II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia
(z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
:
Poniżej 60 000 euro.
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
data rozpoczęcia:
2005-11-25;
data zakończenia:
2006-03-31;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
3000
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i
formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi
ekonomiczne, finansowe i techniczne:
W postępowaniu
mogą wziąć udział dostawcy nie wykluczeni za podstawie art. 24 ust. 1 i
2 spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
oraz spełniający warynki określone w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(jeśli dotyczy)
:
IV.2) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:
Dostępne do 2005-11-09
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
IV.3.3) Termin związania ofertą:
30 dni od ostatecznego terminu składania ofert;
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
miejsce:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 2005.11.15, godzina 9:00;
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
2005.11.15, godzina 9:15, Sala Konferencyjna Urzędu Gminy Brochów
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków ue?
Nie
V.2) Data wysłania ogłoszenia:
2005-10-28
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU / UNIEWAŻNIENIU ZAMÓWIENIA
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Dane przeniesione z zamówienia.
Nazwa:
Gmina Brochów
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Maria Rojek
II.4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Szkoły Podstawowej w Śladowie
II.5) Krótki opis:
Roboty budowlane remontowe wykonywane podczas funkcjonowania obiektu
szkolnego - wymiana pokrycia dachowego, uzupełnienie tynków, wymiana
stolarki drzwiowej, wymiana grzejników i instalacji elektrycznej na
sali gimnastycznej, remont sanitariatów i inne.
SEKCJA III: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
III.1) Udzielenie i wartość zamówienia (1)
III.1.1) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Nazwa:
ADAM Zakład Budowlany
Adres:
Żuków 40
Kod pocztowy:
96-503
Miejscowość:
Sochaczew
Województwo:
mazowieckie
Kraj:
Polska
Telefon:
(0-46) 863-37-34
Faks:
(0-46) 863-41-87
III.1.2) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najniższą i najwyższą ceną
(bez VAT)
:
Cena:
211848.02
Najniższa cena:
211848.02
Najwyższa cena:
231813.96
Waluta:
PLN