Brochów 28.04.2010r
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. ORGANIZACYJNO-KANCELARYJNYCH
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została Wybrana Pani Anna Biernat zamieszkała Janów 87
Uzasadnienie dokonanego wyboru :
Pani Anna Biernat odbyła roczny staż pracy w tutejszym Urzędzie Gminy posiada dobra znajomość archiwum zakładowego, przygotowanie zawodowe i wykształcenie zgodne z wymogami.
Wójt Gminy Brochów
----------------------------------------------------------------------------------------
Lista Kandydatów
Spełniających Wymagania Formalne
na stanowisko podinspektora ds. organizacyjno-kancelaryjnych w Urzędzie Gminy Brochów (dotyczy ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko z dnia 16.04.2010r.)
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
-
Anna Biernat Janów 87
-
Joanna Ścigocka Konary 56
Na rozmowę kwalifikacyjną zapraszamy w dniu 28 kwietnia 2010 roku na godzinę 09:00
---------------------------------------------------------------------------------------
URZĄD GMINY BROCHÓW OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
stanowisko podisnspektora ds. organizacyjno-kancelaryjnych
(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) umiejętność korzystania z przepisów prawnych,
3) znajomość przepisów nt. informacji publicznej, bezpieczeństwa informatycznego, 4) wysoka umiejętność posługiwania się komputerem, dobra znajomość języka angielskiego,
2. Wymagania dodatkowe:
1) prawo jazdy kat. B,
2) staż pracy w administracji samorządowej co najmniej 6 miesięcy (staż, umowa o pracę, umowa cywilno-prawna),
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Wszystkie zadania związane z wykonywaniem obowiązków w zakresie organizacyjnym sekretariatu,
4. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej
3) oryginał kwestionariusza osobowego,
4) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie zawodowe,
5) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
6) podpisane pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tI z 2002 roku Dz. U Nr 101, poz. 926 z późno zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (t.j. z 2001 roku Dz. U. Nr 142, poz. 1593zpóźn. zm)".
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 26.04.2010 r. godz.15:00
pod adresem: Urząd Gminy Brochów
05-088 Brochów 125 w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. organizacyjno-kancelaryjnych.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Brochów w dniu 27.04.2010 r. o godz. 09:00
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i terminem rozmowy kwalifIkacyjnej zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w terminie do dnia 28.04.2010r.
Wójt Gminy Brochów
Andrzej Fijołek
(-)
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kopka Łukasz
- Data udostępnienia w BIP: 2010-04-16 10:16:22
- Informacja zaktualizowana przez: Kopka Łukasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-04-28 11:23:00
- Liczba odsłon: 1949
- Historia dokumentu: