Wersja archiwalna 2017-01-24 15:03:43

                                                                                                                     Brochów, dnia   24 stycznia  2017r.

ZP.271. 6.2016

 

Wszyscy Wykonawcy zainteresowani przetargiem

 

 

Informuję, że w siwz do przetargu wprowadzono następujące  zmiany :

 

1.      W rozdziale V siwz  str 4  wiersz 37 – 42  wprowadza się zmianę  dotyczącą  odległości   usytuowania bazy  magazynowo-transportowej  od granic gminy. 

             Prawidłowa treść  otrzymuje brzmienie:

         Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest   

            zobowiązany posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną w odległości nie  

            większej 60 km od granicy Gminy Brochów oraz spełniać pozostałe wymogi określone   

            w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. sprawie  

            szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli  

            nieruchomości (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r. poz. 122);

2.      W związku z wprowadzeniem  zmiany  do siwz    przedłuża się termin  składania i otwarcia ofert.

a)      Termin składania ofert upływa w dniu  9 lutego  2017r. o godz.  11:00

b)      Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu  9 lutego  o godz. 11:15

 

Powyższe zmiany treści  ogłoszenia  przekazano  Urzędowi  Publikacji Unii  Europejskiej.

 

 

 

  W związku z powyższym  zamieszczamy siwz po naniesieniu zmian.

 

                                               

                                                                                                Wójt Gminy  Brochów

                                                                                                Piotr Szymański

 siwz__odpady_2017.docx







-------------------------------------------------------------------------------------------------

2017-ojs013-020045-pl.pdf_ogloszxenie_o_zmianie_ogloszenia.pdf

----------------------------------------------------------------------


                                                                                                 Brochów, dnia   17 stycznia  2017r.

ZP.271. 6.2016

 

                                                                                       

  Wszyscy Wykonawcy zainteresowani przetargiem

 

 

Informuję, że w siwz do przetargu wprowadzono następujące poprawki:

 

1.      W rozdziale XI siwz pkt 6 wprowadza się poprawkę dot. godziny otwarcia złożonych ofert.

             Prawidłowa treść  otrzymuje brzmienie: „Otwarcie   złożonych ofert nastąpi  w dniu  6 lutego 

              2017 roku o godz. 11:15”.

2.      W rozdziale XIII pkt 8,  w tabeli wiersz 3  kolumna 4  poprawka dotyczy  maksymalnej  ilości 

Punktów za kryterium częstotliwość odbioru odpadów  wielkogabarytowych i elektroodpadów  rocznie.

Prawidłowa treść (maksymalna ilość  punktów w tym  kryterium) otrzymuje brzmienie: „20    punktów”.

3.      W rozdziale XIII pkt  11  prawidłowa treść otrzymuje brzmienie:  „Łącznie oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.”

 

  W związku z powyższym  zamieszczamy siwz po naniesieniu zmian.

 

                                               

                                                                                                Wójt Gminy  Brochów

                                                                                                Piotr Szymański

 

siwz__odpady2017.docx

instrukcja_wypelniania_druku_jedz.pdf




------------********************************************************------------
opis_przedmiotu_zamowienia.doc

zalacznik__druk_jedz.docx

zalaczniki_do_przetargu_odpady_2017.docx

umowa__odpady_2017.doc

siwz__odpady_2017.docx



Polska-Brochów: Usługi związane z odpadami

2016/S 253-466013

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Brochów
Brochów 125
Brochów
05-088
Polska
Osoba do kontaktów: Magdalena Cetkowska, Filip Kopka, Maria Rojek
Tel.: +48 227257003
E-mail: m.cetkowska@brochow.pl
Faks: +48 227257046/13
Kod NUTS: PL12A

Adresy internetowe:

Główny adres: www.brochow.bip.org.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.brochow.bip.org.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Agencja/urząd regionalny lub lokalny
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Wykonanie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy gminy Brochów.

Numer referencyjny: ZP.271.6.2016
II.1.2)Główny kod CPV
90500000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu gminy Brochów gromadzonych przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL12A
II.2.4)Opis zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu gminy Brochów gromadzonych przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13.9.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2016 r. poz. 250 ze zm.), zapisami Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2022, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 209/16 z dnia 19.12.2016 r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2022 wraz z załącznikami oraz uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 210/16 z dnia 19.12.2016 roku w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2022, a także przepisami prawa miejscowego.

2. Określa się, że od właściciela nieruchomości będzie odbierana każda zebrana ilość odpadów zmieszanych komunalnych i odpadów zbieranych w sposób selektywny (papier, tworzywa sztuczne, szkło, metal), wynikających z deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanych przez właściciela nieruchomości, z wyjątkiem odpadów remontowo-budowlanych i rozbiórkowych pochodzących z remontów prowadzonych samodzielnie.

3. Szczegółowy zakres wykonania usługi jest opisany jest w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/03/2017
Koniec: 30/09/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. Wykonawcy którzy posiadają:

aa) aktualne zezwolenie na transport odpadów będących przedmiotem niniejszego

zamówienia wynikające z przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o

odpadach (tekst jednolity: Dz.U. z 2016 r. poz. 1987);

bb) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania

odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Brochów.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawcy, którzy:

aa)wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi polegające na odbieraniu odpadów komunalnych zmieszanych od mieszkańców nieruchomości zamieszkałych, w ilości co najmniej 450 Mg w każdym roku wykonywania usługi przez okres dwóch lat.

bb)dysponują co najmniej:

— 1 pojazdem przystosowanym do odbierania odpadów zebranych selektywnie ze wszystkich rodzajów pojemników i kontenerów dopuszczonych do użytku w Gminie Brochów, a także worków;

— 1 pojazdem przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników i kontenerów;

— 1 pojazdem zapewniającym odbieranie następujących odpadów: odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, opon, zużytych baterii, zużytych żarówek, odpadów problemowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych;

Faktyczna ilość sprzętu, jaką Wykonawca będzie musiał zastosować, będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb tak, aby odpady komunalne z terenu gminy Brochów były na bieżąco odbierane i zagospodarowane.

Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, aby pojazdy przeznaczone do odbierania

i transportu odpadów były we właściwym stanie technicznym, oznaczone widocznym logo i numerem telefonu Wykonawcy oraz zapewnić w zakresie wyposażenia pojazdów aby:

— konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady;

— pojazdy były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie

i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów;

— pojazdy były wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników;

— pojazdy umożliwiały odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich pojemników oraz worków foliowych dopuszczonych do eksploatacji na terenie gminy Brochów

Pojazdy przewidziane do realizacji zamówienia muszą spełniać wymagania określone

w obowiązujących normach emisji spalin (Europejski Standard Emisji Spalin EURO) – minimum EURO 2.

W celu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi umożliwiającymi odbiór odpadów gromadzonych w workach oraz we wszystkich typach pojemników, o których mowa w SIWZ.

Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest zobowiązany posiadać bazę magazynowo – transportową usytuowaną w odległości nie większej 70 km od granicy Gminy Brochów oraz spełniać pozostałe wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11.1.2013 r. sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r. poz. 122);

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Zgodnie z zapisami SIWZ.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 06/02/2017
Czas lokalny: 11:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 07/04/2017
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 06/02/2017
Czas lokalny: 11:15
Miejsce:

Urząd Gminy Brochów

Brochów 125

05-088 Brochów

pok. nr 15 (sala konferencyjna), parter.

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Komisja przetargowa:

1. Agnieszka Walisiewicz -. przewodniczący

2. Magdalena Cętkowska – sekretarz

3. Filip Kopka – członek komisji

4. Maria Rojek – członek komisji.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, zero groszy),

Wykonawca jest związany ofertą do upływu terminu 60 dni, przy czym bieg terminy związania oferta rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Kryteria oceny ofert:

1. Cena – 60 % (60 punktów )

2. Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych i elektroodpadów rocznie – 20 % (10 punktów)

3. termin płatności – 20 % (20 punktów).

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.

2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5) ustawy.

3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.

4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.

5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.

6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, by mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

7. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej.

9. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 7 i 8 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

10. Odwołanie podlega rozpoznaniu, jeżeli nie zawiera braków formalnych oraz uiszczono wpis.

11. Wpis uiszcza się najpóźniej do dnia upływu terminu do wniesienia odwołania, a dowód jego uiszczenia dołącza się do odwołania.

12. Środki ochrony prawnej zostały uregulowane w ustawie – w Dziale VI pt.: „Środki ochrony prawnej” (art. 179-198g ustawy).

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
29/12/2016


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4297119]

przewiń do góry