI. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny podpisany przez kandydata
2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej podpisany przez kandydata.
3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie
4. kserokopie świadectw pracy ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem )
5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie , kwalifikacje zawodowe, praktykę, staż ( potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem )
6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne
8. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach ( poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata )
9. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 922) w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze.
VII. Informacje dodatkowe
W przypadku wyłonienia kandydata na ww. stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem umowy o pracę powinien dostarczyć na własny koszt oryginalny dokument o nie figurowaniu w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny , CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ) powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zmianą w Dz. U. z 2017r. poz. 60)”.
VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów lub doręczone listownie w terminie do dnia 16 lipca 2019 r. do godz:11:00 w zaklejonych kopertach z dopiskiem : „Nabór na stanowisko podinspektor ds. gospodarki odpadami” . Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
I. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Brochów.
Kandydaci o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie.
II. Wójt Gminy Brochów jest upoważniony do unieważnienia przeprowadzonego naboru na stanowisko urzędnicze na każdym etapie postępowania.
Wójt Gminy
Piotr Szymański
Brochów, 04.07.2019r.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Łukasz Kopka
- Data udostępnienia w BIP: 2019-07-04 14:19:39
- Informacja zaktualizowana przez: Łukasz Kopka
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-08-06 15:36:43
- Liczba odsłon: 2459
- Historia dokumentu: