2018-06-28_informacja_z_otwarcia_ofert.pdf

*********************************

Gmina Brochów

Brochów 124

05-088 Brochów

Brochów dnia 25.06.2018 r.

 

ZP.GN.271.9.2017

 

 

Wszyscy oferenci zainteresowani przetargiem


Dotyczy przetargu nieograniczonego dla inwestycji pn.:

"Przebudowa boiska treningowego do piłki nożnej z trawy syntetycznej"

realizowanego w ramach zadania pod nazwą: "Przebudowa kompleksu boisk piłkarskich oraz

remont zaplecza sanitarnego zlokalizowanego na terenie miejscowości Brochów i Janów."

 

INFORMACJA

o zmianie ogłoszenia Nr 571080-N-2018 z dnia 11-06-2018 r.

o zmianie terminu realizacji umowy

o zmianie terminu składania i otwarcia ofert

 

  • Wprowadza się zapis dotyczący zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:

- wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,

- przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia,

- wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z technologią.

Termin ukończenia robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż na okres trwania tych okoliczności.

 

  • Zmienia termin składania i otwarcia ofert z dnia 26.06.2018 r. na dzień 28.06.2018 r.

Zamawiający ustala nowy termin składania i otwarcia ofert na dzień

28 czerwca 2018 roku do godz. 11:00

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu: 28 czerwca 2018 roku o godz. 11:30 w lokalu Zamawiającego.

Miejsce składania i otwarcia ofert pozostaje bez zmian.

 

 

                                                                                                          Wójt Gminy Brochów

                                                                                                              Piotr Szymański

                                 ******************************************************


Ogłoszenie nr 500144911-N-2018 z dnia 25-06-2018 r.

Brochów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 571080-N-2018 
Data: 11/06/2018 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Brochów, Krajowy numer identyfikacyjny 54966000000, ul. Brochów  125, 05088   Brochów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 257 051, e-mail gmina@brochow.ug.gov.pl, faks 227 257 051. 
Adres strony internetowej (url): www.brochow.bip.org.pl 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić: 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 
Numer sekcji: IV 
Punkt: 6.2 
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-06-26, godzina:11:00 
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-06-28, godzina:11:00 

                                                         ***********************************************************

Ogłoszenie nr 500144885-N-2018 z dnia 25-06-2018 r.

Brochów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 571080-N-2018 
Data: 11/06/2018 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Brochów, Krajowy numer identyfikacyjny 54966000000, ul. Brochów  125, 05088   Brochów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 257 051, e-mail gmina@brochow.ug.gov.pl, faks 227 257 051. 
Adres strony internetowej (url): www.brochow.bip.org.pl 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić: 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: 
Numer sekcji: IV 
Punkt: 
W ogłoszeniu jest: DOPUSZCZALNE ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY 1. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień umowy w stosunku do treści zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie. 2. Zamawiający lub Wykonawca może wystąpić pisemnie z propozycją (wnioskiem) zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a. zmiany uwarunkowań prawnych lub administracyjnych wykonywanej umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; b. wystąpienia sytuacji kryzysowej, o jakiej mowa w art. 2 pkt 8b ustawy Pzp, c. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3. Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień Umowy uznać należy w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także przyczyny uniemożliwiające realizację umowy w jej pierwotnej treści, które nie powstały z winy Wykonawcy np. zmiana stawki podatku VAT 4. Każda ze Stron może wystąpić z propozycją dokonania zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 5. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 6. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 7. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy/robót jeżeli uzna, że dotychczasowy kierownik budowy/robót nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z Umowy tj. w przypadku wystąpienia trzech takich zdarzeń. 8. W przypadku zmiany kierownika budowy/robót, nowy kierownik budowy/robót musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego 9. Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika budowy/robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego 
W ogłoszeniu powinno być: DOPUSZCZALNE ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY 1. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień umowy w stosunku do treści zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie. 2. Zamawiający lub Wykonawca może wystąpić pisemnie z propozycją (wnioskiem) zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a. zmiany uwarunkowań prawnych lub administracyjnych wykonywanej umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; b. wystąpienia sytuacji kryzysowej, o jakiej mowa w art. 2 pkt 8b ustawy Pzp, c. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, d. Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: - wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, - przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia, - wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z technologią. Termin ukończenia robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż na okres trwania tych okoliczności. 3. Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień Umowy uznać należy w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także przyczyny uniemożliwiające realizację umowy w jej pierwotnej treści, które nie powstały z winy Wykonawcy np. zmiana stawki podatku VAT 4. Każda ze Stron może wystąpić z propozycją dokonania zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 5. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 6. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 7. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy/robót jeżeli uzna, że dotychczasowy kierownik budowy/robót nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z Umowy tj. w przypadku wystąpienia trzech takich zdarzeń. 8. W przypadku zmiany kierownika budowy/robót, nowy kierownik budowy/robót musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego 9. Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika budowy/robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego 

 

 **********************************************************

 

Gmina Brochów

Brochów 124

05-088 Brochów

Brochów dnia 25.06.2018 r.

 

ZP.GN.271.9.2017

 

 

Wszyscy oferenci zainteresowani przetargiem

 

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego dla inwestycji pn.:

"Przebudowa boiska treningowego do piłki nożnej z trawy syntetycznej"

realizowanego w ramach zadania pod nazwą: "Przebudowa kompleksu boisk piłkarskich oraz

remont zaplecza sanitarnego zlokalizowanego na terenie miejscowości Brochów i Janów."

 

Gmina Brochów działając jako Zamawiający w postępowaniu prowadzonym w trybie

przetargu nieograniczonego na "Przebudowa boiska treningowego do piłki nożnej z trawy

syntetycznej" informuje, że wpłynęły następujące zapytania.

 

 

ODPOWIEDZI NA PYTANIA

 

1.Dokumentacja podaje w opisie trawy dane, które są niezgodne ze standardami w branży tj.:

1)     wytrzymałość na wyrywanie pęczków trawy (przed i po starzeniu) 40N

Informujemy, że ww. wymóg jest niezgodny z normą EN 15330, która przewiduje >30 N.

W związku z powyższym wnosimy o dopuszczenie traw sztucznych typu zamawianego o wskazanych parametrach a parametrach wytrzymałościowych zgodnych z normą EN 15330.

2)     granulat EPDM z produkcji pierwotnej o frakcji 0,5-1,8 mm, ilość 14 kg+2 kg (dosypka po 6 mies.)

Informujemy, że zamawiana trawa o uniemożliwia dokonanie wypełnienia w takiej ilości.

Trawy typu zamawianego zasypuje się znacznie mniejszą ilością wypełnienia.

W związku z powyższym wnosimy do dopuszczenie traw sztucznych typu zamawianego o wskazanych parametrach z wypełnieniem zgodnym z badaniem laboratoryjnym na zgodność z normą EN 15330.

Jednocześnie proszę o potwierdzenie, że dosypka granulatu po 6-ciu miesiącach nie należy do obowiązków wykonawcy.

3)     Certyfikat „FIFA 1 Star” lub „FIFA 2 Star” dla obiektu z w/w nawierzchnią

Powyższy zapis jest błędny ponieważ trawy typu zamawianego czy trawy o włóknach 38 mm nie są certyfikowane przez FIFA.

            W związku z powyższym wnosimy o usunięcie ww. błędnego wymogu.

 

2.Projekt podaje, że do wypełnienia trawy sztucznej zamawiany jest granulat EPDM z pierwotnej produkcji.

Informujemy, że do wypełnienia traw sztucznych do piłki nożnej stosuje się następujące granulaty EPDM:

- EPDM virgin – granulat z pierwotnej produkcji w kolorze zielonym (droższy ok. 4-5 razy od EPDM recykling).

- EPDM recykling – granulat z recyklingu elementów gumowych z kolorze czarnym lub szarym.

Informujemy, że na rynku dostępny jest również granulat EPDM z recyklingu barwiony powierzchniowo tzn. powlekany lakierem poliuretanowym w kolorze zielonym jednak trwałość tego produktu jest bardzo niska, co powoduje że w trakcie eksploatacji powłoka lakieru się wyciera. Nie występują na rynku granulaty EPDM barwione powierzchniowo w pełni odporne na ścieranie powłoki lakieru pu przez okres gwarancji.

Proponujemy zastosowanie do wypełnienia trawy sztucznej granulatu EPDM z recyklingu w kolorze szarym, który jest powszechnie stosowany i nie wydaje charakterystycznego dla SBR zapachu gumy a kolorystycznie dobrze komponuje się z zieloną trawa sztuczną – ten granulat spowoduje oszczędność poprzez mniejszą wartość zamówienia.

Proszę o potwierdzenie czy Zamawiający podtrzymuje wypełnienie z granulatu EPDM z pierwotnej produkcji w kolorze zielonym czy dopuści granulat EPDM z recyklingu w kolorze szarym.

ODPOWIEDŹ NA PYTANIA 1 I 2

Wymagane minimalne parametry techniczne systemu nawierzchni z trawy syntetycznej: Zaprojektowano boisko do piłki nożnej z systemem nawierzchni syntetycznej, w skład którego wchodzi:

1.  Podkład elastyczny, typu elastic layer, wykonywany bezpośrednio na budowie (nie dopuszcza się stosowania maty prefabrykowanej)

2.  Trawa syntetyczna z włókna teksturowanego, kręconego (rodzaj włókna bezwzględnie musi być potwierdzony przez niezależne laboratorium) wraz z wklejonymi liniami boiska,

3.  Wypełnienie trawy syntetycznej : piasek kwarcowy i granulat gumowy EPDM z produkcji pierwotnej w kolorze zielonym barwiony w masie, dosypka granulatu po 6 miesiącach należy do obowiązków Wykonawcy

Podkład elastyczny, typu  elastic layer wykonany bezpośrednio na budowie

1.      Grubość – min. 30 mm

2.      Redukcja siły min. 60%

3.      Deformacja max. 9 mm

Trawa syntetyczna, powinna mieć wklejone linie boiska do piłki nożnej i posiadać następujące parametry : 

1.      Skład włókna  –100% polietylen(PE),

2.     Rodzaj włókna – włókno monofilowe(100%), teksturowane, kręcone (rodzaj włókna bezwzględnie musi być potwierdzony przez   niezależne laboratorium)

3.      Wysokość włókna: min 38 mm

4.      Ciężar włókna (Dtex) – min. 8000

5.      Grubość włókna – min. 250 µm

6.      Ilość pęczków na m2– min. 12 000

7.      Ilość włókien na m2 – min. 100 000

8.      Wytrzymałość na wyrywanie pęczków trawy (przed i po starzeniu) – min. 40 N

Wypełnienie sztucznej trawy – piasek kwarcowy i granulat gumowy EPDM z produkcji pierwotnej w kolorze zielonym barwiony w masie

UWAGA:  Autor projektu oraz Zamawiający żądają, aby wszystkie ww. parametry były potwierdzone przez niezależne laboratorium. W celu wyeliminowania jakichkolwiek nieścisłości i wątpliwości co do wartości parametrów nie dopuszcza się jakichkolwiek tolerancji w odniesieniu do wymaganych parametrów technicznych. W przypadku przedłożenia kilku badań laboratoryjnych dotyczących tego samego parametru Zamawiający przyjmie wartość najmniejszą. 

W celu weryfikacji jakości oferowanego produktu oraz wymaganych parametrów systemu nawierzchni z trawy syntetycznej, autor projektu oraz Zamawiający żądają dołączenia do oferty niżej podanych dokumentów :

1.  Certyfikat FIFA Quality lub FIFA Quality Pro dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni z trawy syntetycznej (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie EPDM),

2.  Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub SportsLabsLtd), dotyczący oferowanego systemu nawierzchni (podkład elastyczny + sztuczna trawa + wypełnienie EPDM), potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf – edycja 2012 lub nowsza (dostępny na www.FIFA.com);

3.  Badanie akredytowanego instytutu potwierdzające spełnienie wszystkich wymaganych minimalnych parametrów technicznych sztucznej trawy i podkładu elastic layer (np.: wyniki badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1, Aprobata lub rekomendacja techniczna ITB, badanie właściwości nawierzchni wykonane przez akredytowane laboratorium itp.) o ile parametry nie są potwierdzone w załączonych dokumentach o których mowa w punkcie 2,

4.  Karty techniczne oferowanej nawierzchni z trawy syntetycznej oraz podkładu elastycznego typu elastic layer potwierdzone przez jej producenta.

5.  Świadectwo higieny (atesty PZH) dla oferowanych składników systemu nawierzchni tj. podkładu elastycznego, trawy syntetycznej i wypełnienia trawy syntetycznej.

6.  Wyniki badań granulatu gumowego EPDM z produkcji pierwotnej przeprowadzonych przez niezależne laboratorium na zawartość metali ciężkich.

7.  Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.

9.  Próbki oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej :

a)            podkład (próbka o wym. 10 cm x 15 cm),

b)            trawa syntetyczna (próbka o wym. 20 cm x 25 cm),

c)            wypełnienie trawy syntetycznej (próbka w ilości 100 gram).

10. Protokół odbioru nawierzchni wystawiony przez właściwą terenowo jednostkę PPIS

 

3.Proszę o potwierdzenie, że za termin zakończenia robót budowlanych uznaje się datę pisemnego zgłoszenia wykonawcy Zamawiającemu zakończenia robót.

Za termin zakończenia robót budowlanych uznaje się datę ostatniego wpisu w dzienniku budowy informującego o zakończeniu robót oraz datę pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu robót

 

4.Proszę o potwierdzenie, że obmiar robót jest zgodny z udostępnionym przedmiarem robót.

Przedmiar jest elementem pomocniczym. Prosimy o zapoznanie się z projektem oraz zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty.

 

5. Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający udostepnił całą dokumentację projektową, techniczną niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia oraz że dokumentacja ta jest kompletna o odzwierciedla stan faktyczny w zakresie warunków realizacji zamówienia, zaś brak jakichkowliek dokumentów istotnych dla oceny warunków realizacji Inwestycji nie obciąża Wykonawcy.

Zamawiający udostępnił całą dokumentację niezbędną do przeprowadzenia postępowania przetargowego.

 

6. Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami niezbędnymi w celu wykonania zamówienia, które zachowują ważność na okres zgodny z wymaganym terminem realizacji, a skutki ewentualnych braków w tym zakresie nie obciążają Wykonawcy.

Zamawiający dysponuje zgłoszeniem na budowę.

 

7. W związku z brakiem niezbędnych zapisów w projekcie umowy dot. możliwości zmiany umowy w zakresie zmiany terminu wykonania robót wnosimy o wprowadzenie zapisu:

Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku:

-realizacji dodatkowych robót budowlanych,

-zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót,

-przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,

-działania siły wyższej (zdarzenie obiektywne, zewnętrzne, nieposiadające swojego źródła wewnątrz przedsiębiorstwa, niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane, którego skutków nie da się przewidzieć i nie można im zapobiec, które wystąpiło mimo dołożenia należytej staranności wymaganej w stosunkach kupieckich (art. 355 §2 kodeksu cywilnego) w celu należytego spełnienia świadczenia ( np. w szczególności: pożaru, powodzi, gradobicia, strajku itp.),

-wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,

-przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia,

-wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z technologią.

Powyższe jest niezbędne dla zapewnienia wykonawcy możliwości zmiany terminu wykonania robót w przypadku ww. okoliczności, sytuacji od niego obiektywnie niezależnych.

W związku z powyższym wnosimy o wprowadzenie ww. zamian w projekcie umowy.

 

  • Na podstawie tej umowy Zamawiający nie przewiduje realizacji dodatkowych robót budowlanych.
  • Zawieszenie przez Zamawiającego wykonania robót będzie możliwe tylko przez aneks do umowy.
  • Zamawiający nie przewiduje  przestojów i opóźnień zawinionych przez
  • Siła wyższa i okoliczności nieprzewidziane, przeszkody techniczne i warunki atmosferyczne - zawierają się w treści sytuacji kryzysowej zapisanej już w umowie.
  • Zamawiający wyraża zgodę na zapis dotyczący zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:

- wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,

- przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia,

- wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z technologią.

Termin ukończenia robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż na okres trwania tych okoliczności.

 

 

                                                                                                          Wójt Gminy Brochów

                                                                                                                                    Piotr Szymański

 

 

 

 

 *****************************************************

 

Gmina Brochów

Brochów 124

05-088 Brochów

Brochów dnia 25.06.2018 r.

 

ZP.GN.271.9.2017

 

 

Wszyscy oferenci zainteresowani przetargiem

 

 

Dotyczy przetargu nieograniczonego dla inwestycji pn.:

"Przebudowa boiska treningowego do piłki nożnej z trawy syntetycznej"

realizowanego w ramach zadania pod nazwą: "Przebudowa kompleksu boisk piłkarskich oraz

remont zaplecza sanitarnego zlokalizowanego na terenie miejscowości Brochów i Janów."

 

Gmina Brochów działając jako Zamawiający w postępowaniu prowadzonym w trybie

przetargu nieograniczonego na "Przebudowa boiska treningowego do piłki nożnej z trawy

syntetycznej" informuje, że wpłynęły następujące zapytania.

 

 

Czy zamawiający dopuści nawierzchnię o minimalnych parametrach technicznych trawy:

 

a) skład włókna 100% PE

 

b) ciężar włókna 13 200 dtex

 

c) rodzaj włókna 100% monofil

 

d) wysokość całkowita systemu min 72mm

 

e) wysokość włókna min 42 mm

 

f) ilość pęczków min 9 450/m2

 

g) ilość włókien min 113 400/m2

 

h) wytrzymałość na wyrywanie pęczków trawy (przed i po starzeniu) min. 40N

 

i) grubość włókna 365 mikronów

 

ODPOWIEDŹ NA PYTANIE

 

Trawa syntetyczna,powinna mieć wklejone linie boiska do piłki nożnej i posiadać następujące parametry :

 

1. Skład włókna  –100% polietylen(PE),

 

2. Rodzaj włókna – włókno monofilowe(100%), teksturowane, kręcone (rodzaj włókna bezwzględnie musi być potwierdzony przez   niezależne laboratorium)

 

3.      Wysokość włókna: min 38 mm

 

4.      Ciężar włókna (Dtex) – min. 8000

 

5.      Grubość włókna – min. 250 µm

 

6.      Ilość pęczków na m2– min. 12 000

 

7.      Ilość włókien na m2 – min. 100 000

 

8.      Wytrzymałość na wyrywanie pęczków trawy (przed i po starzeniu) – min. 40 N

 

 

Wypełnienie sztucznej trawy – piasek kwarcowy i granulat gumowy EPDM z produkcji pierwotnej w kolorze zielonym barwiony w masie

 

UWAGA:

Autor projektu oraz Zamawiający żądają, aby wszystkie ww. parametry były potwierdzone przez niezależne laboratorium. W celu wyeliminowania jakichkolwiek nieścisłości i wątpliwości co do wartości parametrów nie dopuszcza się jakichkolwiek tolerancji w odniesieniu do wymaganych parametrów technicznych. W przypadku przedłożenia kilku badań laboratoryjnych dotyczących tego samego parametru Zamawiający przyjmie wartość najmniejszą.

 

                                                                                                          Wójt Gminy Brochów

                                                                                                                                     Piotr Szymański

 


 


 

**************************************

ODPOWIEDZI NA PYTANIA


odpowiedzi_na_pytania_14.06.2018_bip.pdf


**************************************************************************************************


Ogłoszenie nr 571080-N-2018 z dnia 2018-06-11 r. 

Gmina Brochów: "Przebudowa boiska treningowego do piłki nożnej z trawy syntetycznej" realizowanego w ramach projektu pod nazwą: "Przebudowa kompleksu boisk piłkarskich oraz remont zaplecza sanitarnego zlokalizowanego na terenie miejscowości Brochów i Janów."
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

Nie


Nazwa projektu lub programu 
Inwestycja objęta jest dofinansowaniem ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach pilotażowego programu modernizacji infrastruktury sportowej - Mały Klub.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brochów, krajowy numer identyfikacyjny 54966000000, ul. Brochów  125 , 05088   Brochów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 257 051, e-mailgmina@brochow.ug.gov.pl, faks 227 257 051. 
Adres strony internetowej (URL): www.brochow.bip.org.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak 
www.brochow.bip.org.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak 
www.brochow.bip.org.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie

Nie 
adres 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Adres: 
Urząd Gminy Brochów, Brochów 125, 05-088 Brochów (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Przebudowa boiska treningowego do piłki nożnej z trawy syntetycznej" realizowanego w ramach projektu pod nazwą: "Przebudowa kompleksu boisk piłkarskich oraz remont zaplecza sanitarnego zlokalizowanego na terenie miejscowości Brochów i Janów." 
Numer referencyjny: ZP.GN.271.9.2018 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 

Nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa boiska do piłki nożnej z trawy syntetycznej - o powierzchni 1860,00 m² o wymiarach pola gry 56,0 m x 26,0 m. Pole gry z poboczem o szerokości 2,0 m za bocznymi liniami ograniczającymi pole gry i 3 m za liniami bramkowymi z nawierzchnią jak boisko. Piłkochwyty i dwie bramki. Dwie wiaty przejezdne dla 14 zawodników jedna - w sumie 28 miejsc, oraz wiata dla 4 osób z obsługi medycznej. Teren inwestycji położony jest na działce nr ew. 119/7 obr. Janów - Janówek stanowiącą własność Gminy Brochów Szczegółowy sposób wykonania robót budowlanych, objętych zamówieniem należy wykonać w oparciu o: dokumentację, przedmiar robót, STWIORB oraz zgodnie ze wzorem umowy, której projekt stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 

II.5) Główny kod CPV: 45236200-2 
Dodatkowe kody CPV: 

Kod CPV

45233220-7

45112711-2



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): 
Wartość bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-30 

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

 

 

 

2018-09-30


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 700 000 zł. W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty mogą być dołączone do oferty w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie). W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania, 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, odbudowie boiska sportowego o nawierzchni ze sztuczną trawą i powierzchni łącznej minimum 1800 m2. - dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, Warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj: ─ jedną osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, z późn. zm.), zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). - Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. - Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

6.3.2 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY - na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca składa: a) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ); b) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ); c) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (wzór dokumentu zawarty jest w Załączniku nr 8 do SIWZ);

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
6.3.1 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP: a) wykaz robót budowlanych (Załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, b) Dowody określające czy roboty budowlane wskazane w Wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. c) wykaz osób (załącznik nr 7 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, d) dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w rozdziale V punkt 5.2.b) siwz. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VI pkt 6.1.4 siwz (wzór zobowiązania – stanowi załącznik nr 4 do siwz) 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp (Załącznik Nr 4 do SIWZ – przykładowy wzór). W sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz udowodnić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 3.Kosztorys ofertowy uproszczony. Kosztorys niniejszy będzie pełnił rolę pomocniczą, informacyjną, a ma na celu rozliczenie ewentualnych robót zamiennych, oraz zbadanie przez Zamawiającego czy zastosowane do wyceny materiały spełniają wymogi co do ich jakości postawione w SIWZ. 4.Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak 
Informacja na temat wadium 
Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy zł)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

Kryteria

Znaczenie

Cena

60,00

Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 


Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
DOPUSZCZALNE ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY 1. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień umowy w stosunku do treści zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie. 2. Zamawiający lub Wykonawca może wystąpić pisemnie z propozycją (wnioskiem) zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a. zmiany uwarunkowań prawnych lub administracyjnych wykonywanej umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; b. wystąpienia sytuacji kryzysowej, o jakiej mowa w art. 2 pkt 8b ustawy Pzp, c. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 3. Za okoliczności uzasadniające dokonanie zmian postanowień Umowy uznać należy w szczególności korzyść Zamawiającego lub obu Stron, a także przyczyny uniemożliwiające realizację umowy w jej pierwotnej treści, które nie powstały z winy Wykonawcy np. zmiana stawki podatku VAT 4. Każda ze Stron może wystąpić z propozycją dokonania zmian postanowień niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 5. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 6. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 7. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy/robót jeżeli uzna, że dotychczasowy kierownik budowy/robót nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z Umowy tj. w przypadku wystąpienia trzech takich zdarzeń. 8. W przypadku zmiany kierownika budowy/robót, nowy kierownik budowy/robót musi spełniać wymagania określone dla dotychczasowego 9. Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika budowy/robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2018-06-26, godzina: 11:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 

IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

11-06-2018_-_siwz_boisko_z_trawy_syntetycznej.docx 11-06-2018_-_zalacznik_10_-_boisko_brochow_-_trawa_syntetyczna_-_przedmiar_.pdf25-06-2018_-_zalacznik_5_-_projekt_umowy_2.doc
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3823816]

przewiń do góry