Brochów, dnia 06.11.2012r.
ZP 271/1/6/12
OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dn. 29.01. 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) niniejszym informuję , że w prowadzonym przez Gminę Brochów postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Przebudowę drogi gminnej nr 380120W w miejscowości Tułowice na długości 1540 mb od km 0 + 000 do km 1+540
wpłynęły następujące oferty :
1. STRABAG Sp z o.o.
ul. Parzniewska 10
05-800 Pruszków
Oferowana cena brutto 444 139,32 zł
Liczba przyznanych punktów
2. PHU „PRIMA”
Bogdan Głuchowski
Karwowo 8
Oferowana cena brutto 318 846,60zł
Liczba przyznanych punktów
3. PPHiO „POLDHILD I”
P i Z Piotrowscy Sj.
05-230 Kobyłka
ul. Sienkiewicza 13
Oferowana cena brutto 431 318,35 zł
Liczba przyznanych punktów
4. ZWK Józef Siekierski
96-500 Sochaczew
ul. Planowa 11
Oferowana cena brutto 342 900,77 zł
Liczba przyznanych punktów
5. PW „RYDMAR”
Ryszard Chłystek
Juliopol 96
96-512 Młodzieszyn
Oferowana cena brutto 316 812,33 zł
Liczba przyznanych punktów 100
Jako najkorzystniejsza wybrana została oferta Nr 5 firmy PW „RYDMAR”
Ryszard Chłystek Juliopol 96 96-512 Młodzieszyn , która uzyskała najwyższą ilość 100 punktów z ceną brutto 316 812,33 zł .
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie odrzucono żadnej oferty i z postępowania nie wykluczono żadnego wykonawcy.
Umowa z wykonawcą zawarta zostanie z zastosowanie przepisów art. 94 ust.2 pkt
cyt. wyżej ustawy Prawo zamówień publicznych w dniu 09.11.2012r.
Wójt
Gminy Brochów
Andrzej Fijołek
Gmina Brochów
Brochów 125
ZP 271.1.6.2012
Wszyscy wykonawcy
zainteresowani przetargiem
Brochów, dnia 29.10.2012r.
Gmina Brochów
Brochów 125
ZP 271.1.6.2012
Wszyscy wykonawcy
zainteresowani przetargiem
Dotyczy: przetargu pn. „Przebudowa droga drogi gminnej nr 380120W w miejscowości
Tułowice na długości 1540 mb od km 0+000 do km 1 + 540
Gmina Brochów w związku z zapytaniem oferenta o treści:
1. Czy dopuszczalne jest wykonanie warstwy asfaltowej w mieszanek mineralno-bitumicznej (ścieralnej – AC 11S) na podstawie aktualnych Wymagań Technicznych WT1 i WT2 2010 opartych na nowych normach europejskich serii PN-EN 13108-x?
2. Wytyczne do projektowania w WT2 z 2008r. dla AC 11S KR 1-2 praktycznie uniemożliwiają otrzymanie wymaganych parametrów mieszanki. Prosimy o zmianę wytycznych dla AC 11S KR 1-2 na aktualne tj. na WT2 z 2010r.
Wyjaśnia następująco:
Ofertę należy opracować na podstawie aktualnych wytycznych do projektowania.
Wójt Gminy Brochów
Andrzej Fijołek
Brochów: Przebudowa drogi gminnej nr 380120W w miejscowości Tułowice na długości 1540 mb od km 0+000 do km 1+ 540
Numer ogłoszenia: 408530 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brochów , Brochów 125, 05-088 Brochów, woj. mazowieckie, tel. 022 7257051, faks 022 7257051.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 380120W w miejscowości Tułowice na długości 1540 mb od km 0+000 do km 1+ 540.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 380120W w miejscowości Tułowice na długości 1540 mb polegająca na : - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 8 cm na istniejącej podbudowie, szer. 3,6 m - nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 5 cm, szerokość nawierzchni 3,5 m - obustronnych poboczy o szer. 0,75 m z mieszanki kruszywa łamanego i naturalnego na całym odcinku drogi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.33.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 3000zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiajacy nie dokonuje opisu tego warunku.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca zobowiązany jest do wykazania , że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał conajmniej dwie inwestycje polegające na budowie lub przebudowie dróg swoim zakresem obejmujące w szczególności wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, i nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości łącznej nie mniejszej niż 300.000 zł brutto. Do wskazanych robót wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone .
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że : kierownik budowy posiada uprawnienia w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty : Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik. Do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.Dowód wniesienia wadium. Kosztorys ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku przerwania lub wstrzymania realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca może skorzystać z uprawnienia do zmiany terminu zakończenia robót, zgodnie z zapisami § 14 pkt 2 projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brochow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brochów Brochów 125. 05-088 Brochów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Urzad Gminy Brochów Brochów 125. 05-088 Brochów pkój 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
przekroj_normalny_tulowice_w_lipach.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Ścigocka
- Data udostępnienia w BIP: 2012-11-07
- Informacja zaktualizowana przez: Joanna Ścigocka
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-11-07 13:30:26
- Liczba odsłon: 2531
- Historia dokumentu: